iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hatseflats! Status=Verzonden! Nu nog weten wanneer ze langskomen....ben zelf de hele dag aan 't werk. Pakketnr. is nu i.i.g. nog niet bekend bij DPD....?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hatseflats!
Status=Verzonden! Nu nog weten wanneer ze langskomen....ben zelf de hele dag aan 't werk. Pakketnr. is nu i.i.g. nog niet bekend bij DPD....?
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
BAM! Mooi nieuws Make Yourself!
Zelf begin ik nu een beetje te balen, mijn huidige abonnement loopt 28 augustus af en Belsimpel adviseerd mij nu om dit nog een maand te verlengen. Dit om te voorkomen dat mijn nummer verloopt. Maar voor het verlengen heb ik men paspoort nummer nodig die ik nu niet bij me heb.... Verdorie! Zul je zien dat ik 'm vlak na 28 augustus krijg... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je geen copy van je paspoort bijv. in je Sent Items zitten, toen je je bestelling/contract naar Belsimpel hebt gemaild? Daarnaast is het vandaag "pas" de 25e...ik neem aan dat je je paspoort wel thuis hebt liggen...? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het kan vast niet lang duren, aangezien ik 'm op dezelfde dag heb besteld als jij! |
|
|||
|
|||
ik heb op 27-7 een iphone 4 16gb besteld bij belsimpel. op 28-7 mail gekregen dat het contract ontvangen was. ben benieuwd wanneer ik hem in mijn handen heb
ordernummer: 712** |
|
|||
|
|||
Het zou nu al bekend moeten zijn, mijne is gisteren verzonden vandaag vanaf 8uur was de trace actief na wat bellen de status door gekregen en hij word morgen tussen 1 en 5 verwacht
|
|||
|
|||
Ik heb geannuleerd bij Belsimpel had ordernummer 71640 en op 29 Juli besteld, heb dinsdag bij pdashop besteld en word vrijdagmorgen bezorgt
|
|
|||
|
|||
Weet iemand hier wat je voor de aflevering nodig hebt ? ik laat het namelijk door iemand anders in ontvangt nemen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb mijn contact 23-juli gemailt
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog een vraag, moet ik zelf mijn KPN-abonnement opzeggen of doet t-mobile/belsimpel dit voor mij? Mijn porteringsdatum is allang geweest namelijk. Maar ik kan mijn tegoed nog opvragen bij kpn, en ik kreeg laatst een MMS met de aanhef: Beste t-mobile klant....... Belsimpel wist zelf niet hoe dit kon, en ik eigenlijk ook niet. Waar ben ik nu klant?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wanneer heb je betaald en hoe? Het Belsimpelforumlid hier even PM'en werkt i.i.g. beter dan mailen en hij reageert best snel. Citaat:
Als 't goed is moet sowieso met 't porteren van 't nummer vanuit KPN, ervoor zorgen dat je contract beeindigd is...lijkt me. Wat dacht je van beide klantenservices even bellen...dan moet je duidelijkheid hebben. Toen ik 2 jaar geleden van T-mob naar Vodafone ging, kon ik ook nog een beperkte periode inloggen op My-Tmobile. Laatst gewijzigd door Make Yourself; 25-08-10 om 23:04. Reden: typo en kleine nuancering |
|
||||
|
||||
Ik heb op 26-7 de iPhone 3GS 16GB besteld (ordernr 711**) , op 27-7 is mijn contract ontvangen. Heb toen op 4-8 mijn aankoop omgezet naar de iPhone 4 (ordernr 722**) en op 5-8 is mijn contract ontvangen. Mijn status staat nog steeds op 'in behandeling'
Dit ter aanvulling op het schema.
|
|||
|
|||
Ik heb niet geannuleerd hoor, heb er aan zitten denken!
Citaat:
|
|
||||
|
||||
duurt lang!
|
|||
|
|||
Besteld bij PDAshop gisteravond 24/8. Vanmorgen ben ik gebeld. Afspraak gemaakt voor levering morgen 26/8. Diverse mail gehad over de bestelling. Nieuw abonnement, nummer doorgekregen van PDAshopl Bestelling geannuleerd bij Belsimpel, via email, daarna gebeld. Email ontvangen van de annulering. Geld wordt teruggestort. Jammer voor Belsimpel.
|
|
|||
|
|||
Ik krijg hem vandaag via Belsimpel en DPD verzending, de track en trace is erg duidelijk en de mensen zijn erg vriendelijk in het te woord staan en status van je pakket doorgeven vind dat dit ook gezegd mag worden.
al met al heeft de iphone natuurlijk weinig te maken met de werkwijze van belsimpel, het normale proces die belsimpel hanteer zie je ook zodra je pakketje verzonden word en dat deze gewoon goed functioneert echter is de iphone niet een normaal product en zijn ze maar een tussen persoon. toch alles bij elkaar geef ik ze een dikke 8/10 |
|
|||
|
|||
Citaat:
edit: Status DPD om 07.26: Uitlevering vanuit Best Woehoe....! Laatst gewijzigd door Make Yourself; 26-08-10 om 09:18. Reden: kleine update... |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 | bunqueejump | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-01-11 10:14 |
iPhone 4 via BelSimpel.nl | iPhone4Robin | Koopinformatie Nederland | 2 | 24-08-10 18:42 |
|
|