[iPhone 3G] Reserveringen The Phone House discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmorgen mij Iphone 3G 16 Gb opgehaald, en er waren nog 4 x 16Gb op voorrad hier in het oosten. Dus dit is lullie kans, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Hoe heb jij gereserveerd bij de Phonehouse? |
|||
In het filiaal (Contract getekend, gratis dockingstation) | 18 | 45,00% | |
In het filiaal (Zonder contract) | 15 | 37,50% | |
Telefonisch | 7 | 17,50% | |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Vanmorgen mij Iphone 3G 16 Gb opgehaald, en er waren nog 4 x 16Gb op voorrad hier in het oosten. Dus dit is lullie kans, succes
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb er net heen gebelt, heb ook gebelt naar de phonehouse waar ik heb geserveerd, ze zeiden dat ze binnen gekregen hebben maar dat alles alweer was uitverkocht.. Verder vroeg ik hoeveel ze binnen gekregen hebben maar dat wist ie niet.. lijkt me dikke vette leugen maargoed.. ik wacht nog wel eventjes af...
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Pffff nog steeds niets gehoord van TPH
Morgen weer een nieuwe levering toch?? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik hoop 't ook dan.. misschien heb ik dan ook nog beetje geluk
|
|
|||
|
|||
Ik vind de app.store wel tegen vallen, want ik bv msn niet vinden en een video app. om te filmen.
|
|
|||
|
|||
misschien een hele stomme vraag, maar stel m toch
bij bijna elke P.H staat voor op de deur : als je bij ons reserveert krijg je een gratis dockingstation gratis twv 25 euro en daaronder in kleine letters ( bij een i300 abbo) Nu is mijn vraag ; als ik mijn iphone bij de P.H bestel, kan ik dan ook een i150 abbo afsluiten.. |
|
|||
|
|||
Mij is een dockingstation beloofd, en ik heb 150
|
|
|||
|
|||
ik heb ook een I-150 en er is er mij ook een beloofd.
|
|
|||
|
|||
Precies, ik heb dat contract nog keer over gekeken, en daar staat gewoon op + gratis dockingstation.. en niet BIJ 300! Dus je zult er gewoon 1 krijgen
|
|
|||
|
|||
Al mensen die vandaag zijn gebelt door de TPH?
|
|
|||
|
|||
nee, ben net ff langs geweest, en gister is er wel een levering binnen geweest, en nu volgende week weer..
Ben bij de phone house in deurne geweest.. gister gereserveerd, en nu al 3e op de lijst |
|
|||
|
|||
Ik sta ook 3e op de lijst en er is ook een levering geweest, blijkbaar niet genoeg 8gb's want anders was ik vast wel gebelt
|
|
|||
|
|||
@ vigoroso ; sta je ook in deurne op de lijst?
ze hadden daar tussen alle lijsten idd 1 iemand die de 8 gig had besteld.. dus als jij dat bent is de eerstvolgende 8gig voor jou |
|
|||
|
|||
Helaas niet in Deurne
Maar ik zal wel snel aan de beurd zijn Toch bedankt voor je update! |
|
|||
|
|||
vanmiddag zonder reservering de witte 16 gb gehaald bij de phone house typ nu op mijn iPhone wat n genot!!!
|
|
|||
|
|||
Gemeen, ik wacht al een tijdje
|
|
|||
|
|||
Meer mensen met info over TPH?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Microsim The Phone House | Jered | Koopinformatie Nederland | 7 | 03-12-10 12:37 |
wekelijkse levering the phone house | wouter2190 | Odido (T-Mobile) | 4 | 25-08-10 21:03 |
Gratis iPhone dock bij The Phone House ontvangen? | iKev | Koopinformatie Nederland | 4 | 26-09-08 16:19 |
Officieel: iPhone via T-Mobile bij The Phone House! | MJFM | Chat en geruchten | 20 | 10-07-08 20:48 |
|
|