iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mlusthof Hmm. Ik heb je toegevoegd. Je hebt gewoon 2 dagen later besteld dan de meesten en je status verandert eerder. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Volgens schema verzenden is veel te mainstream voor apple. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
dus (als ik de eerdere posts goed onthouden heb) gaan de masjientjes van Nederland naar onze zuiderburen en die voor ons via hen? hmmmm ja, dat is echt efficiënt zeg
edit* is reactie op freddeslet (leuke naam ook;-)) |
|
|||
|
|||
Nope BE store, spannend!
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat iedereen die hem in dat tijdsbestek een verandering in de status gaat krijgen. De meesten hebben nog geen verandering gekregen, maar ik denk dat de resterende status veranderingen tussen nu en de komende nacht gaat plaatsvinden. Anders ligt die comic vrij dicht bij de realiteit inderdaad..
|
|
|||
|
|||
Iemand al bericht gehad dat zijn iPhone verzonden is?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook zal het waarschijnlijk te maken hebben met de voorraad aantallen van de 16/32/64 edities en zo mogelijk zwart en wit. |
|
|||
|
|||
never mind
|
|
|||
|
|||
Niet zo verwonderend in dit geval, BE is gisteren al begonnen met verzenden en ligt dus voor.
Citaat:
Nee absoluut niemand, het gaat er op dit moment juist over waarom de TNT bij iedereen Iphone 3gs aflevert. |
|
|||
|
|||
Net dus zowel als sms gekregen met bevestiging van verzendingen levering op 25 okt
Besteld op 28/09 Apple be store 64 gb zwart |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar een forum doorlezen zou idd geen kwaad kunnen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|||
Nee absoluut niemand, het gaat er op dit moment juist over waarom de TNT bij iedereen Iphone 3gs aflevert.[/QUOTE]
Wat een ongezellig antwoord... terwijl het hier zo gezellig is om te lezen en mee te leven met elkaar! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik lees net een paar posts terug dat er nooit op zaterdag bezorgt word. klopt dit ?
Ik ben namelijk vrijdag niet thuis dan krijg ik toch gewoon een briefje door de deur dat ik hem bij het postkantoor kan ophalen ? |
|
||||
|
||||
Mijn iPhone 5 16GB Zwart staat nu al 7 uur op: ''Verzending wordt voorbereid'', kunnen wij nog verwachten dat Apple onze iPhone's nog deze avond op de post doet?
|
|
|||
|
|||
Kan volgens mij nog wel tot laat in de avond, mogelijk ook 's nachts afhankelijk van de koeriersdienst.
|
|
||||
|
||||
TNT werkt in ieder geval de hele nacht door
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Moet je zelf thuis zijn om de iphone te ontvangen of moet er gewoon willekeurig iemand tekenen? Ik krijg hem dan waarschijnlijk half november maar dan zit ik vanwege mijn werk in het buitenland.
|
|
|||
|
|||
Je moet zelf niet thuis zijn, ik laat dit altijd bij mijn ouders leveren, zijn altijd thuis
|
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|