//

[iPhone 3G] Reserveringen The Phone House

[iPhone 3G] Reserveringen The Phone House discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had hem dus binnen een week en 1 dag, dus het gaat inderdaad veel vlotter dan 6 weken. In ieder geval bij TPH wel, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Bekijk resultaten enquête: Hoe heb jij gereserveerd bij de Phonehouse?

In het filiaal (Contract getekend, gratis dockingstation) 18 45,00%
In het filiaal (Zonder contract) 15 37,50%
Telefonisch 7 17,50%
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 31-07-08, 15:31
naquah naquah is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 33
Standaard

Ik had hem dus binnen een week en 1 dag, dus het gaat inderdaad veel vlotter dan 6 weken. In ieder geval bij TPH wel, en als ik het hier en daar lees bij BelCompany ook.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 31-07-08, 17:01
sjors1 sjors1 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjors1 Bekijk bericht
Net bij TPH Zoetermeer mijn bestelling geplaatst.

Goede nieuws: 1e op de lijst voor de witte 16GB. (ook 0 reserveringen voor 16GB zwart en 6 voor 8GB zwart).

Slechte nieuws: ze hebben na 11 juli nog maar 1 levering gehad Ik interpreteer dat dan maar als dat ze nu snel weer aan de beurt zijn.
En ik heb hem net gehaald

Hadden nog 1 16GB zwart over....
  #123  
Oud 06-08-08, 11:41
Stereokillah Stereokillah is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Op 17 juli een zwarte 16gb iphone besteld bij TPH in Roden(Dr) . Ik mag hem vandaag ophalen
  #124  
Oud 09-08-08, 20:07
jpingen jpingen is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 31
Standaard

Bij ifactors in rotterdam op de lijnbaan hebben ze alle modellen gewoon op voorraad. Ik heb er vandaag eentje gehaald zonder problemen of wachtlijsten
  #125  
Oud 09-08-08, 20:12
.nck .nck is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 11
Standaard

Bij TPH Rotterdam had men de actie dat je een gratis Dock bij je iphone 3g kreeg, heeft iemand inmiddels al een dock op mogen halen?
  #126  
Oud 09-08-08, 23:56
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door .nck Bekijk bericht
Bij TPH Rotterdam had men de actie dat je een gratis Dock bij je iphone 3g kreeg, heeft iemand inmiddels al een dock op mogen halen?
was volgens mij bij bijna elke TPH.. maar veel phonehouses hebben sommige mensen gewoon meteen een dock meegegeven toen die nog op voorraad waren. maar bij TPH waar ik was, zeiden ze dat in al die docks fouten zaten en ze daarom niet meer leverde yeah right.. geloof er niks van maargoed.. iemand wel een 'werkende ' dock gekregen?
  #127  
Oud 10-08-08, 00:05
Chakir's schermafbeelding
Chakir Chakir is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 59
Standaard

Hier in Meppel nog genoeg bij de Belcompany en Phone house, alleen de 8gb variant is niet op voorraad, alleen heb ik geen belangstelling in een Tmobile abbo,
  #128  
Oud 11-08-08, 00:54
xefuzion xefuzion is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 44
Standaard

Had hem voor de release al laten vasthouden bij TPH, en heb hem nu nog steeds niet :|.
*** winkel imo -_-.
  #129  
Oud 11-08-08, 10:56
.nck .nck is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 Bekijk bericht
was volgens mij bij bijna elke TPH.. maar veel phonehouses hebben sommige mensen gewoon meteen een dock meegegeven toen die nog op voorraad waren. maar bij TPH waar ik was, zeiden ze dat in al die docks fouten zaten en ze daarom niet meer leverde yeah right.. geloof er niks van maargoed.. iemand wel een 'werkende ' dock gekregen?
In Rotterdam waren ze nog niet op voorraad gekomen... ben benieuwd wanneer ze er komen.
  #130  
Oud 11-08-08, 11:32
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

als je een verzekering hebt, en je iphone is zo kapot is dat je een nieuwe nodig hebt, zijn er volgens sommige mensen geen aparte toestellen beschikbaar om die te vervangen bij verzekeringen.. sommige mensen zeggen dat ALLEEN pro-assistent een nieuwe iphone geeft, en de rest van de verzekeringen alleen een geldbedrag uitkeert? kan het me niet voorstellen, maar toch..weet iemand hoe dit bijv bij lifeline zit? of kan iemand dit navragen als die zijn iphone bij TPH gaat halen?
  #131  
Oud 20-08-08, 17:53
DonkereKip DonkereKip is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 5
Standaard

