Apple online store (BE, NL): wat besteld, welke leveringstermijn? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door yasinsta Wat als we zelf komen ophalen? Mag dat? 😄 Sprak vanochtend iemand op twitter die even naar Zwolle depot had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bleeehh, wat een anticlimax!
|
|
|||
|
|||
Zou het überhaupt wel een goede ontwikkeling vinden. Tegenwoordig laat 40% geloof ik z'n online aankopen bij een ophaalpunt bezorgen. Dat kan tegenwoordig op elke hoek in elke stad of elk gehucht. Het is al wat dat het een uitzondering zou zijn als dat niet gewoon in bijv. Zwolle kan. Dat is dan wel weer een uur rijden overigens.
|
|
|||
|
|||
20 minuten geleden de status 'out for delivery' vanuit Leidschendam en daarnet ging de deurbel. YEY!!!!
Ik had de laatste status nog niet eens gezien en toen had ik het pakketje al. Dus, hij kan nog komen vandaag. Oh ja, het gaat om een 6 Plus Spacegray!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
edit; nevermind! Wel vaag dat ze zichzelf tegenspreken... |
|
|||
|
|||
Zojuist gebeld met TNT, helaas, is een service keuze van Apple. Ze zullen niet eerder uitleveren dan de verwachtte leverdatum. Oftewel de mensen met 10 okt hebben geluk. De mensen met 13 okt, waaronder ik, kunnen pas maandag met hun iPhone aan de slag.
Ik heb wat doorgevraagd, ophalen was geen optie... (Wat een onzin) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oooow wat gaaf! Veel plezier ermee Welke datum had jij ook alweer staan? |
|
|||
|
|||
Heel bizar ook dat sommige mensen met 13de als levertijd hem vandaag geleverd krijgen, en klantenservices ondertussen verhalen ophangen dat er niks binnen gaat komen vandaag.
Ik wacht rustig af. Mijn status is nog steeds 'arrived' op het Amsterdam Depot, en bovenin krijg ik 'exception' te zien. Leverdag staat nog steeds op de 10de. |
|
|||
|
|||
Heb net gebeld met TNT en gevraagd of ik hem op het depot Rotterdam af kon halen. De mevrouw zei dat hij al in de auto zit voor afleveren maar dat de chauffeur hem waarschijnlijk niet heeft gescand. Vreemd verhaal maar we gaan zien en anders bel ik morgen weer of ik hem op kan halen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Status is nu exception.
160457189 8334249234 MONTFOORT 06 Oct 2014 Exception 09 Oct 2014 10:14:57 NW7 Shipment Arrived At Tnt Location 09 Oct 2014 08:42:12 NW7 Shipment Received At Tnt Location 08 Oct 2014 20:46:27 Arnhem Hub Shipment In Transit. 08 Oct 2014 13:31:56 Ide Centre Shipment In Transit. 08 Oct 2014 10:14:09 Arnhem Hub Shipment In Transit. 08 Oct 2014 10:00:00 Ide Centre Released By Customs 07 Oct 2014 01:23:31 Pudong International Airport Shipment In Transit. 06 Oct 2014 22:43:51 Pudong International Airport Shipment Received At Tnt Location 06 Oct 2014 22:27:00 Zhengzhou Shipment In Transit. 06 Oct 2014 22:05:00 Zhengzhou Shipment In Transit. 06 Oct 2014 18:08:58 Zhengzhou Shipment Collected From Customer |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vertraging kan voorkomen, dat kan ik me best voorstellen in de wereld van internationale logistiek. Maar het gaat hier om producten die in principe vandaag nog bezorgd kunnen worden maar die bewust meer dan een halve week worden vastgehouden. Ronduit belachelijk dit! |
|
|||
|
|||
Let op
Citaat:
Maar vooralsnog blij dat UPS bezorging gaat doen (die houden vast aan vandaag) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had eerst van Apple 8 - 10 oktober gekregen. Toen is dat maandag naar 13 gezet. En dat is wat TNT ook de hele tijd heeft gemeld. Maar dus toch vandaag uitgeleverd.
De koerier die ik aan de deur had had geen uniform aan, het leek dus een ingehuurd persoon die misschien deze speciale zendingen doet als er grote hoeveelheden uitgeleverd moeten worden? Ik hoop dat jullie de Plus toch in elk geval voor het weekend gaan krijgen en niet de 13e pas. Het is een pracht ding |
|
|||
|
|||
Even gebeld met TNT: mijn pakketje wordt morgen aangeboden, want dat is mijn 'leverafspraak'. Ga ik nu weer nuttige dingen doen ;-)
|
|
|||
|
|||
Heb even met service depot gebeld, die van mij zit in ieder geval in een trailer, en gaat met zekerheid pas maandag open. Dat is dus ***...maar is niet anders... Voor diegene die hem wel ontvangen, gefeliciteerd en veel plezier alvast!!
TNT gaf nog aan dat als je het er niet mee eens bent, je contact op moet nemen met apple... Gr! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|