Apple online store (BE, NL): wat besteld, welke leveringstermijn? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) 8269.98 km van China naar Brussel op 3 dagen 30 km van Brussel naar Leuven op 5 dagen? morgen idd een herkansing...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
8269.98 km van China naar Brussel op 3 dagen
30 km van Brussel naar Leuven op 5 dagen? morgen idd een herkansing |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zat in vergadering, maar om 12:51 het volgende bericht:
De ontvanger was niet beschikbaar bij de eerste afleverpoging. Een tweede poging volgt. Die wordt morgen |
|
|||
|
|||
8269.98 km Afstand van Zhengzhou naar Brussel 3 dagen nodig
30 km van Brussel naar Leuven 5 dagen nodig? idd morgen herkansing, weer refreshen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De volgende keer dat ik wat via de Apple store bestel ga ik eerst vragen welke pakketdienst er gebruikt gaat worden. Als dat dan weer TNT is, dan bestel ik wel lekker ergens anders... Normaalgesproken is een weekend vertraging niet zo belangrijk, maar heb deze telefoon heel snel zakelijk nodig omdat mijn andere telefoon het deze week heeft begeven en ik volgende week waarschijnlijk in het buitenland zit.
UPS heeft duidelijk zijn zaakjes veel beter op orde dan TNT. Er is werkelijk geen touw meer aan vast te knopen. - Bij bestelling geeft Apple levertijd op tussen 8 en 10 oktober - Bestelling opgehaald in China: Apple geeft levertijd 10 oktober - Email en SMS van Apple ontvangen: Afleverdatum 10 oktober - 1 dag later bij TNT: geschatte afleverdatum 13 oktober - Geschatte afleverdatum bij Apple wordt ook aangepast naar 13 oktober - iPhone vanmorgen in de bus "out for delivery" 9 oktober - Apple store geeft nog steeds aan: Bezorging 9 oktober, maar geschatte afleverdatum 13 oktober - TNT: Exception, weer terug naar Zwolle, geschatte afleverdatum 13 oktober Ze spreken elkaar allemaal lekker tegen... Niemand weet meer waar hij aan toe is en wanneer hij thuis moet blijven om het pakketje in ontvangst te kunnen nemen en een handtekening te kunnen zetten. Snappen ze bij TNT niet dat mensen moeten kunnen rekenen op correcte informatie? Ze leveren alleen doordeweeks en overdag, wanneer normale mensen werken. |
|
|||
|
|||
ik heb sinds vorige week dinsdag 30 september de volgende gegevens staan:
Artikelen worden verwerkt: Klaar voor verzending: 7-10 business days Geleverd: 16 Oct, 2014 - 21 Oct, 2014 door Expreslevering. Zijn er mensen met ook deze leveringsdata die al enige beweging zien in hun status? Update: nu is mijn status verandert in, zending wordt voorbereid! Laatst gewijzigd door EddyG; 09-10-14 om 18:05. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat het betekent? Hij komt niet nu... |
|
|||
|
|||
We moeten massaal klacht indienen bij Apple als het morgen niet bezorgd wordt. Dit is niet normaal. Mijn iPhone is gewoon op 10 minuten afstand van mij, maar ik mag hem pas maandag hebben.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zojuist de telefoon ontvangen via UPS. iPhone 6 64GB SG.
|
|
|||
|
|||
Heb bij Apple ook aangegeven dat ze maar niet meer in zee moeten gaan met TNT. Dit slaat werkelijk alles, eerst onderweg en dan ineens weer terug op depot. Die sporen niet hoor daar bij TNT. Mensen met UPS zijn beter af.
|
|
|||
|
|||
+1: Klacht ingedient bij zowel TNT als bij Apple
|
|
|||
|
|||
dat belooft vr mijn levering.
Ik heb via Belgische apple store de 26ste een 6+ besteld. ik denk dat vliegtuig net geland is 08 Oct 2014 02:05:36 Pudong International Airport Shipment In Transit. 07 Oct 2014 22:59:08 Pudong International Airport Shipment Received At Tnt Location 07 Oct 2014 22:08:00 Zhengzhou Shipment In Transit. 07 Oct 2014 22:06:09 Zhengzhou Shipment In Transit. 07 Oct 2014 17:23:54 Zhengzhou Shipment Collected From Customer & mijn leverdatum is ook dr TNT uitgesteld nr 13/10 ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 oktober 2014 om 15:42 ---------- 09 Oct 2014 15:38:26 Arnhem Hub Shipment In Transit ben benieuwd... |
|
|||
|
|||
Gotta love tnt
Gewoon lekker 3x naar Arnhem sturen.. |
|
|||
|
|||
Is gewoon tussenstation hoor, daar wordt ie paar keer ingescand. Natuurlijk issie niet 3x van zijn plek afgeweest.
|
|
|||
|
|||
jou leverdatum was toch 10 oktober?
de mijne is vanochtend aan gekomen in Zwolle en word daar nu vast gehouden tot aan maandag. maar alles daar bewaren in Zwolle hebben ze nog wel wat te doen maandag... |
|
|||
|
|||
Mijne? Mijne was sinds het begin van dat ik de track&trace kreeg al 13 oktober, hij is al wel in Nederland, maar geen idee wat ze nu doen?
|
|
|||
|
|||
Er staat nog steeds de 10de
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS besteld online apple store | change1592 | Koopinformatie Nederland | 5 | 06-12-11 21:44 |
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store | wvy | Koopinformatie België | 3 | 11-11-11 08:09 |
iPad besteld bij de Apple Store - ervaringen | spiner | iPad algemeen | 162 | 03-09-10 19:54 |
iPhone 3GS besteld op de Italiaans Apple Store en vandaag gewoon aangekomen. :) | iken | Koopinformatie Rest Europa | 211 | 11-08-09 14:25 |
|
|