iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Applelove weet iemand hoelang het duurt voordat je geld word terug gestort als je annuleert? heb dat namelijk wel nodig als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In de eerste plaats had ik een verkeerde bestelling gedaan, meteen betaald. Contact met hun opgenomen en 2 dagen later had ik het al weer op de bank staan, ze zijn daarin wel heel strikt.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan zijn dat ze inderdaad vrijdag binnen komen en ze ook gelijk verstuurd worden, de klanten krijgen ze dan meestal dinsdag i.v.m het weekend. |
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe dat geregeld wordt met stop zetten van abbo en nummeroverdracht enz.? Doet Belsimpel dat allemaal, of moet je zelf ook nog iets regelen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb de e-mail nogmaals doorgelezen en idd.. daar stond het wel vrij duidelijk. Had het de eerste keer lezen niet tot me door laten dringen; kan gebeuren, toch Niekark? |
|
||||
|
||||
Ik weet natuurlijk niet zeker of het zo is maar het lijkt er bijna wel op de de iPhone 4 32GB momenteel meer uitgeleverd wordt dan de 16GB. Is er bij jullie al iets veranderd in de bestelstatus bij Belsimpel ( voor de 16GB'ers)?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik sta ook nog in Behandeling
|
|
|||
|
|||
28-07 besteld staat nu op "geannuleerd"
Heb hem inmiddels ergens anders besteld! Nog een Tip voor de mensen die ook gaan annuleren..... Die prutsers annuleren alleen je bestelling. Vervolgens vergeten ze de aanvraag bij TM te annuleren waardoor ik ook nergens anders iets kon bestellen omdat er al een aanvraag bij TM liep. Inmiddels recht gezet met veel aandringen want in eerste instantie begrepen ze niet wat ik bedoelde... althans die persoon die ik aan de lijn had. Pas na wat navraag (met de backoffice of zo) hadden ze het door. |
|
|||
|
|||
Vandaag niemand iets gehoord van Belsimpel???
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoe spijtig het ook is, belsimpel loopt achter met de de bestellingen.
In andere winkels hebben ze ze gewoon op voorraad. En voor zover ik weet hebben de meeste winkels al de bestellingen van eind juli/begin augustus uitgeleverd. Belsimpel is daar nog mee bezig op dit moment. Ik heb zelf geannuleerd bij belsimpel omdat ik in de stad gewoon zonder te reserveren ergens 1 op kon halen, waar ze een goede voorraad hebben. Belsimpel heeft waarschijnlijk zoveel bestellingen binnen gekregen omdat ze zeiden de iphone 4 als eersten te kunnen leveren. Dus toen iedereen bij hun besteld had werden ze overspoeld. Ze kunnen de grote vraag niet aan. T-mobile zelf heeft al geleverd aan vrienden van mij die hem op 30 juli hebben besteld. |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat er morgen weer leveringen binnen komen bij Belsimpel, aangezien vorige week dinsdag ook heel wat mensen bericht kregen.
|
|
|||
|
|||
ik heb vandaag gebelt met belsimpel.
die man zegt maar niks . hij zegt dat ik op die site moet kijken en verder info geeft hij niet. en hij weet niet zeker of de bestelling van eind juli deze week of volgende week geleverd kunnen worden |
|
|||
|
|||
Of vorige week en die week ervoor al
|
|
|||
|
|||
yesss.... net email ontvangen dat hij verzonden is
ordernummer 712** 16gb ben benieuwd of hij er morgen is.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn eerste ordernummer was 711** en heb daarna mijn koop omgezet maar dat zou geen effect op de volgorde moeten hebben. Is jou status ook verandert op de site? |
|
|||
|
|||
Citaat:
mijn status is veranderd in: verzonden. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iphone 4
Mijn status is ook nog niet veranderd en ik wordt het w8e nu ook erg zat....!
mijn ordernummer begin met 713** |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 | bunqueejump | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-01-11 10:14 |
iPhone 4 via BelSimpel.nl | iPhone4Robin | Koopinformatie Nederland | 2 | 24-08-10 18:42 |
|
|