iPhone 3G - gaatje in het net van koppelverkoop? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zonet gelezen dat je de iPhone 3G bij T-mobile kunt kopen met een abonnement van 44,95 euro per maand + 1 euro voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G - gaatje in het net van koppelverkoop?
Ik heb zonet gelezen dat je de iPhone 3G bij T-mobile kunt kopen met een abonnement van 44,95 euro per maand + 1 euro voor de iPhone zelf, maar T-mobile kan je iPhone na aanschaf wel simlockvrij maken, hiervoor brengt het wel kosten in rekening die afhangen van je toestel.
Als je het binnen de eerste 3 maanden laat doen kost het je 120 euro. Als je je iPhone dan simlockvrij laat maken binnen de eerste maand heb je een iPhone gekocht voor 44,95+1+120=165,95 euro zonder verdere verplichting. Nu is het jullie taak om mij te wijzen op mijn blunder in de berekening, want zo goedkoop kan toch niet? alvast bedankt (bron:Apple iPhone 3G review (4/5) | Mobile | Tweakers.net) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je hebt dan toch evengoed nog je abonnement, die moet je dan ook nog afkopen...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zit nog te denken aan gedoe met valse namen enzovoorts....Hoe gaat de controle daar op?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
valsheid in geschrift is strafrechtelijk strafbaar en kun je jaren voor in de gevangenis gaan. Overigens moet je door een credit check heen en moet een geldig legitimatie bewijs hebben. T-Mobile kent geen afkopen. Geloof mij .. ik heb ze al zoveel gebeld afgelopen 2 weken in de hoop van mijn 24m contract af te komen .. no go. Ook al geef je ze bij wijze van 5000 euro .. contract is contract. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hmm gaat niet zo makkelijk .. ze hebben een index van alle plaatsen in nederland en kun je ook als een interactieve map opvragen. het probleem is echter dat de dekking hier niet beter kan zijn en zij weten dat ook :\
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En buiten de woning/gebouw (die zijn er volop waar niemand enige GSM ontvangst heeft) hebben ze gewoon 99% bereik. |
|
||||
|
||||
Mijn schoonzus heeft vorig jaar een nieuw T-Mobile contract afgesloten.
Ze woont in Kortenhoef (klein plaatsje in de buurt van Hilversum) en was i.d.d. niet tot nauwelijks bereikbaar. Na 2 weken aanmodderen heeft ze haar beklag gedaan en na een meting is het contract zonder problemen terstond ontbonden. De telefoon (ok, simpel Nokia geval) mocht ze gewoon houden en ze heeft toen een Hi sim-only abo genomen. Ik ga van de week eens testen of ik met mijn T-Mobile daar nu wel ontvangst heb, zo niet laat ik mijn zwager (andere naam, zijn niet getrouwd) een iPhone abo voor me afsluiten (meteen het duurste tarief, is de iPhone lekker goedkoop. 1 maandje abo kan er dan wel bij ) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
net een iphone en hoe werkt het met apps | espedi | iPhone Apps | 1 | 10-07-10 00:21 |
Hoe zit het nu met de koppelverkoop? | parathion | Orange | 9 | 24-09-09 02:49 |
SMTP fout [Het Net mailaccount] | eQuation | iPhone algemeen | 0 | 23-04-09 15:41 |
Jailbreak voor Firmware 2.0.1 schijnbaar op het net | gserban | Archief | 96 | 08-08-08 23:17 |
geraak niet op het Wi-Fi net | perrepub | Wi-Fi | 5 | 28-02-08 14:11 |
|
|