iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bert2839 Ik zit bij 712... maar nog geen verandering in de stand van zaken. Ik dacht trouwens dat de 16gig beter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
De 16gb is beter leverbaar, maar de vraag is waarschijnlijk groter. De 32 gb is minder goed leverbaar, maar wellicht minder vraag; dus als er geleverd wordt a/d winkels, is de vraag makkelijker tegemoet te komen. ...of zoiets.
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga niet annuleren, maar het duurt wel aardig lang. Ik benader de klantenservice enkel nog per telefoon, ondanks dat je met je vragen over iPhone 4 wordt doorverwezen naar de site willen ze je telefonisch ook wel te woord staan (is eigenlijk ook niet meer dan logisch). |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik sta nog steeds op : word aangesloten
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Belsimpel zelf volgt dit forum trouwens zelf ook (zie reactie enkele pagina's terug) |
|
|||
|
|||
ja die had ik ook .... word je niet blijer van... maar kan hij ook niets aan doen... gewoon vaak blijven oefenen het zelfde bandje voorlezen! kijk hoe snel iemand niet meer stottert Beste training hoor! Anders word het nooit beter.
Laatst gewijzigd door Liptonn; 24-08-10 om 18:27. |
|
|||
|
|||
Ook ik zit de website, en dan met name de status van de bestelling regelmatig te F5'en. Maar nog steeds "in behandeling"... Ik heb een ordernummer rond de 714**, dus vandaag even (weer) een mailtje gestuurd; maar helaas krijg ik zo'n standaard bericht waar weer eens wordt uitgelegd dat ze niets weten. Het enige stukje over levertijd in de mail:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor dat case programma komen we geloof ik allemaal wel in aanmerking, want het gaat om bestellingen geplaatst voor 30 september ofzoiets. |
|
|||
|
|||
Ik hen ordernr 709 en heb net een mailtje gekregen dat hij vandaag verzonden is met dpd
|
|
|||
|
|||
Edit...\laat maar...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik weet dat de post waarop je quote een beetje flauw is..... |
|
|||
|
|||
Voor de mensen die nog interesse hebben, ik werd vanmiddag opgebeld een kwartier nadat ik mijn order op verzonden zag staan door GSM.nl deze hebben een grote voorraad binnen gekregen en ik kon meteen al een afspraak maken voor een levering.
wel heel raar maar voor mij geen nuttige informatie meer dus, ik zou zeggen bel nu of morgen gsm.nl en duimen
|
|||
|
|||
De mijne is verstuurd Iphone 4 16gb black, heb em morgen binnen
Ordernummer begint met : 711** |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
709** bedoel ik
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 | bunqueejump | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-01-11 10:14 |
iPhone 4 via BelSimpel.nl | iPhone4Robin | Koopinformatie Nederland | 2 | 24-08-10 18:42 |
|
|