//

Phoneshop.nl

Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de iPhone 4 32GB zwart besteld. Jij ook toch?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #201  
Oud 30-07-10, 13:11
Lunatic Lunatic is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 45
Standaard

Ik heb de iPhone 4 32GB zwart besteld.
Jij ook toch?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 30-07-10, 13:15
rickert rickert is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 48
Standaard

Ja klopt.
Dan hebben we dus waarschijnlijk net geluk gehad aangezien BT73 hem niet krijgt.

Ik dacht nog wel dat ik met 10 juni ruim op tijd besteld had (ze hadden iphone4 op 8 juni pas erop gegooid dacht ik)
  #203  
Oud 30-07-10, 13:31
NanneMan NanneMan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rickert Bekijk bericht
@Nanneman:

Gewoon je eerder verzonden emails nog een keer sturen.
Ik heb mijn email naar hun gewoon nog een keer geforward naar ze en toen kreeg ik wel antwoord.
Het is alsof ze gewoon uitkiezen wat ze wel en niet lezen

Maar goed, ik heb geen email gehad en op 10 juni besteld dus ik hou goede hoop.

?

Ik heb ze weer gebeld en vertelt dat ze slecht handelen enz. en wanneer dit zo doorgaat ik m'n vader achter hun broek aanzet( die zit in de juridische wereld). Ik vroeg of ze me kon garanderen dat ik m'n iphone kreeg omstreeks 6 augustus zoals in de mail staat vermeld en ze zei dat ik daar van uit moest gaan en dat het goed kwam. Ik heb hem gesprek bovendien opgenomen. Ben benieuwd..
  #204  
Oud 30-07-10, 14:37
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

@NanneMan
"Je kan er vanuit gaan" is nog steeds geen garantie. Ze kunnen dan doen wat ze altijd doen. Zeggen dat ze afhankelijk zijn van Apple en geen aantallen doorkrijgen hoeveel ze binnen gaan krijgen dus het nooit zeker weten.

Ik heb de mail van 6 augustus ook gehad enige tijd maar omdat ze in de Q&A aangaven op 30 juli de eerste lading te krijgen hoop je daarbij te zitten. Als ik nu de Q&A lees zie je dat ze alleen gesimlockte toestellen hebben gekregen deze week.

En welke juridische poot denk je te hebben om op te staan? Ja ze zijn niet erg professioneel bezig maar ze hebben nooit garanties gegeven. "we verwachten" en "we zijn afhankelijk van" is waar ze op steunen.
Wat ik wel kwalijk vind ik dat ze simkaarten los opsturen in een lege envelop zonder officiele documenten. Ik wilde mijn abo eerder in laten gaan maar heb van mijn provider 2 weken laten een "welkom, je kan je abo uitbreiden" brief gehad maar nooit een officieel pakket bij het ingaan. Mijn abonnement was ook al 3 dagen actief toen ik mijn simkaart ontving.

En nu maar hopen dat we de 6e geleverd krijgen. Ik heb 40 als max aantal per levering gehoord tot nu toe. BT73 was nummer 300 met een bestelling o p14 juni. Ik heb de 11e besteld, jij de 10.. dus zou best kunnen dat ze de 6e ook niet halen.
  #205  
Oud 30-07-10, 15:39
NanneMan NanneMan is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 71
Standaard

*zucht*.....
  #206  
Oud 30-07-10, 15:56
rickert rickert is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nilles Bekijk bericht
En nu maar hopen dat we de 6e geleverd krijgen. Ik heb 40 als max aantal per levering gehoord tot nu toe. BT73 was nummer 300 met een bestelling o p14 juni. Ik heb de 11e besteld, jij de 10.. dus zou best kunnen dat ze de 6e ook niet halen.
Mag ik vragen hoe je aan dat aantal komt?
Ik heb ze al gemaild en totaal geen antwoord gekregen kwa aantallen.
Ik heb zelf ook de 10e besteld (en een 32GB) en ik heb geen email gekregen dat ik hem pas later zou krijgen dus ik ga er vanuit dat ik vrijdag 6 augustus gewoon bericht krijg dat hij is verstuurd.
  #207  
Oud 30-07-10, 16:56
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

@ Rickert,
Die max van 40 haal ik in vogelvlucht uit het artikel op de frontpage. Ik heb zelf ook geen antwoord gekregen op positie op de wachtlijst maar BT73 dus wel.

