iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) wowowow ikke heb 717 jeeej bijna bijna bijna. volgende week vrij. kan ik de hele tijd spelen met dat ding jeej! hehe naja laat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
wowowow ikke heb 717 jeeej bijna bijna bijna. volgende week vrij. kan ik de hele tijd spelen met dat ding jeej! hehe naja laat ik me maar niet te veel opwinden.
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook 717.. Ben benieuwd. Als ik morgen niks uit ga ik ervan uit dat ie uiterlijk volgende week word geleverd. Eerst gaven ze 2 weken aan daarna 4 weken. Morgen zijn de 4 weken om. Dus het word tijd
@Atoms Heb jij de 16 gb of de 32 gb besteld? Ikzelf heb de 32 gb besteld |
|
|||
|
|||
Hmm ik heb 711 dus dat zal niet lang meer duren tenminste dat hoop ik.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem aantal dagen geleden in handen gehad in Apple Store in Londen. Het wachten is zeker de moeite waard, maakt het ook alweer wat makkelijker.
|
|
|||
|
|||
Heb hem gisteren ontvangen. Besteldatum was 27 juli, ontvangstdatum dus de 26e aug. Vanwege mijn aanvraag voor nummerbehoud, kan ik overigens nog niet bellen tot de datum dat mijn oude tel nummer wordt overgezet naar T-Mobile. Nog even hierover gebeld met Belsimpel en zo schijnt het te werken bij T-Mobile. Vreemd want vroeger kreeg ik altijd een tijdelijk nummer tot de porteringsdatum als ik van provider veranderde.
Maar goed, ik kan in ieder geval met Wi-Fi aan de slag om de Iphone te leren kennen!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik heb de 16Gb besteld. en ik heb nummer port aangevraagd. een vriend van mij heeft hem al. ook even mee gespeeld kan haast niet wachten om die van mij in handen te krijgen. |
|
|||
|
|||
Wachten, wachten, wachten!
Bij mij nog steeds "In behandeling". Zodra ik het pakket in handen heb spring ik een gat in de lucht denk ik... Men huidige telefoon is een 3 jaar oud wrak, dus de overstap die ik maak is niet niks Ik zit zelf ook bij de "71*** serie", dus op hoop van zege! |
|
|||
|
|||
Ik liep vanmiddag in de stad langs telefoonwinkel.nl en ze hadden de 32 gig gewoon op voorraad! Ik heb hem daar gehaald en bij belsimpel direct geannuleerd
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem ook geannuleerd, en van de week woensdag bij Phonehouse besteld. Die komen hem dinsdag leveren, met verlenging....het kan dus toch!
|
|
|||
|
|||
Reageer nog even. Op 12/8 besteld bij Belsimpel. Status bleef een tijd in behandeling. Op internet diverse fora gevolgd. Gezien dat PDA-shop/Coolblue de iPhone 4 32 gig. op voorraad had, besteld en drie dagen later in bezit. Dus geannuleerd bij Belsimpel. Schriftelijk en telefonisch. Was direct geregeld. Degene aan de telefoon bevestigde dat zij niet konden aangeven wanneer "mijn" iPhone geleverd kon worden, zij begrepen de annulering. Ik heb geen kritiek op Belsimpel, voor mij was de afhandeling prima geregeld. Denk alleen dat wij als kopers teveel hebben gekeken naar retail e.d. Daardoor dus een gigantische aanvraag bij Belsimpel? Ik ben superblij met mijn iPhone 4.
|
|
|||
|
|||
weet iemand hoelang het duurt voordat je geld word terug gestort als je annuleert? heb dat namelijk wel nodig als ik ergens anders ga bestellen :')
|
|
|||
|
|||
Citaat:
weet je dan wanneer die ongeveer binnen komt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb mijn iPhone4 29juli besteld maar ik wil betalen met rembours. mijn vraag is nou: krijg ik mijn iPhone Deze week of volgende week binnen? Groet |
|
||||
|
||||
Weet iemand op welke dagen van de week Belsimpel.nl de iPhones geleverd krijgt?
Ik begin mijn geduld nu wel een beetje te verliezen en heb nu zoiets, als mijn status dinsdag niet gewijzigd is ga ik hem waarschijnlijk anuleren en ergens bestellen waar ze hem wel op voorraad hebben.
|
|||
|
|||
Iedereen zegt wat anders, ik heb al een keer gehoord dat ze op vrijdag geleverd krijgen, anderen zeggen op dinsdag.
Mijn ordernummer is 712.. en heb de 27e besteld, dus verwacht hem in ieder geval eerder als Mahmut en Yullivan.. Ik had ook gedacht dat ik 'm allang zou hebben. Volgende week ben ik op vakantie, zit er ook aan te twijfelen om te annuleren en ergens anders te bestellen. |
|
|||
|
|||
Even voor de duidelijkheid ik heb hem geannuleerd bij belsimpel. Ik was al van plan te annuleren omdat het mij veel te lang duurde terwijl hun beweren de snelste te zijn, wat dus niet zo is. Alle post van mensen die gewoon naar een winkel in de stad gaan en met een iphone eruit komen zonder te reserveren werden ook irritant. Dus toen ik gister in Enschede liep om schoolspullen te halen zag ik ineens op de ramen van Telefoonkopen.nl : Iphone 4 Nu op Voorraad! Ik ben direct naar binnen gegaan en ze hadden zoveel iphone 4 32GB dat ze zeiden die niet in 1 dag te verkopen. Ik bedacht me geen moment en heb er meteen een gekocht en bij belsimpel geannuleerd. Spijtig voor belsimpel, maar meneer van de klantenservice had er wel begrip voor. Ik kan me wel voorstellen dat ze er daar ook niet vrolijker van worden.
Dus ordr: 717** = geannuleerd. |
|
|||
|
|||
Ik denk dat Belsimpel vergeleken met andere winkels en webwinkels enorm veel pre orders heeft gekregen omdat ze zeiden als eerste de iPhone te leveren. Waardoor het nu lijkt of andere winkels veel sneller leveren of meer op voorraad hebben.
Belsimpel heeft veel meer tijd nodig om orders weg te werken, dan andere winkels met minder orders. Misschien krijgen ze inderdaad zoals ze beweren wel meer iPhones binnen dan de gemiddelde Belcompany of Phone house, maar dit merkt de klant dan niet. Laatst gewijzigd door JustCo; 29-08-10 om 01:34. |
|
|||
|
|||
Ben ook bij telefoonkopen.nl geweest in Enschede, ze hadden alleen 32gig's op voorraad en die verkochten ze uitsluitend i.c.m. een iphone abonnement, niet met relax abonnement helaas... Ook geen idee of ze los verkopen.
Zo'n iphone abonnement is niks voor mij dus ik wacht nog even af. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 | bunqueejump | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-01-11 10:14 |
iPhone 4 via BelSimpel.nl | iPhone4Robin | Koopinformatie Nederland | 2 | 24-08-10 18:42 |
|
|