iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door gwjans Hoi op hun site staat nog een levertijd. Welke phone house vestiging was dit dan? Gewoon het landelijke nummer bellen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Meteen belsimpel gebeld. Direct iemand aan de lijn en geannuleerd. Was geen probleem. Wilde wel weten wat de rede was. Nou dat was duidelijk natuurlijk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Yess!! op tijd!! vandaag wordt ik gebeld om een afspraak te maken voor morgen! Jammer dat nummerbehoud minimaal 10 dagen duurt .Dusse ik heb een nieuw nummer gekregen. |
|
|||
|
|||
Wow..
Het eerste waar ik tevreden over ben bij Belsimpel: Order geanuleerd en direct een bevestiging via de email ontvangen. Toppie hoor! |
|
||||
|
||||
Haha inderdaad
|
|
||||
|
||||
En wanneer krijgen jullie je geld terug?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zojuist met TPH gebeld, helaas te laat jullie waren me voor M'n zoektocht gaat nog even verder.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik zou de site van de pdashop vandaag en morgen ook in de gaten houden.... Vorige week stond hier ook opeens voorraad op. Wellicht deze week ook. |
|
|||
|
|||
En ze zijn weer op bij de Phonehouse :-(
|
|
||||
|
||||
verdomme! net gebeld dat t-mobile me niet accepteert als klant. Ze kon niet zeggen waarom :'(
|
|
||||
|
||||
Toevallig vanochtend gebeld met de PDAShop, die hadden gisteren nog voorraad, maar vandaag helaas niet meer. Toch bedankt voor de tip.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En tegen mij werd trouwens verteld dat ze tussen 15:00 en 18:00 zouden bellen. |
|
|||
|
|||
Idd
tijd geleden in een studentenflat gewoond.. toen ik via dat adres een tel aanvroeg, werd ik heel snel geweigerd. Sinds ik dat adres niet meer gebruik.. geen probleem. |
|
|||
|
|||
zojuist ook van belsimpel mail ontvangen dat de order is geannuleerd. dus das wel netjes.
|
|
|||
|
|||
Ik zie hier iedereen annuleren en moet toegeven dat ik erg twijfel...ik geef ze nog het voordeel van het weekend...misschien gaan ze het nu snappen met al die annuleringen (of gaat het nog langer duren omdat ze eerste de annuleringen moeten verwerken)
Als ik er echter eerder een tegenkom (32gb) dan annuleer ik ook... |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 | bunqueejump | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-01-11 10:14 |
iPhone 4 via BelSimpel.nl | iPhone4Robin | Koopinformatie Nederland | 2 | 24-08-10 18:42 |
|
|