@NanneMan
Zeg dan niks.. Over het algemeen zijn bedrijven niet zo onder de indruk van het "mijn pappie is - dreigement"
  #208  
Oud 30-07-10, 20:18
rickert rickert is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 48
Standaard

Nog meer mensen die bij phoneshop hebben besteld en geen email hebben gehad over een uitstel?

Zo ja, kun je erbij zetten wanneer je hebt besteld en wat?
  #209  
Oud 30-07-10, 20:49
schmeink schmeink is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 124
Standaard

zwarte 16G icm een nieuw tmobile abbo , op 16 juni !! besteld
niks gehoord tot nu toe

edit: vanmiddag gebeld, en mijn ongenoegen geuit over het feit dat je ze overal kan krijgen behalve bij de phoneshop
antwoord was wederom onduidelijk maar mij werd beloofd dat het uiterlijk 2 weken zou duren

Laatst gewijzigd door schmeink; 30-07-10 om 20:52.
  #210  
Oud 30-07-10, 22:31
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

Ik heb mijn iPhone 4 op 7 juli besteld en ik heb ook natuurlijk een mail.. En ook een simkaartje ontvangen. Ik kreeg mooi een mail met telefoonnr en pincode. Afijn kaartje in oude 3G en floep Vodafone. Huh? Geen pincode invoeren?
De 3G uit- en aangezet en weer Vodafone. Ik heb dus een simkaart zonder pincode!,!

Komt dit vaker voor?
__________________
iPhone 3G 16GB → iPhone 3GS 16GB → iPad Wi-Fi 32 GB → iPhone 4 16GB → iMac 21" → ATV 2
  #211  
Oud 30-07-10, 23:52
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

@Peernij

Ik had geen mail gehad met mijn telefoonnummer.Wel een mail gehad met het pincode van de simkaart maar bij invoeren van de simkaart in mijn 2G hoefde ik de pincode niet in te voeren. Volgens mij is "pincode vragen" een instelling van het toestel en niet van de simkaart dus wat phoneshop doet is een beveiliging van 0. Ze activeren de simkaart ook al vooraf. Mijn abo ging 3 dagen voor ontvangst al in.
  #212  
Oud 31-07-10, 00:48
gotime gotime is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 29
Standaard

Ik heb op 30 juni besteld
ik heb alleen de mail van 6 augustus maar nog geen uitstel mail.
ik heb de 16GB black simlockvrij besteld.
had vanmorgen gebelt ze verwachten voor mij tussen 6 augustus en eind augustus.
was wel moeiljk doorkomen vanmorgen

Laatst gewijzigd door gotime; 31-07-10 om 12:41.
  #213  
Oud 31-07-10, 12:15
SylviaM SylviaM is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 27
Standaard

Ik heb 2 juli een simlockvrije 16GB besteld
Toen heb ik alleen de mail van 6 augustus gehad maar nu nog geen uitstelmail.

Ook nog niet gebeld, geen zin in uren aan de lijn hangen en dan alleen vaag antwoord krijgen....
  #214  
Oud 31-07-10, 16:36
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nilles Bekijk bericht
@Peernij

Ik had geen mail gehad met mijn telefoonnummer.Wel een mail gehad met het pincode van de simkaart maar bij invoeren van de simkaart in mijn 2G hoefde ik de pincode niet in te voeren. Volgens mij is "pincode vragen" een instelling van het toestel en niet van de simkaart dus wat phoneshop doet is een beveiliging van 0. Ze activeren de simkaart ook al vooraf. Mijn abo ging 3 dagen voor ontvangst al in.
Weet niet of het klopt wat je zegt Nilles, want als ik een ander Vodafone kaart er in doe moet ik een pincode invoeren.
  #215  
Oud 31-07-10, 17:19
mathijsdb mathijsdb is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peernij Bekijk bericht
Weet niet of het klopt wat je zegt Nilles, want als ik een ander Vodafone kaart er in doe moet ik een pincode invoeren.
Ik weet wel of het klopt: NEE. Pincode op een simkaart is niet toestel gebonden.(alhoewel je ook een pincode op je toestel kan zetten)
  #216  
Oud 31-07-10, 17:39
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

