//

iPhone 3GS kopen: wat zijn de opties?

iPhone 3GS kopen: wat zijn de opties? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) De unlock voor de 3GS is er nog niet, ook de jailbreak niet. Ik zou sowieso wachten met aankopen tot er meer bekend is van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 24-06-09, 17:53
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

De unlock voor de 3GS is er nog niet, ook de jailbreak niet. Ik zou sowieso wachten met aankopen tot er meer bekend is van het dev team, en eerst daar maar eens kijken wat hij kost en of hij los te krijgen is...
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 24-06-09, 21:15
Minivliet Minivliet is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard

Of misschien tijdens de terug reis langs belgie gaan en daar eentje legaal simlock vrij kopen?
  #43  
Oud 25-06-09, 15:13
aikoN aikoN is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 29
Standaard

Goede tip! We rijden a.s. zaterdag (27e) door Belgie, dus we moeten alleen nog even een geschikte plaats vinden om hem op te pikken. In dit artikel wordt echter gesproken over maar 7 plekken waar het toestel te krijgen zou zijn, maar als je het artikel iets anders leest zou het ook alleen om plaatsen kunnen gaan waar hij af te halen is voor de mensen die hem reserveren. Heeft iemand enig idee hoe dat precies zit?
  #44  
Oud 25-06-09, 17:32
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Heb je ook nog de mogelijkheid om 'm via T-Mobile later te laten unlocken of weigert T-Mobile dat pertinent?
  #45  
Oud 25-06-09, 18:32
loopezz's schermafbeelding
loopezz loopezz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Horst (Limburg)
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ppl Bekijk bericht
Heb je ook nog de mogelijkheid om 'm via T-Mobile later te laten unlocken of weigert T-Mobile dat pertinent?
Ik meen dat het tegen een betaling van €120,- kan.
  #46  
Oud 25-06-09, 22:00
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Dat zou kunnen maar wat als je er al een jaar op hebt zitten met de oude 3G, zou je dan via die weg de 3GS kunnen laten unlocken ipv de 3G? Ik ben bang dat die route op niets uitloopt omdat ze waarschijnlijk alleen de unlock doen met het IMEI wat bij hun bekend is en die is natuurlijk van je 3G (het is ook het meest logische).
  #47  
Oud 26-06-09, 10:32
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard iPhone 3GS kopen: wat zijn de opties?

In dit topic worden alle opties besproken die je hebt om een iPhone 3GS te bemachtigen.
  #48  
Oud 26-06-09, 11:32
Valar Valar is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Minivliet Bekijk bericht
Of misschien tijdens de terug reis langs belgie gaan en daar eentje legaal simlock vrij kopen?
Goed idee! hoeveel kost een 3gs 16gb dan in belgie?
edit: laat maar, kheb m al gevonden (http://iphone3g.mobistar.be/nl/iphone3g.cfm)
Misschien dat ik mn vader zo ver kan brengen om me erheen te rijden (woon in zuid limburg )

Laatst gewijzigd door Valar; 26-06-09 om 13:05. Reden: onjuistheid
  #49  
Oud 26-06-09, 21:24
Minivliet Minivliet is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Donstil Bekijk bericht
Ik ga over anderhalve maand naar een concert van Michael jackson in londen (als het doorgaat haha)

dan ben ik drie dagen extra in londen en wil die tijd benutten om daar een 3gS te kopen.

Mocht er tegen die tijd geen Ultrasnow/yellosnow unlock zijn kan ik dan extra betalen voor een O2 unlock code ? (net zoals hier bij tmobile)
Ik neem aan dat je niet meer naar londen nu gaat?
  #50  
Oud 26-06-09, 21:34
bull's schermafbeelding
bull bull is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aikoN Bekijk bericht
Goede tip! We rijden a.s. zaterdag (27e) door Belgie, dus we moeten alleen nog even een geschikte plaats vinden om hem op te pikken. In dit artikel wordt echter gesproken over maar 7 plekken waar het toestel te krijgen zou zijn, maar als je het artikel iets anders leest zou het ook alleen om plaatsen kunnen gaan waar hij af te halen is voor de mensen die hem reserveren. Heeft iemand enig idee hoe dat precies zit?
die winkels hadden hem om 7.00 h al voor diegenen die hem hadden besteld. hij is te krijgen in al de winkels van mobistar (als er nog vooraad is) ben op de opening van een winkel een 32gig zwart 3gs gaan halen voor 675€ de 16 gig was al uitverkocht op 5minuten (zijn simlock vrij)
ps weet er iemand al iets van een jailbreak
  #51  
Oud 26-06-09, 23:11
Donstil Donstil is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Omgeving Rotterdam
Berichten: 284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Minivliet Bekijk bericht
Ik neem aan dat je niet meer naar londen nu gaat?
Ik ben reeds voorzien van een 3gs sinds vandaag (geweldig ding )

ik ga nog steeds naar londen maar helaas niet meer naar michael jackson zoals je vast gezien hebt, ben er helemaal kappot van zeg .Ik ben dan niet echt een super fan maar grijpt me toch best aan zo ineens.
  #52  
Oud 27-06-09, 11:13
sporter36 sporter36 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Stuur een bericht via MSN naar sporter36
Standaard

