iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door aresbrutus Ik wou ook even melden dat ik op 27 Juli bij belsimpel een iPhone 4 16 GB met een T-mobile ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bron: iPhone 4 FAQ; veelgestelde vragen - Belsimpel.nl |
|
|||
|
|||
Misschien hadden ze er beter een mailtje van kunnen maken en het vervolgens naar klanten kunnen versturen ...dat was wel wat klantvriendelijker geweest...want het schort nogal aan communicatie met klant...(maar misschien hoeven ze dat normaal niet te doen en is de iPhone een uitzondering waarbij men net iets extra's moet doen??!!) beste mobiele telefonie webwinkel 2009 (?)
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn order geannuleerd. Ik zag een reactie in een ander topic op dit forum die de tip gaf om telefoonkopen.nl eens te proberen (gewoon de fysieke winkel).
Dus ik gelijk gebeld naar het filiaal in Roosendaal en daar hadden ze er nog gewoon een paar liggen! Dus heb hem gisteren gelijk opgehaald en de order bij belsimpel.nl geannuleerd Hopen dat ze er bij belsimpel niet al te moeilijk over gaan doen (ze hadden natuurlijk nog niets geleverd en ook het nummerbehoud bij T-mobile nog niet ingediend)... Maar goed, ik heb hem nu!! Wat een fantastisch apparaat.. |
|
|||
|
|||
Wie heeft zijn telefoon vrijdagavond 30-09 besteld ( betaald en dat weekend de contracten naar belsimpel gefaxed) Ik ben benieuwd of iemand al enig nieuws heeft...
E. Laatst gewijzigd door edtje25; 08-08-10 om 22:17. |
|
|||
|
|||
Net gebeld en kreeg een medewerken aan de lijn die te kennen gaf, dat er een collega mee bezig is. Wat de collega aan het doen was, kon ( lees wilde hij) niet vertellen.
Ongelovelijk!! Vanavond maar weer aan de lijn hangen ... |
|
|||
|
|||
edtje welke datum heb je de iphone 4 besteld dan?
want 30/9 is wss een typefout toch? en de medewerker zei dus dat er iemand met jou bestelling bezig is of wat? |
|
|||
|
|||
Ben ik dan de enigste die hem ontvangen heeft via belsimpel ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wacht ook nog steeds.... besteld de 27 ste juli.
status in behandeling......... |
|
|||
|
|||
Ik heb besteld op 30-7 ( idd typefout) en zaterdag alles naar hun toe gefaxed, maandag ochtend gebeld en te horen gekregen dat alles in goede orde ontvangen is en de documenten allemaal in orde zijn.
Vanmorgen gebeld en nagevraagd wat de status was van mijn iphone 4, onderstaand een stukje van het gesprek tussen mij en de vriendelijke jongen van Belsimpel.nl “w contract is in behandeling bij een andere medewerker.” Tja, wat die medewerken aan het doen was, dat wilde de collega mij niet vertellen. “hij is bezig met uw contract meneer, maar ik kan niet zien wat hij aan het doen is”? Hij kan dus ook een vliegtuigje van mijn contract aan het vouwen zijn? Nee zei de medewerker serieus, dat doen wij hier niet. Kunt u mij dan vertellen wanneer ik ongeveer de iphone kan verwachten? “Ja, tussen de 2 en 4 weken” Ik heb vorige week besteld en betaald, dus is het nu tussen de 2 en 3 weken? Na een stilte…“Ehhh” zei de medewerker, dat moet ik even navragen.” “Wij doen ons best zei de medewerker.. maar kunnen niets beloven.” Is uw collega ondertussen al klaar met mijn contract?... Nee zei de medewerker.. hij is nog steeds bezig. Wat is hij dan aan het doen vroeg ik? “Dan kan ik niet ziet meneer” Bedankt voor uw tijd! |
|
|||
|
|||
hier net zo 26/7 besteld nog niets gehoord. Ik heb een mailtje gestuurd aantal dagen geleden maar daar heb ik nog geen reactie op gehad. Je maakt toch een behoorlijk bedrag over en vervolgens hoor je niets meer, snap wel dat ze het druk hebben maar ze kunnen als winkel toch niet hun hele inbox links laten liggen :S
|
|
|||
|
|||
Ik had vandaag een mailtje gestuurd naar belsimpel om te vragen op welke plek ik stond. Kreeg binnen een kwartier een mailtje terug, met daarin:
Geachte heer/mevrouw, Wij leveren de Iphone 4 uit op basis van datum van binnenkomst van het contract en een eventuele betaling. De eerste levering is inmiddels aan ons geleverd en is direct aan onze eerste klanten uitgeleverd. Helaas is het niet gelukt om uw order ook bij deze eerste levering te krijgen. Wij verwachten binnen twee weken nieuwe leveringen te krijgen en zullen ons uiterste best doen het toestel zo spoedig mogelijk uw kant op te krijgen. Gezien de overweldigende vraag naar de T-Mobile Apple iPhone 4 en het feit dat wij slechts per week te horen krijgen hoeveel iPhones wij geleverd krijgen kunnen wij u op dit moment geen specifieke leverdatum geven. Ik heb het idee dat dit een standaard mailtje is, aangezien ik geen antwoord krijg op mijn vraag.. |
|
|||
|
|||
Iphone 4 16GB 19 juni besteld, contract 21 juni bevestigd gekregen en vanmorgen is die afgeleverd
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zelfs bij PDAshop verwachten ze donderdag alweer een levering........ zit er echt aan te denken maar te annuleren bij Belsimpel. Schiet niet op zo..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wanneer heb jij hem besteld? |
|
|||
|
|||
Ja daar dacht ik ook aan, maar mijn contract is al verlengt dus kan helaas niet meer.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 | bunqueejump | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-01-11 10:14 |
iPhone 4 via BelSimpel.nl | iPhone4Robin | Koopinformatie Nederland | 2 | 24-08-10 18:42 |
|
|