Hoe het ook in elkaar zit. Ik hoefde geen pincode in te voeren toen ik de simkaart erin deed.
  #217  
Oud 31-07-10, 20:31
Maggers Maggers is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik heb 8 juni meteen de iPhone 4 16gb besteld dus je zou denken dat ik redelijk bovenaan de lijst sta. Ze hadden een fout gemaakt met mijn order waardoor het pas een hele tijd daarna goed verwerkt was. Na wat aandringen zeiden ze dat mijn order nogsteeds ergens bovenaan de lijst staat waar het zou moeten staan.

Ik heb ook de email gehad over vertraging met leveren (de algemene email van de 29e). Ondertussen ook gebeld om te vragen hoe het nou zat dat het weer uitgesteld was en ze hadden het erover dat ze hopelijk eind volgende week een aantal konden leveren. Ze zeiden ook dat het een algemeen email was die naar iedereen was verstuurd. Hmmm blijkbaar niet dus. Misschien degenen die de email niet hebben gehad een tmobile toestel hebben besteld??

Ik wil ook zeggen dat ik eerder bij phoneshop heb besteld en ben altijd heel tevreden geweest over hun service. Ik baal ook natuurlijk dat ik de iPhone 4 nog niet binnen heb maar heb ook begrip dat zij afhankelijk zijn van hun leveranciers. Ik ga wel heel boos worden als het blijkt dat ze mijn order niet terug hebben gezet bovenaan de lijst waar het hoort!! Maar ja we'll see, ik kan het alleen afwachten.

Ik houd jullie op de hoogte!
  #218  
Oud 02-08-10, 14:14
Maggers Maggers is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

En hier ben ik met een update. Net de phoneshop gebeld om te checken dat mijn ordernummer wel goed op de lijst staat. Tja wat kan ik zeggen, het was geen prettig telefoongesprek.

Na meer dan 10 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een niet bepaald vrolijke medewerker aan de lijn. Ik ben een begripvol persoon en snap dat ze gek worden van alle vragen dus toen vond ik het nog prima.

Uitgelegd dat ik heb begrepen dat er wel iPhone's vorige week zijn uitgeleverd en dat ik verbaasd was niet bij de eerste lichting te zitten terwijl ik 8 juni heb besteld. Zegt hij dat er maar 10 uitgeleverd zijn. Prima. Dus ik vraag of hij mij kon vertellen hoeveelste ik op de lijst stond. Dat kon hij niet, prima ook daar heb ik begrip voor. Maar toen ik vroeg of hij mijn order kon checken dat ze niet mij door hun fout lager op de lijst hebben gezet. Antwoord was nee. En dat bleef nee. Geen service geen niks, echt ongelooflijk. ZIJ maken een fout maar zijn niet bereid om te kijken dat alles goed staat nadat ik mijn zorgen erover uit.

Kortom, ik heb een klacht per email ingediend. Ben benieuwd of ik een reactie krijg. Ben benieuwd of ze het überhaupt lezen.

Zooo en ik ben mijn ei weer kwijt...
  #219  
Oud 02-08-10, 14:41
Rub3n Rub3n is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 68
Standaard

Je kunt je order toch op Gratis GSM, Sim only aanbiedingen - Phoneshop bekijken?
  #220  
Oud 02-08-10, 15:11
Maggers Maggers is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Ja, maar de orderstatus beantwoord niet mijn vraag. Ik zie alleen dat ze op uitlevering wachten. Ik wil weten dat mijn order niet naar beneden geschoven was op de lijst toen er bleek dat de order 'kwijt' was geraakt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hi Abonnement Phoneshop.nl ErikvT Overige providers Nederland 17 01-07-10 01:54
Phoneshop berekeningen Chocoladeridder Koopinformatie Nederland 27 20-06-10 17:18
Phoneshop timothyz Archief 1 15-06-10 23:16
Phoneshop.nl Bestelling Wimpie100 Koopinformatie Nederland 6 23-12-09 01:12
iphone 3g op phoneshop roytjenoord Koopinformatie Nederland 3 22-07-09 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:58.