iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door RTW Hier eigenlijk hetzelfde, op 27/7 besteld en na bevestiging dat het contract ontvangen was geen enkele reactie op mails. Tot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#181
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#182
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#183
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels een reactie op mijn klacht, 10 minuten nadat ze via mail de klacht van Qshops hebben gekregen.
Er is gebeld, maar ik was in bespreking. Heb daarna een e-mail ontvangen waarin wordt aangegeven dat ze graag de gang van zaken willen toelichten. En de toezegging mijn aanbetaling z.s.m. terug te storten (inmiddels wel een bevestiging van de annulering ontvangen). Op zich een nette afhandeling van de klacht. Dat heb ik ze ook gemeld. Ik heb alleen weinig behoefte aan een verdere toelichting. Je moet gewoon je afspraken nakomen en in ieder geval je klanten fatsoenlijk informeren en reageren op e-mails. Ook al kunnen ze zelf weinig doen aan de beperkte voorraad via T-Mobile. Voor mij dus geen bestellingen meer bij Belsimpel of wat daar verder nog voor doorgaat (kreeg het standaard mailtje vanuit een andere handelsnaam, ook al erg onprofessioneel). En de telefoon gevonden door het filiaal van telefoonkopen.nl in Roosendaal te bellen. Ze gaven zelf gisterenmiddag aan de laatste 16GB op voorraad te hebben. |
#184
|
|||
|
|||
nog een tevreden over de afhandeling van belsimpel. Ik heb zojuist na mijn annulering het totale aankoop bedrag terug gestort gekregen. Nu hopen dat the phone house opschiet.
|
#185
|
|||
|
|||
Ik wou ook even melden dat ik mijn geld ook terug gestort heb gekregen vandaag. Vind het wel jammer dat dit gedoe allemaal moest, maar goed nu afwachten op een telefoontje van phonehouse voor een afspraak wanneer ze m binnen hebben.
|
#186
|
|||
|
|||
idd
Donderdagochtend geannuleerd, vrijdag avond mijn geld teruggestort. Als ze nou eens in dat tempo iphone's 4 gingen leveren... |
#187
|
|||
|
|||
de website van belnu.nl geeft aan dat het 16 gb model op voorraad is. hoe betrouwbaar zal dit zijn?
|
#188
|
|||
|
|||
Vorig weekend stond er 'Direct leverbaar' en heb deze gelijk besteld.
Paar dagen later eens opgebeld, krijg je te horen dat deze niet op voorraad waren. Schijnbaar stonden er nog een flink aantal backorders die eerst verwerkt moest worden. Dit is in de tussentijd geweest dat er 'Direct leverbaar' stond, slecht... Ik heb hem nu weer besteld bij Belnu.nl, ik hou jullie op de hoogte! |
#189
|
|||
|
|||
Zijn echt grappenmakers/ oplichters bij Belsimpel. Als je een iphone met contractvelenging wil (relax online) betaal je meer dan als je een nwe abbo neemt als nwe klant. ...probeer zelf maar uit op die website van die grapjassen.
|
#190
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo proberen ze gewoon nieuwe klanten te werven. |
#191
|
|||
|
|||
Ondanks dat ik mijn aanbetaling inmiddels terug heb ontvangen zou ik geen zaken meer doen met deze winkel. Zeker omdat ik nu merk dat ze vanuit allerlei namen opereren en deze door elkaar gebruiken....
Kreeg de betaling bijvoorbeeld terug van "metjelaptoponline". Een vreemd netwerk van handelsnamen en BV's. Vooruitbetalen zou ik zeker niet doen (daarom had ik ook een creditcard gebruikt). Je weet niet met wie je te maken hebt, en als er iets omvalt kan je mooi naar je aanbetaling fluiten.... nu kom ik tegen: Metjelaptoponline.nl is een webwinkel; onderstaand adres is enkel een administratiekantoor. Ons adres: metjelaptoponline.nl Grote Markt 8 A 9712 HT Groningen en Belsimpel.nl is een onderdeel van MobielWerkt B.V. Erg schimmig allemaal... |
#192
|
|||
|
|||
Onzin!
