iPhone 5: Online Besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou hier nog niks hoor ik hoop vandaag een status aanpassing maar vrees dat ie dan pas maandag wordt bezorgd grrrrr had zo gehoopt op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nou hier nog niks hoor ik hoop vandaag een status aanpassing maar vrees dat ie dan pas maandag wordt bezorgd grrrrr had zo gehoopt op vrijdag in huis:-(
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ook verzonden! Om 8 uur sms ontvangen.
Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) Oct 26, 2012 Bestelling verzonden Extra bestelnummers * Naam vervoerder UPS Trackingsnummer vervoerder * Verzonden naar 'S-GRAVENHAGE, NL Oct 25, 2012 Productbeschrijving IPHONE 5 BLACK 32GB GSM-DNL Ons leveringsnummer * Uw inkoopordernummer W2251* Bezorgservice Levering per expresse |
|
|||
|
|||
Citaat:
Niet gek dat er nog niks gewijzigd je bent nog niet aan de beurt... |
|
|||
|
|||
Gaat nu toch echt Snelheid inkomen ,net mailtje binnen , aflevering morgen door UPC
Dus dat wordt een weekenje klooien ! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
jep, vanochtend vroeg verzonden. morgen geleverd.
Waar moet die tracking code in? Of ben ik te vroeg daarmee? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Goed. Alles is weer bijgewerkt. Gefeliciteerd allen wiens iPhones verzonden zijn.
Ik vrees alleen dat dit gaat betekenen dat als Apple dezelfde procedure bij de rest hanteert ('s middags/'s avonds op Voorbereiden en in de loop van de nacht naar Verzonden) dat het voor die mensen na het weekend wordt. En ja, Roos79, we weten dat het allemaal binnen de levertermijn valt en dat Apple "keurig op tijd is", maar hou nou eens op met dat politiek-correcte gedoe. Er zitten hier gewoon mensen, inclusief mijzelf, die graag snel van hun aankoop willen genieten. En geef ze eens ongelijk. We wachten nu al bijna een maand...
|
|||
|
|||
Yes! Ik heb ook zojuist mail ontvangen! Mijn iphone is verzonden! In mijn mail staat: Je bestelling zal naar verwachting op of voor 26/10/2012 op het opgegeven adres worden bezorgd (28ste besteld, creditcard, NL)
|
|
|||
|
|||
Besteld op 28-sep-2012
Verzonden op 25-okt-2012 Jaaaa jaaa! |
|
|||
|
|||
Alleen tnt express vraagt bij tracking een 'vrachtbrief' van 9 cijfers en op de apple site staat een trackingnummer van 10 cijfers.
|
|
||||
|
||||
Goedemorgen!!! Nieuwe dag, nieuwe kansen!
Nu maar hopen dat de levering van 24-30 okt vandaag de deur uitgaan
|
|||
|
|||
Ik begrijp niet helemaal hoe de tracing van mijn pakketje werkt, TNT zegt namelijk:
Er zijn voor deze zending geen gegevens gevonden. Controleer uw invoer en probeer het opnieuw. De letters voor en achter het vrachtbriefnummer zijn niet noodzakelijk. Bel 0800 - 1234 voor meer informatie. Welk nummer is de juiste? |
|
|||
|
|||
Dat zou in principe kunnen, maar dan moeten ze dus blijkbaar wel voor 0.00 uur bij de vervoerder binnen zijn. Ik stel me maar in op maandag, denk ik. Dan kan het alleen maar beter worden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
UPS komt die van mij morgen leveren, top! Verzonden dus!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een status update zou mooi zijn, zeker omdat doordat er iets bij apple zelf mis ging werd mijn datum achteruit geschoven. Ach ja, ik wacht al een maand, dus ik wacht nog wel even |
Labels |
bit.ly/iphone5orders |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 besteld UK | kleine jan | Koopinformatie Rest Europa | 78 | 30-09-12 15:31 |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
Iphone 4g Besteld | Silver-Apple | iPhone algemeen | 12 | 16-10-10 12:16 |
Iphone4 besteld in de T-shop en online | boktor | Koopinformatie Nederland | 17 | 16-08-10 00:24 |
iphone besteld | poncke | iPhone algemeen | 18 | 29-09-09 20:03 |
|
|