[iPhone 3G] Reserveringen The Phone House discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Al mensen die vandaag gebelt zijn door TPH? Of die nieuws hebben over leveringen? Aantallen/datum's?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Hoe heb jij gereserveerd bij de Phonehouse? |
|||
In het filiaal (Contract getekend, gratis dockingstation) | 18 | 45,00% | |
In het filiaal (Zonder contract) | 15 | 37,50% | |
Telefonisch | 7 | 17,50% | |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Al mensen die vandaag gebelt zijn door TPH?
Of die nieuws hebben over leveringen? Aantallen/datum's?
|
|
|
||||
|
||||
PhoneHouse belde net.
1 x wit 16g en 1 x zwart 16g wordt vanavond om 1830 thuis bezorgd!
|
|||
|
|||
Nice, Gratz!
|
|
||||
|
||||
Zeer nice. Maar ja ik kan er alleen naar kijken hahaha. Abo gaat pas 19 oktober in.
Hopelijk komt gauw de unlock of toch maar legaal via tmobile en dan 120 euro betalen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder hadden ze nog 2 of 3 16Gb zwart binnengekregen. Weer niet schokkend veel dus. De wachtlijst stond al op 13. Ik ga nu uitpakken en koppelen aan iTunes! Docking stations waren op trouwens. En ik kreeg nog 20 piek terug voor een oude telefoon! Laatst gewijzigd door beyond; 16-07-08 om 17:50. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
de dockingstation w8lijst. Nou, dan moet je je *** voelen
|
|
|||
|
|||
Dat had ik niet gepikt, ze weten hoeveel reserveringen ze hebben, ze moeten maar genoeg inkopen.. ik had gewoon de prijs van 't dockingstation opgeeist
|
|
|||
|
|||
16 g Iphone
Ik probeer de hele week al aan een iphone te komen. Ik heb alles gedaan etc...
Werd vanmiddag op gebeld dat ze een 16 G hadden liggen. Dus ik er snel heen, alles in orde maken blijkt dat de registratie niet geaccepteerd werd. Ik zeg ghoe kan dat nou? Hij zei heb je nog een aanvraag lopen? Ik denken, ja dat klopt via internet ( T-Mobile). Blijkt dat je maat max 1 aanvraag mag hebben anders accepteren ze je niet. Dus klantenservice opgebeld dat ze moesten annuleren, echter is het waarschijnlijk morgen geannuleerd, in de middag. Dus ik kan morgen weer terug, de verkoper was wel aardig en wilde hem vasthouden voor mij. Anders ga ik morgen vroeg en zet hem op mijn vrouws naam. Dit was echt balen, kon ik weer met lege handen naar huis. |
|
|||
|
|||
Wees blij dat er 1 voor je klaar ligt morgen, ik wacht nog in spanning af.. ik sta 3e op de lijst,, misschien moet ik wel wachten tot de 2e of 3e lading
|
|
|||
|
|||
ik hoorde wel dat er maar 5 tot 6 stuks per keer binnen komen
|
|
|||
|
|||
Per soort (8gb 16gb wit 16gb zwart) dus 15 totaal of gewoon totaal 5 van elke wat?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zit namelijk in de situatie dat ik nu mag verlengen van Vodafone (doe ik dus niet, abonnement loopt ook oktober af) en wel graag de iPhone wil. Dus dat is of het abonnement afkopen of een extra abonnement nemen voor de iPhone. Of heb jij hier een leuker truucje op? |
|
|||
|
|||
In totaal 5 a 6 stuks
|
|
|||
|
|||
Weinig,, dan kani k wss op lading 3 wachten ookal sta ik 3e op de lijst
|
|
|||
|
|||
Iemand al iets van the phone house gehoord vandaag?
Als het goed is sta ik nr 1 op de lijst in Wolvega...(kleinere shop kon ik niet vinden ) Heb vrijdag ochtend gereserveerd en zou gebeld worden, maar heb nog niets gehoord. |
|
|||
|
|||
Helaas is The Phone House in dit geval afhankelijk van T-Mobile. TPH moet de dockingstations van T-Mobile krijgen voordat TPH ze aan klanten kan uitleveren. In dit geval kan TPH er dus niks aan doen dat de docking stations er nog niet zijn. Overigens is het uiteraard wel gewoon zo dat ze nog nageleverd worden...als T-Mobile ze eindelijk geleverd heeft...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Microsim The Phone House | Jered | Koopinformatie Nederland | 7 | 03-12-10 12:37 |
wekelijkse levering the phone house | wouter2190 | Odido (T-Mobile) | 4 | 25-08-10 21:03 |
Gratis iPhone dock bij The Phone House ontvangen? | iKev | Koopinformatie Nederland | 4 | 26-09-08 16:19 |
Officieel: iPhone via T-Mobile bij The Phone House! | MJFM | Chat en geruchten | 20 | 10-07-08 20:48 |
|
|