Citaat:
Laatst gewijzigd door harras; 15-08-10 om 16:15. |
#193
|
|||
|
|||
Leveringsproblemen hebben er niets mee te maken... wel met het niet communiceren en onduidelijkheid met welke partij je nu te maken hebt.
Maar ze hebben netjes de aanbetaling teruggeboekt. Het gebruik van allerlei handelsnamen terwijl ik alleen een contract met Belsimpel had is onprofessioneel/verdacht, en je loopt gewoon risico bij vooruitbetalen. Het is erg eenvoudig om juist voor zo'n gewild artikel veel bestellingen te incasseren en dan de zaak failliet laten gaan. Dat zal hier wel niet het geval zijn, maar dit is wel iets wat je enigzins voorzichtig zou moeten maken.... en trouwens waarom zou je er bestellen, de enige reden was dat ze de indruk hebben gewekt snel te kunnen leveren? |
#194
|
|||
|
|||
Citaat:
Tmobile moet klanten werven. Belsimpel is niet meer dan een tussenpersoon. Nog belangrijker dan nwe klanten werven is huidige klanten: BEHOUDEN. En ik weet niet op welke planeet jij dan woont. Maar op mijn planeet is het rationeler dan dat vaste klanten de enige zijn die een contract kunnen verlengen en daardoor korting krijgen...ook wel "klantbehoud" genoemd in de marketing. Dat een nwe klant meer korting zou krijgen dan een vaste klant is de wereld op zijn kop natuurlijk. |
#195
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet dat het stom klinkt en dat is het natuurlijk ook, maar ga maar eens bij belcompany.nl of gsmweb kijken wat je voor een nieuw contract of een verlenging betaald. |
#196
|
|||
|
|||
Citaat:
Staaf die sprookjes feiten van jou dan eens. Iem. die 2 jaar gelden een 2 jarig contract heeft afgesloten moet toch behouden worden door de huidige provider? OF snap je dat echt niet? Maargoed, ik ben benieuwd naar de harde bewijzen van jouw (buitenaardse) visie op deze zaak. Juist heel veel dealersites doen niet eens aan de optie "contractverlenging" ...want die marge die Tmobile hun geeft voor het behoud van een klant stoppen ze liever zelf in hun zak dan dat zij dit doorberekeninen in extra toestelkorting. Check bijvoorbeeld Gsmweb...zie nergens een optie "ben al klant" oid. Laatst gewijzigd door INCTRL; 15-08-10 om 23:36. |
#197
|
|||
|
|||
Citaat:
Er staat gewoon "Contractverlenging". Als je die vergelijkt met een nieuw abonnement zijn deze gewoon duurder.. |
#198
|
|||
|
|||
Citaat:
Ipv je nu concreet een link neerzet...dan hoeven we niet telkens in de ruimte te blijven lullen. Citaat:
Als dat werkelijk zo is zal de eigenaar van deze shop waarschijnlijk niet geslaagd zijn voor zijn eindexamen "zelfstandig ondernemen en marketingstrategie". Laatst gewijzigd door iScorpio; 19-09-10 om 15:59. |
#199
|
|||
|
|||
Hier het "concrete" bewijs.
Nieuw Abonnemen: Verlenging: Ik kan er ook niks aan doen, maar ik heb gewoon de ervaring dat verlengen duurder is als een nieuw contract. edit\.... Ik heb het hier dan ook over een Relax abonnement en niet een iPhone abonnement. |
#200
|
|||
|
|||
Had je er dan ook nog aan gedacht, dat bij het afsluiten van een nieuw abo, men meestal aansluitkosten moet betalen (a € 52,95) en bij verlenging niet? Dus per saldo is verlengen dan goedkoper.
Daarnaast moet ik wel opmerken, dat als je hetzelfde doet bij Belsimpel.nl er meestal € 1,- verschil tussen zit, in het voordeel van verlengen, dus het verhaal gaat niet altijd op. Mijn ervaring is, dat je bij verlengen meestal hetzelfde betaald als voor een nieuw abonnement. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 | bunqueejump | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-01-11 10:14 |
iPhone 4 via BelSimpel.nl | iPhone4Robin | Koopinformatie Nederland | 2 | 24-08-10 18:42 |
|
|