iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) @White Muscle Loop de stad in en er is een grote kans dat telefoonkopen.nl / Belcompany / The PhoneHouse veel sneller kan leveren. Waarom zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@White Muscle Loop de stad in en er is een grote kans dat telefoonkopen.nl / Belcompany / The PhoneHouse veel sneller kan leveren. Waarom zou je zo lang wachten...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus dan ga je er een beetje vanuit dat die beste man de waarheid verteld. Toch?????? of word ik nou gek. Ik zit al F***ng 4/5 weken te wachten op een telefoon. Dat slaat toch helemaal nergens op. Ze zeggen: wij zijn de aller eersten, we verkopen vanaf 30 juli 12 uur 's nachts.... dan bestel je hem eerder en dan heb je nog steeds niks. Edit\\..(Sorry ik ben een beetje pissig aan het worden) Laatst gewijzigd door White Muscle; 01-09-10 om 18:57. |
|
|||
|
|||
Ik herken het, ze beloven van alles maar kunnen het niet waarmaken. Loop voor de grap morgen is de stad en wie weet is die ergens op voorraad.
|
|
|||
|
|||
Goed nieuws hier: deze middag om 16u30 een mailtje van Belsimpel met het bericht dat ordernr 713** (32GB) verzonden is. Besteldatum was 27/7.
Ik blijf in (ongedurige) afwachting over meer nieuws mbt 715** (32GB) van 29/7... |
|
|||
|
|||
Lekker lekker, dat is er alvast 1
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Straks zijn ze mij vergeten anders morgen maar even bellen |
|
|||
|
|||
Ik heb een Iphone 4 (32 gb) besteld op 31 juli met ordernummer #71, nog steeds niet binnen wat een gedoe. Claimen dat je de snelste bent en als laatste leveren.
|
|
|||
|
|||
Heb zonet een e-mail gekregen van Belsimpel.nl dat mijn telefoon is vertuurd!!!!
WOEHOEE!!!!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar fijn dat jij hem gaat krijgen in ieder geval
|
|||
|
|||
Owwwwwwwwwww dan zijn er nog maar 400 bestellingen voor me!
Anyway Congrats!!! |
|
|||
|
|||
Ik heb dinsdag via mail mijn bestelling geannuleerd aangezien belsimpel telefonisch niet te bereiken was. Ik heb echter nog geen mail terug gehad, en mijn status is ook niet veranderd. Ik heb weer proberen te bellen, maar zonder succes. Ik begin hier toch aardig geïrriteerd van te worden....
|
|
|||
|
|||
Telefonisch en via de e-mail niet bereikbaar lekker zaakje weer :s
|
|
||||
|
||||
Citaat:
same here dinsdag per e-mail geannuleerd. ook geprobeerd te bellen sinds dien. geen reactie. krijg telkens een bandje.terwijl morgen mijn andere order als het goed is word geleverd.
boe Laatst gewijzigd door Atoms; 02-09-10 om 15:23. Reden: typo |
|
|||
|
|||
Net maar weer eens gebeld (dit keer gelukt in 9 keer !!!) optie 2, en dan maar weer wachten.......
Besteld Iphone 4/32Gb op 28 juli (29 juli betaling binnen) . Ik heb nr 714xx , zou eind van deze week /begin volgende week worden geleverd. Het zal mij benieuwen !!! |
|
|||
|
|||
.......................
Laatst gewijzigd door JustCo; 02-09-10 om 17:15. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik laat het wel weten als en ik herhaal áls hij er morgen is. |
|
|||
|
|||
Ik heb geloof ik op 27 juli besteld en het contract en betaling waren de 29 helemaal goed ontvangen. Ik heb ordernummer 713**. Ik hoop misschien vandaag nog een mailtje te krijgen en anders volgende week ? Ben het wachten onderhand wel zat.
|
|
|||
|
|||
Ik was al 5 weken aan het wachten bij Belsimpel op een iPhone 4. Gister de stad in geweest, bleek de iPhone 4 gewoon op voorraad te zijn (Telefoonkopen.nl, Leeuwarden). Meteen eentje meegenomen en thuis mijn bestelling geannuleerd.
Voor degene die nog steeds wachten, ik zou echt even in je stad een belrondje doen, bij ons was hij in redelijk wat winkels op voorraad! |
|
||||
|
||||
ha, net belletje gehad. word morgen afgeleverd vanuit smartphoneshop!! jeej. alleen krijg mijn bestelling maar niet geannuleerd bij belsimpel. pfff. naja blijven proberen.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 | bunqueejump | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-01-11 10:14 |
iPhone 4 via BelSimpel.nl | iPhone4Robin | Koopinformatie Nederland | 2 | 24-08-10 18:42 |
|
|