Beschikbaarheid 3GS in Nederland discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo zie je maar; maandag T-mobile klantenservice gesproken (en die hebben uitgebreid met verkoop/ logistiek gebabbeld) en ik moest absoluut nog rekening houden met 2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zo zie je maar; maandag T-mobile klantenservice gesproken (en die hebben uitgebreid met verkoop/ logistiek gebabbeld) en ik moest absoluut nog rekening houden met 2 weken maximaal uitlopend tot 4. Kom ik net thuis ligt daar een glimmende 32GB zwart op me te wachten ......
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hoe kan dat nou? Je moet je toch persoonlijk legitimeren bij de koerier van AMP voor je hem krijgt??? En AMP hoort toch van te voren te bellen voor een afspraak
|
|
|||
|
|||
12 augustus iphone 3gs black 16gb besteld bij de phonehouse in rijssen, paar keer de winkel binnengelopen en telkens zou het 6-8 wkn duren.
Afgelopen vrijdag weer naar de winkel en door bijzonder aardige medewerker geholpen die aangaf wel ff naar het hoofdkantoor te bellen, hij had daar zo zijn contacten. Er lagen daar nog aantal iphone's en er kon er eentje worden opgestuurd naar de winkel. Gisteren, maandag 24 augustus, m'n iphone opgehaald. |
|
|||
|
|||
22 aug gebeld met The Phone House in Zwolle. Hadden er nog 1 en daar is dit berichtje mee getyped
|
|
|||
|
|||
ik had hem binnen 2weken in huis
belde ze 3 dagen later dat er nog 1 op me te wachten lag maaja wat mot je met 2 ifones maar gezegd dat ik er al 1 had |
|
|||
|
|||
Ben op zoek naar een iPhone 3gs, iemand idee voor een iPhone 3gs 16GB liefst wit, Rotterdam/ Den Haag in een T-shop vanwege kortingsmogelijkheden??
Bij Monditel in Rotterdam hadden ze alleen witte 32 gb en al een hele wachtlijst voor de 16gb. Winkel ernaast had niks. |
|
|||
|
|||
Ik stond versteld dat er toch een winkel in Nederland is die de 3GS aanbiedt zonder T-Mobile, namelijk phoneshop.nl. Dit is een telefoonwinkel gevestigd in Den Haag. Mijn contractverlenging bij Vodafone was binnen een dag geregeld (de order althans) en ik kon dezelfde dag het toestel nog afhalen ook, hadden ze gewoon op voorraad.
Ze laten toestellen uit België, maar voornamelijk Italië en zelfs Tsjechië komen (simlockvrij) en handelen als dealer voor je contract. Daar halen zij hun winst mee, dus geen louche praktijken of zo. Echt ideaal, en voor zover ik heb gezien zo'n beetje de enige in Nederland die dit doet. Valt zeker aan te raden! (en nee ik ben geen werknemer daar, mocht iemand het denken) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in Italië | Josot | Koopinformatie Rest Europa | 42 | 03-11-09 20:15 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in Frankrijk | Knop | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 20-08-09 17:51 |
|
|