Ik ben vandaag naar The Phone House in Enschede geweest en heb gereserveerd, ik sta 10de op de lijst. De werknemer zei dat het ongeveer 3 weken kan duren.
Heb geen haast . Ben ook bij de nieuwe Apple Reseller geweest in Enschede genaamd "Xando", ik zou daar nooit wat kopen. Drie jonge pubers die er een beetje staan te staan, geen uitstraling, geen verkoopskills, helemaal niets!, ik moest zelfs alles vragen en ze namen zelf geen iniatief om wat over dat ding te vertellen en ze keken me ook nog heel vreemd aan. Vreemde winkel, ga er nooit meer naar toe.
  #132  
Oud 29-08-08, 16:42
DonkereKip DonkereKip is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 5
Standaard

Daar ben ik weer. Sinds vandaag heb ik mijn iPhone 3G, ik stonde 10e op de lijst en 9 dagen verder heb ik er dus eentje weten te bemachtigen in Enschede. Ben er erg blij mee.
  #133  
Oud 18-09-08, 17:31
naquah naquah is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 33
Standaard

Zijn er veel mensen die, net als ik, nog steeds op de gratis dock van TPH zitten te wachten?
  #134  
Oud 18-09-08, 18:45
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door naquah Bekijk bericht
Zijn er veel mensen die, net als ik, nog steeds op de gratis dock van TPH zitten te wachten?
heb ik toen volgens mij al een keertje gezegd, maar mij is verteld dat niemand die dock meer krijgt.. er werden in het begin namelijk docks gegeven maar die bleven defect, of iig het niet te doen met de 3G, dus zijn ze er mee opgehouden
  #135  
Oud 18-09-08, 19:01
naquah naquah is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 33
Standaard

Mja Apple verkoopt toch gewoon docks voor de 3G iPhone... ik zal maar eens langsgaan bij TPH.
  #136  
Oud 18-09-08, 19:53
renssies renssies is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Gemert
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door naquah Bekijk bericht
Zijn er veel mensen die, net als ik, nog steeds op de gratis dock van TPH zitten te wachten?
ik zit er nog op te wachten maar vrijdag zijden ze bij de phone house uden dat ze zouden bellen want ze hadden ze nog steeds niet gekregen maar de belcompany heeft ze volop
  #137  
Oud 18-09-08, 20:08
naquah naquah is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 33
Standaard

Gaf de belcompany ook gratis docks weg dan?
  #138  
Oud 18-09-08, 20:53
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door naquah Bekijk bericht
Gaf de belcompany ook gratis docks weg dan?
ja.


maar TPH gaven volgens mij geen apple iphone dock weg, maar een universeel merk ofzo :s
  #139  
Oud 25-09-08, 17:07
Jeroentje007 Jeroentje007 is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

Zelf wacht ik ook nog steeds op mijn iPhone dock. In de winkel in Leiden lijken ze er echter weinig achteraan te zitten. Pas toen ik langskwam zeiden ze dat ze zouden bellen naar het hoofdkantoor, ze hadden er duidelijk nog niet eerder bij stil gestaan dat klanten op de dock aan het wachten zijn. De tweede keer gaven ze een onzin verhaal dat het aan Apple zou liggen, terwijl die gewoon binnen 24 uur kan leveren via de Apple Store.

Hoewel ik in het systeem sta, krijg ik sterk de indruk dat ze lang gaan wachten met het leveren van de docks en ze dan ook alleen mee gaan geven aan klanten die zelf bij de winkel komen klagen. Blijkbaar is de actie duurder uitgevallen dan verwacht en hopen zo geld te besparen. Buitengewoon slechte service; zelfs een statusupdate na een aantal weken wachten kan er niet vanaf.
  #140  
Oud 25-09-08, 18:04
naquah naquah is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 33
Standaard

Inderdaad, heel jammer. Ook in verband met problemen bij het afsluiten van het abonnement zal ik nooit meer iets bij TPH kopen. Dit heb ik ook duidelijk gemaakt aan de mevrouw die mij een keer belde voor een enquête over de service van TPH.

Ik heb nu in ieder geval een kopietje in mijn bezit van het papier waar op staat dat ik dat dock nog krijg, dus dan heb ik in ieder geval iets...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Microsim The Phone House Jered Koopinformatie Nederland 7 03-12-10 11:37
wekelijkse levering the phone house wouter2190 Odido (T-Mobile) 4 25-08-10 20:03
Gratis iPhone dock bij The Phone House ontvangen? iKev Koopinformatie Nederland 4 26-09-08 15:19
Officieel: iPhone via T-Mobile bij The Phone House! MJFM Chat en geruchten 20 10-07-08 19:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:46.