iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn bestelnr 711 maar ook nog steeds in behandeling...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn bestelnr 711 maar ook nog steeds in behandeling
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
iPhone4, black, 32GB
Ordernrs 713** en 715** van resp. 27/7 en 29/7
't Zal 'm wel niet gaan worden deze week, ben ik bang |
|
|||
|
|||
Dat is toch gewoon een veel te lange wachttijd... T-mobile zelf heeft al geleverd van bestellingen die gedaan zijn eind juli/begin augustus. Loop gewoon de stad en de kans dat een winkel er een heeft is erg groot. Telefoonkopen.nl heeft vaak voorraad, en thephonehouse levert ook snel. Waarom zou je 5/6 weken wachten als er een goede kans is dat je hem vandaag of morgen kunt hebben...
Ik ben blij dat ik heb geannuleerd bij belsimpel want ik had ordernr. 717** besteld op 30 juli om 0.04 en nu ik zie dat ze nu de bestelnrs 712 aan het uitleveren zijn. Dat is toch veel te lang wachten als ze beweren ze snelste te zijn? |
|
|||
|
|||
Heb nog niks gehoord
Ik zou zeker bij deze levering zitten (is mij verteld door Belsimpel), maar het blijft akelig stil aan de kant van Belsimpel. Morgen nog even afwachten. En anders gaat er weer een e-mail die kant op! Laatst gewijzigd door White Muscle; 31-08-10 om 18:27. |
|
|||
|
|||
@White Muscle: In welke ordernummer range zit jij?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geannuleerd. bij smartphonestunts.nl besteld, krijg hem als het goed is vrijdag ! Had t-mobile relaxed + internetbundel 15,00€ , eerste jaar gratis. Toen ik hem net bestelde was die aanbieding veranderd in 4,95 €voor 24 maanden. Scheelt me dus ook een hoop geld .
ordernr. 719** |
|
|||
|
|||
Heb zojuist belsimpel even gebeld aangezien ik ook het wachten zat was.. 23 augustus had ik ook al gebeld en ik zou 99,9 % zeker bij de volgende levering zou zitten. Gister en vandaag hebben ze weer 2 leveringen binnengekregen en dit waren alleen maar 16 gig's, ze hopen donderdag weer 32 gig's binnen te krijgen en anders sowieso volgende week dinsdag..
Hij vertelde me dat ik helemaal bovenaan de lijst stond aangezien alle 32 gigs van 28 juli al waren verzonden en ik mijn 32 gig op 29 heb besteld.. Ik wacht af.. Ps. Mijn ordernummer was trouwens 716** |
|
|||
|
|||
Zojuist ook maar geprobeerd Belsimpel te bellen, maar kwam na enig wachten bij hun antwoordapparaat uit... Jammer, maar dat schiet niet op dus.
Ik vestig mijn hoop nu op het nieuws van M1scha (hierboven) dat de 32GBs er aan zitten te komen. (Houd zijn adem in, maar stikt niet ) Laatst gewijzigd door Coyote63; 31-08-10 om 21:15. |
|
|||
|
|||
Maar ik heb gewoon een 16GB besteld dus een beetje jammer dat ze zich niet aan hun woord houden. (Áls ik morgen niks hoor, anders heb ik niks gezegd)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Oja ik heb ook 32gb besteld bestelnr 711** (26 juli) en ook nog niets ontvangen dus dat alle iphones van 28 juli geleverd zijn is niet waar. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zit ook al een paar weken bij de "eerstvolgende levering". En zo te horen is er alweer flink uitgeleverd. Morgen ga ik op vakantie dus ze zijn helaas niet op tijd met leveren, iets wat ik van tevoren wel had gevraagd, dat zou volgens hen wel lukken. Ik hoop toch echt dat er een pakketje klaar ligt als ik thuis kom, anders moet ik maar eens op zoek naar alternatieven. |
|
||||
|
||||
nou, ik heb geannuleerd bij belsimpel en besteld bij smartphoneshop.nl die kon hem vrijdag leveren. ben benieuwd.
|
||||
|
||||
Laat iedereen maar annuleren ga ik bijna denken, des te sneller heb ik hem.
|
|||
|
|||
Belsimpel beloofde ooit ook snelle levering, ik hoop dus voor degenen die naar een andere shop gaan dat ze daar inderdaad wel snel kunnen leveren...
Houd ons op de hoogte, zou ik zeggen! |
|
|||
|
|||
je zou bijna een blackberry gaan nemen omdat deze wel goed leverbaar zijn Bijna he gelukkig hoef ik nog maar eventjes te wachten en dan heb ik hem ook! toch
|
|
|||
|
|||
ik heb hem ontvangen hij is super snel en het scherm is heel scherp. succes voor degene die nog moeten wachten!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wéér niks gehoord vandaag......
Ook e-mails word weer eens niet op gereageerd. Wou hem zo graag voor het weekend in huis hebben ivm. een evenement. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 | bunqueejump | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-01-11 10:14 |
iPhone 4 via BelSimpel.nl | iPhone4Robin | Koopinformatie Nederland | 2 | 24-08-10 18:42 |
|
|