Ben binnenkort in New York. Weet iemand een adres waar ik een simlockvrije 32G S kan kopen.
Is er ook iets bekend over problemen met updates etc. van een dergelijk toestel?
  #53  
Oud 27-06-09, 12:27
Donstil Donstil is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Omgeving Rotterdam
Berichten: 284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sporter36 Bekijk bericht
Ben binnenkort in New York. Weet iemand een adres waar ik een simlockvrije 32G S kan kopen.
Is er ook iets bekend over problemen met updates etc. van een dergelijk toestel?
Hij is in de States toch helemaal niet simlockvrij ?
  #54  
Oud 27-06-09, 15:08
jackzwa jackzwa is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard 3GS te koop bij alle Mobistar vestigingen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aikoN Bekijk bericht
Goede tip! We rijden a.s. zaterdag (27e) door Belgie, dus we moeten alleen nog even een geschikte plaats vinden om hem op te pikken. In dit artikel wordt echter gesproken over maar 7 plekken waar het toestel te krijgen zou zijn, maar als je het artikel iets anders leest zou het ook alleen om plaatsen kunnen gaan waar hij af te halen is voor de mensen die hem reserveren. Heeft iemand enig idee hoe dat precies zit?
Gisteren heb ik bij Mobistar in Tongeren (iets ten zuiden van Maastricht) een 3GS 16Gb gekocht. Ik had geluk, want het toestel was voor mij apart gelegd, wat opzich niet is toegestaan. Alle 16Gb modellen waren om 16:00 uitverkocht! Alleen een aantal 32GB's was nog te koop. De mijne was al door de zeer behulpzame verkoper aangemeld en ter plekke werd mijn Vodafone Sim er in gedaan. Alles werkte direct perfect. Erg goede service van deze aardige Belgen!

Ik moest naast het toestel (€ 575,-) wel verplicht een aantal accesoires kopen; autolader, screenprotector en een bescherm cover (€ 54,-). Opzich niet erg, want die had ik toch ook nodig.

Andere filialen die ik gisterochtend belde, verkochten ook de iPhone, maar wilde dus geen reservering aannemen. Ik had dus geluk in Tongeren!

Heb je de tijd, dan loont het dus de moeite om in België je 3GS te gaan kopen.
  #55  
Oud 27-06-09, 15:41
Minivliet Minivliet is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jackzwa Bekijk bericht
Gisteren heb ik bij Mobistar in Tongeren (iets ten zuiden van Maastricht) een 3GS 16Gb gekocht. Ik had geluk, want het toestel was voor mij apart gelegd, wat opzich niet is toegestaan. Alle 16Gb modellen waren om 16:00 uitverkocht! Alleen een aantal 32GB's was nog te koop. De mijne was al door de zeer behulpzame verkoper aangemeld en ter plekke werd mijn Vodafone Sim er in gedaan. Alles werkte direct perfect. Erg goede service van deze aardige Belgen!

Ik moest naast het toestel (€ 575,-) wel verplicht een aantal accesoires kopen; autolader, screenprotector en een bescherm cover (€ 54,-). Opzich niet erg, want die had ik toch ook nodig.

Andere filialen die ik gisterochtend belde, verkochten ook de iPhone, maar wilde dus geen reservering aannemen. Ik had dus geluk in Tongeren!

Heb je de tijd, dan loont het dus de moeite om in België je 3GS te gaan kopen.
Waarom zou je dat verplicht moeten kopen? In belgie is koppelverkoop nog niet toegestaan, dus je had dat helemaal niet hoeven doen..
  #56  
Oud 27-06-09, 15:56
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Koppelverkoop is wel degelijk toegestaan maar niet altijd volledig (het kan in een aantal gevallen ook gewoon niet anders: zonder abo heb je niets aan een telefoon en vice versa). De koppelverkoop die nu door deze winkelier toegepast wordt (=de consument verplichten om bepaalde accessoires aan te schaffen) is niet toegestaan in België, Nederland, de EU en ongetwijfeld ook nog diverse andere landen. Als je het toch al wilde kopen is dat niet erg natuurlijk maar het mag gewoon niet.
  #57  
Oud 27-06-09, 15:57
jackzwa jackzwa is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Minivliet Bekijk bericht
Waarom zou je dat verplicht moeten kopen? In belgie is koppelverkoop nog niet toegestaan, dus je had dat helemaal niet hoeven doen..
Zou kunnen, maar vond het geen probleem. Zoals gezegd, ik had die extra's toch nodig en de prijs was niet te hoog.
  #58  
Oud 27-06-09, 18:44
cwsmdb cwsmdb is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar cwsmdb
Standaard

heeft er al iemand ervaring met het kopen van een 3gs in italie
en weet er iemand een adres bij het garda meer
ga daar in augustus naar toe
graag ervaringen van anderen
  #59  
Oud 27-06-09, 21:30
webjo webjo is offline
• iOS 3.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 18
Standaard

beste mensen,

ik loop nog met een stel vragen rond en hopelijk is er iemand die meer informatie kan geven. ik ga strak een gelockte iphone kopen (canada) deze is (las van de week) te unlocken toch ? dus dit wordt dan toch geen probleem ?

maar hoe moet je de iphone activeren ? kan dat op een normale manier of moet ik ergens rekening houden ?

en is er nog iets anders waarmee ik rekening moet houden en/of met de aanschaf van het toestel?

heel erg bedankt alvast
  #60  
Oud 28-06-09, 20:59
spaans spaans is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 4
Standaard

Waar koop je een simlockvrije iPhone 3GS op vakantie? > Nieuws > iPhoneclub.nl
Reageren

Labels
frankrijk, goedkoopste, iphone 3g s, italie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
steeds trager werkende iphone 3GS 3.1.3. wat zijn de opties ?? cederique iPhone algemeen 0 30-12-10 16:39
Wat zou een gelockte iPhone 3GS 32GB nu nog waard zijn? chronoz Archief 5 13-04-10 16:36
Emigreren naar Italië; wat zijn m'n opties? Friet Odido (T-Mobile) 5 10-12-09 16:35
iPhone 3G kopen: wat zijn de opties? iCulture Koopinformatie en ervaringen 152 19-06-09 22:06
iPhone 3G: Zijn er nog opties? zenid Unlock 9 28-02-09 18:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:24.