//

iPhone 4 via Belsimpel.nl

iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) De iphones die nu worden geleverd. Hebben standaard 4.02 firmware. Ik heb zelf pas 27-8 (week 34) mijn toestel gewoon bij de phonehouse (zonder reservering) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #581  
Oud 06-09-10, 08:40
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

De iphones die nu worden geleverd. Hebben standaard 4.02 firmware. Ik heb zelf pas 27-8 (week 34) mijn toestel gewoon bij de phonehouse (zonder reservering) gekocht. Op mijn iphone 4 32GB stond firmware 4.01 (mfd week 34)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #582  
Oud 06-09-10, 09:52
indomikey indomikey is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: rotterdam
Berichten: 15
Standaard

Ik zie het wel straks als ik hem krijg Ik hoop maar dat wel 4.0.1 op staat
  #583  
Oud 06-09-10, 10:15
Liptonn Liptonn is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hilversum
Berichten: 20
Standaard

Ik heb hem nou nog weten hoe het werkt ben een nieuwe iphone gebruiker
  #584  
Oud 06-09-10, 11:16
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door indomikey Bekijk bericht
Ik heb vraagje met welke firmware versie wordt de Iphone 4 geleverd??? en leveren ze ook op maandag trouwens ????
Sinds vorige week zijn alle Iphone's met de laatste firmware geupdate. een week ervoor heb ik er een in ontvangst genomen via Belsimpel (27ste besteld) deze was nog 4.0.1, de Ipad die ik die dag erna haalde had ook nog een jailbreakable firmware, vorige week heeft me vader een ipad gehaalt deze was niet te jailbreaken.

bij grote leveranciers zul je dus weinig kans hebben op een jailbreak, de kleine telefoonkopen winkels zullen meer geluk hebben
__________________
myPhone
  #585  
Oud 06-09-10, 11:24
Coyote63 Coyote63 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 36
Standaard

Woensdag 1/9 nog maar eens een mailtje gestuurd naar Belsimpel om te vragen hoe het mijn bestelling zit en waarom er verhalen opduiken over mensen die 'zomaar' een winkel binnen lopen en zich een iPhone aanschaffen.

Deze morgen kreeg ik het weinig concrete, standaard antwoord: we hebben het druk, meer bestellingen dan aangeleverde telefoons, grote wachtlijst, levertijd 4-6 weken.

  #586  
Oud 06-09-10, 11:29
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Het is het wachten waard, mocht je niet willen wachten adviseer ik je nu telefoonkopen.nl te bellen of het filiaal hier in Amersfoort ik ben net uit de stad en zag weer een flinke lading staan in de etalage. 16 en 32gig. vanuit Utrecht is het maar een kleine 15 min
  #587  
Oud 06-09-10, 12:18
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coyote63 Bekijk bericht
Woensdag 1/9 nog maar eens een mailtje gestuurd naar Belsimpel om te vragen hoe het mijn bestelling zit en waarom er verhalen opduiken over mensen die 'zomaar' een winkel binnen lopen en zich een iPhone aanschaffen.

Deze morgen kreeg ik het weinig concrete, standaard antwoord: we hebben het druk, meer bestellingen dan aangeleverde telefoons, grote wachtlijst, levertijd 4-6 weken.

Dat jij reactie op je mail hebt gehad geeft mij in ieder geval weer hoop dat ze ook mijn mail zullen gaan beantwoorden die ik op 2 september heb verstuurd aan hun. Mijn 'oude' abonnement in nl verlopen en ik ben benieuwd hoe het nu in zijn werk gaat ondanks dat ik mijn nieuwe iPhone met nieuw abonnement bij andere provider nog niet heb. Ik merk er op mijn telefoon nog niets van.
Het feit dat mijn abonnement inmiddels verlopen is weerhoud me er ook van om mijn bestelling te annuleren en de iPhone ergens in een winkel te gaan bemachtigen.
Ik wacht nog even af.
__________________
Groetjes Lian
  #588  
Oud 06-09-10, 15:05
midland midland is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 21
Standaard

Heeft iemand vandaag nog wat gehoord van Belsimpel?
Of wordt er niet op maandag uitgeleverd?
We wachten het maar weer eens af, 6de week ingegaan........................
  #589  
Oud 06-09-10, 15:18
indomikey indomikey is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: rotterdam
Berichten: 15
Standaard

jaaaa eindelijk mijn iphone 4 ontvangen alleen wel 4.02 dat is wel zwaar *** maar ja maybe kan je nog op 1 of andere manier jailbreaken anders maar w8e Voor de mensen die nog moeten w8e de w8e is het zeker waard !!!
  #590  
Oud 06-09-10, 15:22
fred6er fred6er is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door midland Bekijk bericht
Heeft iemand vandaag nog wat gehoord van Belsimpel?
Of wordt er niet op maandag uitgeleverd?
We wachten het maar weer eens af, 6de week ingegaan........................
voor mij het zelfde verhaal
ook is er nog niet gereageerd op mijn email van 3 september
  #591  
Oud 06-09-10, 17:00
xefuzion xefuzion is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 44
Standaard

713** , nog steeds geen antwoord en nog steeds in behandeling. 6 weken terwijl ik te horen kreeg 2-4 toen ik hem had besteld daar. Even uitzoeken hoe ik het kan annuleren.
  #592  
Oud 06-09-10, 17:48
midland midland is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 21
Standaard

Net maar weer eens gebeld, in EEN keer contact !!! Inmiddels week ZES ingegaan !!!! (714xx)
"Ik kan er niks van zeggen, kan morgen zijn, deze week of volgende week, wie zal het zeggen" aldus deze medewerker.

