iPhone 3GS kopen: wat zijn de opties? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) De unlock voor de 3GS is er nog niet, ook de jailbreak niet. Ik zou sowieso wachten met aankopen tot er meer bekend is van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
De unlock voor de 3GS is er nog niet, ook de jailbreak niet. Ik zou sowieso wachten met aankopen tot er meer bekend is van het dev team, en eerst daar maar eens kijken wat hij kost en of hij los te krijgen is...
|
|
|
|||
|
|||
Of misschien tijdens de terug reis langs belgie gaan en daar eentje legaal simlock vrij kopen?
|
|
|||
|
|||
Goede tip! We rijden a.s. zaterdag (27e) door Belgie, dus we moeten alleen nog even een geschikte plaats vinden om hem op te pikken. In dit artikel wordt echter gesproken over maar 7 plekken waar het toestel te krijgen zou zijn, maar als je het artikel iets anders leest zou het ook alleen om plaatsen kunnen gaan waar hij af te halen is voor de mensen die hem reserveren. Heeft iemand enig idee hoe dat precies zit?
|
|
|||
|
|||
Heb je ook nog de mogelijkheid om 'm via T-Mobile later te laten unlocken of weigert T-Mobile dat pertinent?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat zou kunnen maar wat als je er al een jaar op hebt zitten met de oude 3G, zou je dan via die weg de 3GS kunnen laten unlocken ipv de 3G? Ik ben bang dat die route op niets uitloopt omdat ze waarschijnlijk alleen de unlock doen met het IMEI wat bij hun bekend is en die is natuurlijk van je 3G (het is ook het meest logische).
|
|
||||
|
||||
iPhone 3GS kopen: wat zijn de opties?
In dit topic worden alle opties besproken die je hebt om een iPhone 3GS te bemachtigen.
|
|||
|
|||
Citaat:
edit: laat maar, kheb m al gevonden (http://iphone3g.mobistar.be/nl/iphone3g.cfm) Misschien dat ik mn vader zo ver kan brengen om me erheen te rijden (woon in zuid limburg ) Laatst gewijzigd door Valar; 26-06-09 om 14:05. Reden: onjuistheid |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ps weet er iemand al iets van een jailbreak |
|
|||
|
|||
Ik ben reeds voorzien van een 3gs sinds vandaag (geweldig ding )
ik ga nog steeds naar londen maar helaas niet meer naar michael jackson zoals je vast gezien hebt, ben er helemaal kappot van zeg .Ik ben dan niet echt een super fan maar grijpt me toch best aan zo ineens. |
|
|||
|
|||
Ben binnenkort in New York. Weet iemand een adres waar ik een simlockvrije 32G S kan kopen.
Is er ook iets bekend over problemen met updates etc. van een dergelijk toestel? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
3GS te koop bij alle Mobistar vestigingen
Citaat:
Ik moest naast het toestel (€ 575,-) wel verplicht een aantal accesoires kopen; autolader, screenprotector en een bescherm cover (€ 54,-). Opzich niet erg, want die had ik toch ook nodig. Andere filialen die ik gisterochtend belde, verkochten ook de iPhone, maar wilde dus geen reservering aannemen. Ik had dus geluk in Tongeren! Heb je de tijd, dan loont het dus de moeite om in België je 3GS te gaan kopen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Koppelverkoop is wel degelijk toegestaan maar niet altijd volledig (het kan in een aantal gevallen ook gewoon niet anders: zonder abo heb je niets aan een telefoon en vice versa). De koppelverkoop die nu door deze winkelier toegepast wordt (=de consument verplichten om bepaalde accessoires aan te schaffen) is niet toegestaan in België, Nederland, de EU en ongetwijfeld ook nog diverse andere landen. Als je het toch al wilde kopen is dat niet erg natuurlijk maar het mag gewoon niet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heeft er al iemand ervaring met het kopen van een 3gs in italie
en weet er iemand een adres bij het garda meer ga daar in augustus naar toe graag ervaringen van anderen |
|
|||
|
|||
beste mensen,
ik loop nog met een stel vragen rond en hopelijk is er iemand die meer informatie kan geven. ik ga strak een gelockte iphone kopen (canada) deze is (las van de week) te unlocken toch ? dus dit wordt dan toch geen probleem ? maar hoe moet je de iphone activeren ? kan dat op een normale manier of moet ik ergens rekening houden ? en is er nog iets anders waarmee ik rekening moet houden en/of met de aanschaf van het toestel? heel erg bedankt alvast |
|
|||
|
|||
|
Labels |
frankrijk, goedkoopste, iphone 3g s, italie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
steeds trager werkende iphone 3GS 3.1.3. wat zijn de opties ?? | cederique | iPhone algemeen | 0 | 30-12-10 17:39 |
Wat zou een gelockte iPhone 3GS 32GB nu nog waard zijn? | chronoz | Archief | 5 | 13-04-10 17:36 |
Emigreren naar Italië; wat zijn m'n opties? | Friet | Odido (T-Mobile) | 5 | 10-12-09 17:35 |
iPhone 3G kopen: wat zijn de opties? | iCulture | Koopinformatie en ervaringen | 152 | 19-06-09 23:06 |
iPhone 3G: Zijn er nog opties? | zenid | Unlock | 9 | 28-02-09 19:20 |
|
|