iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb eind juli een 32GB black besteld dus hoop dat ik hem deze of uiterlijk volgende week krijg !...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb eind juli een 32GB black besteld dus hoop dat ik hem deze of uiterlijk volgende week krijg !
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zou het ook de moeite waard zijn om een afhaalafspraak te maken, misschien dat ik er dan 1tje mee zou kunnen krijgen. De zaak is vlakbij men huis...
Al een aardig aantal verstuurd rond de periode van 27 tot 30 juli, volgens het lijstje. Die annuleringen kunnen er trouwens wel uitgegooid worden of niet? |
|
|||
|
|||
foutje moet kunnen ;-) zie lijst hier onder
Laatst gewijzigd door Liptonn; 25-08-10 om 13:59. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Verdikkie die hele maand dat ik heb zitten wachten is vandaag het ergst status blijft maar in Meppel staan, en juist zo gehoopt dat ik hem vanavond zou hebben op de bank..
|
|||
|
|||
Citaat:
ZEgt nog niks helaas, heb vaak gezien dat het dan nog dagen duurt. Als de melding verzonden komt svp melden Zie dat Distrax hem ook nog niet heeft na de status verzonden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor de volledigheid van de tabel mijn ordernr zit ook bij 712.. |
|
|||
|
|||
@Lipton je kan mij ook op geannuleerd zetten.
Ben zojuist gebeld door gsm.nl dat ze hem morgen avond komen afleveren gaat een Stuk sneller tot nu toe |
|
|||
|
|||
Ik heb net 15 min lang met de pakket leverancier aan de tel gehangen komt erop neer dat die nog in de sorteer bak zit en morgen ochtend/middag word uitgeleverd..
ging zo uit van vandaag maja morgen dan maar me profiel updaten hier |
|
|||
|
|||
WTF!!!!!
Mijn orderstatus is weer terug naar: In behandeling Hij stond gisteravond nog op: Word aangesloten (nieuw)!!!!! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja hier nog een WTF, hier in Amersfoort waar ik werk is dus in een telefoonkopen.nl winkel is er. flinke voorraad etalage stond aardig vol met iphone 4 16g en 32g aardig *** nu ik morgen die van mij krijg maja wat is een dagje wachten op een maand
Laatst gewijzigd door Distrax; 25-08-10 om 15:42. Reden: : ) |
|
|||
|
|||
ik zit in de buurt van distrax maar heb ordernummer: 729**
nog niks gehoord maar ga er van uit dat ik nog wel 2 weken moet wachten. ach hij komt vanzelf
|
|||
|
|||
Citaat:
Hahaha...inderdaad...maar toch...tjonge jonge.... Het kan natuurlijk zo zijn dat Belsimpel vanuit hun positie inderdaad verhoudingsgewijs meer iPhones ontvangen, maar als ze ook veel bestellingen krijgen...tja Als telefoonkopen.nl minder vraag heeft dan aanbod...kunnen ze de etalage volstouwen.. edit: heb net een oproep met onbekend nr. gemist.....toch niet Belsimpel.nl..? Laatst gewijzigd door Make Yourself; 25-08-10 om 16:45. Reden: updateje |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 | bunqueejump | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-01-11 10:14 |
iPhone 4 via BelSimpel.nl | iPhone4Robin | Koopinformatie Nederland | 2 | 24-08-10 18:42 |
|
|