Kortom, vaag verhaal ,over tegenstrijdige berichten over leveringen enz.
We wachten het maar weer af...............

Laatst gewijzigd door midland; 06-09-10 om 19:26.
  #593  
Oud 07-09-10, 00:17
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xefuzion Bekijk bericht
713** , nog steeds geen antwoord en nog steeds in behandeling. 6 weken terwijl ik te horen kreeg 2-4 toen ik hem had besteld daar. Even uitzoeken hoe ik het kan annuleren.
Ik wacht ook al 6 weken 711**
  #594  
Oud 07-09-10, 01:08
indomikey indomikey is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: rotterdam
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xefuzion Bekijk bericht
713** , nog steeds geen antwoord en nog steeds in behandeling. 6 weken terwijl ik te horen kreeg 2-4 toen ik hem had besteld daar. Even uitzoeken hoe ik het kan annuleren.


Ik had ok 713 en ik heb vandaag ontvangen dus denk dat niet lang meer zal duren voor jou denk dat je hem maandag dan wel heb
  #595  
Oud 07-09-10, 10:34
fred6er fred6er is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

ik zit op #717
dus ziet er naar uit dat ik nog wekenlang kan wachten...
misschien toch maar annuleren??

weet er iemand nog een zaakje in tilburg die een beetje snel kan leveren?
  #596  
Oud 07-09-10, 12:51
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Kreeg zojuist een updatebericht van Belsimpel;

Geachte heer/mevrouw,

Via deze e-mail willen wij u graag weer op de hoogte stellen van de levertijd van de T-Mobile Apple iPhone 4 bij Belsimpel.nl! Omdat u al zolang moet wachten, hebben wij besloten om u gratis een speciaal voor de iPhone 4 ontworpen leren hoesje kado te geven. Deze ontvangt u bij uw iPhone 4. Wij hopen dat dit het lange wachten enigszins compenseert.

De afgelopen weken hebben wij veel iPhones utgeleverd, maar helaas zijn er nog steeds veel klanten die wachten op een iPhone 4 van Belsimpel.nl. Het is voor ons nog niet exact duidelijk wanneer wij u de Apple iPhone 4 kunnen gaan leveren. Wij krijgen elke week een of meerdere leveringen binnen van alle versies van de zwarte iPhone 4, maar helaas horen wij pas op hele korte termijn hoeveel dit er exact zijn. We doen in ieder geval onze uiterste best om u zo snel mogelijk de Iphone 4 te leveren.

Op dit moment zijn wij bezig met de orders die eind juli / begin augustus definitief zijn geplaatst (dat wil zeggen, waarvan toen het contract en de betaling ontvangen was).

T-Mobile geeft nog steeds aan dat de levering van de iPhone 4 in ieder geval eind september helemaal gelijk loopt met de vraag. Wij houden er echter rekening mee dat dit uit zal lopen tot oktober en houden u uiteraard op de hoogte als dit inderdaad gebeurt. Op onze website www.belsimpel.nl/levertijd vindt u in ieder geval altijd de actuele informatie over de levertijd van de iPhone 4.

Tot slot, helaas is de levering van de witte versie van de Apple iPhone 4 nog steeds tot onbepaalde tijd uitgesteld in verband met problemen met het aanbrengen van de witte verf.

Namens het hele team van Belsimpel.nl bedank ik u voor uw begrip en geduld.

Met vriendelijke groet,

Bas Wesselink
Bedrijfsleider Belsimpel.nl

Ach ja, laat ik dan toch nog maar even wachten, een mooi leren hoesje is nooit weg toch?

Laatst gewijzigd door Lian1966; 07-09-10 om 12:54.
  #597  
Oud 07-09-10, 13:06
fred6er fred6er is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lian1966 Bekijk bericht
Ach ja, laat ik dan toch nog maar even wachten, een mooi leren hoesje is nooit weg toch?
ik heb hem ook gehad...
maar ik twijfel, om nou te blijven wachten (misschien nog wel weken aan me ordernr te zien) voor een leren hoesje.
dat zie ik eigenlijk niet zo zitten
  #598  
Oud 07-09-10, 13:24
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lian1966 Bekijk bericht

Ach ja, laat ik dan toch nog maar even wachten, een mooi leren hoesje is nooit weg toch?
Deze e-mail heb ik ook gehad, en inderdaad een leren hoesje is altijd mooi meegenomen.
Ondanks de lange wachttijd probeert Belsimpel de klanten toch enigszins tegemoet te komen.
  #599  
Oud 07-09-10, 14:29
Coyote63 Coyote63 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 36
Standaard

Sympathieke actie van Belsimpel, maar ik vind de zoethouder van het leren hoesje ook wel een beetje terecht.
Tenslotte heeft Belsimpel ons allemaal weten te lokken met hun uitspraken over snel kunnen leveren etc.
Een klant werven is één zaak, een klant behouden is een andere zaak...
  #600  
Oud 07-09-10, 17:59
midland midland is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred6er Bekijk bericht
ik heb hem ook gehad...
maar ik twijfel, om nou te blijven wachten (misschien nog wel weken aan me ordernr te zien) voor een leren hoesje.
dat zie ik eigenlijk niet zo zitten
Het ordernummer zegt niet zoveel, Belsimpel verkoopt natuurlijk buiten Iphone 4 nog andere merken en types, niet iedereen koopt een Iphone-4, deze krijgen ook een ordernummer. Verder lopen die ordernummers volgens mij een beetje door elkaar.
Maar goed, het duurt allemaal wel erg lang...................
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 09:14
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 17:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.