//

iPhone 4 via Belsimpel.nl

iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) De mijne is ook opgestuurd. Morgen heb ik hem binnen. Het gaat hier om de iphone 4 16gb black. Ik heb hem op 26 juli ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #401  
Oud 24-08-10, 22:06
jongruud jongruud is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 2
Standaard

De mijne is ook opgestuurd. Morgen heb ik hem binnen. Het gaat hier om de iphone 4 16gb black. Ik heb hem op 26 juli besteld en mijn order nummer begint met 709**.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 24-08-10, 22:13
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jongruud Bekijk bericht
De mijne is ook opgestuurd. Morgen heb ik hem binnen. Het gaat hier om de iphone 4 16gb black. Ik heb hem op 26 juli besteld en mijn order nummer begint met 709**.
Ik had op 26 juli de iPhone 3GS 16GB besteld en op 4 augustus omgezet naar de iPhone 4, als dit geen invloed heeft op de plaats op de leveringslijst zal ik hem dus ook over niet al te lange tijd moeten ontvangen.
Ik ga morgen winkelen in Eindhoven en ga daar ook hier en daar vragen naar voorraad. Mocht er nog één zijn kan het best zijn dat ik nog anuleer, maar twijfel twijfel twijfel.
__________________
Groetjes Lian
  #403  
Oud 24-08-10, 22:41
Alternative Junkie Alternative Junkie is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar Alternative Junkie
Standaard

Ik krijg nog steeds mails van leveringsproblemen terwijl ik dit al afgezegd had, omdat ik nu al een iPhone 4 heb!
  #404  
Oud 24-08-10, 22:56
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

ik heb ordernummer 711(26 juli besteld) 32gb maar nog niet gehoord. Status bestelling is nog steeds in behandeling
  #405  
Oud 24-08-10, 23:04
Thafit Thafit is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 14
Standaard

2 toestellen besteld op de 26ste zijn dus verzonden. Als we er vanuit gaan dat ze het op volgorde doen zijn we vast snel aan de beurt. Tenzij er elke dag een paar honderd bestellingen binnen zijn gekomen... BelSimpel geeft ook geen informatie over hoeveel ze nou steeds binnenkrijgen. Het blijft gissen helaas.
  #406  
Oud 25-08-10, 08:24
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjefke8 Bekijk bericht
De mijne is verstuurd Iphone 4 16gb black, heb em morgen binnen
Ordernummer begint met : 711**
Heb jij ook meteen die barcode ontvangen? Want bij mij staat daar onbekend.
  #407  
Oud 25-08-10, 08:38
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostblom Bekijk bericht
Heb jij ook meteen die barcode ontvangen? Want bij mij staat daar onbekend.
Ik krijg hem vandaag ook hij zit momenteel nog in een distributie centrum in Meppel ik heb de pakbon en factuur bon gedownload van de orderstatus site rechts onderin staan 2 links

succes en plezier vandaag
__________________
myPhone
  #408  
Oud 25-08-10, 10:36
Belsimpel Belsimpel is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Beste Allemaal,

Via deze weg houd ik jullie weer even op de hoogte van de levertijd van de iPhone 4. Op dit moment zijn wij bezig met de orders van eind juli / begin augustus. Maar zoals bekend geldt als definitieve datum wel de datum dat wij het contract en betaling hebben ontvangen, houd daar a.u.b. rekening mee. De hoogte van het ordernummer zegt dus lang niet alles.

En gelet op de aanhoudende onzekerheid van de hoeveelheid iPhones die wij geleverd krijgen, kunnen we nog steeds niet precies zeggen wanneer welke klant de iPhone 4 zal ontvangen.

Deze informatie wordt vandaag ook op www.belsimpel.nl/levertijd gezet, en via die pagina zullen we ook communiceren als er nieuwe informatie is.

Nogmaals bedankt voor jullie geduld.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Elkhuizen
Belsimpel.nl
  #409  
Oud 25-08-10, 10:40
Liptonn Liptonn is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hilversum
Berichten: 20
Standaard

Netjes Daar zit ik hopelijk dan bij!! ( goed geïnformeerd belsimpel )
  #410  
Oud 25-08-10, 10:47
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Post

Zijn er hier nog meer mensen die gisteren hun status op verzonden hebben zien komen, ik bel net DPD op en geven aan dat het pakketje gisteren laat is ingevoerd en niet mee kan worden genomen vandaag ( maar ze wist het niet zeker ) wel een beetje een tegenslag weer maar goed hij was ook pas om 20:00 bij hun aangekomen dus de trucks waren al geladen voor vandaag.

-Dit zal dan morgen worden of eind middag ? weet iemand hoelang dit kan gaan duren.
-En bij het afleveren heb je nog een ID nodig of moet je er echt zelf staan om hem in ontvangst te nemen ?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjefke8 Bekijk bericht
De mijne is verstuurd Iphone 4 16gb black, heb em morgen binnen
Ordernummer begint met : 711**
Zou jij misschien contact kunnen opnemen met DPD en wat er bij jou word verteld ? ben ik wel benieuwd naar

Laatst gewijzigd door Distrax; 25-08-10 om 10:54. Reden: Aanvulling
  #411  
Oud 25-08-10, 10:51
Bert2839 Bert2839 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Inderdaad netjes van Belsimpel om ons hier even op de hoogte te houden...
Mijn contract is de 27e juli verstuurd.... Zou heel chill zijn als ik 'm binnenkort ook krijg, ga volgende week nog op vakantie en wil 'm dan eigenlijk wel mee!
  #412  
Oud 25-08-10, 10:52
dvdlaan dvdlaan is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belsimpel Bekijk bericht
Beste Allemaal,

Via deze weg houd ik jullie weer even op de hoogte van de levertijd van de iPhone 4. Op dit moment zijn wij bezig met de orders van eind juli / begin augustus.
Begin eerst maar bij BEGIN juli!
  #413  
Oud 25-08-10, 10:56
Make Yourself Make Yourself is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Sittard
Berichten: 39
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belsimpel Bekijk bericht
Beste Allemaal,

Via deze weg houd ik jullie weer even op de hoogte van de levertijd van de iPhone 4. Op dit moment zijn wij bezig met de orders van eind juli / begin augustus. Maar zoals bekend geldt als definitieve datum wel de datum dat wij het contract en betaling hebben ontvangen, houd daar a.u.b. rekening mee. De hoogte van het ordernummer zegt dus lang niet alles.

En gelet op de aanhoudende onzekerheid van de hoeveelheid iPhones die wij geleverd krijgen, kunnen we nog steeds niet precies zeggen wanneer welke klant de iPhone 4 zal ontvangen.

Deze informatie wordt vandaag ook op www.belsimpel.nl/levertijd gezet, en via die pagina zullen we ook communiceren als er nieuwe informatie is.

Nogmaals bedankt voor jullie geduld.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Elkhuizen
Belsimpel.nl
Beste Jeroen,

Bedankt voor deze update...zoals anderen al aangaven: netjes!
Ik heb 28-07 besteld, betaald en alle documentatie toegestuurd (ontvangst is bevestigd).
Ik neem dus aan dat mijn order hier bij zit.

Timing is wel net goed...want ik denk/dacht erover om te annuleren en elders te bestellen (GSM.nl en Ritel hebben ook voorraad)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dvdlaan Bekijk bericht
Begin eerst maar bij BEGIN juli!
Hahaha...ahum...echt? Ik zou bellen en naar Jeroen vragen!
__________________
Never argue with idiots, they'll drag you down to their own level and beat you with experience...
  #414  
Oud 25-08-10, 11:09
Make Yourself Make Yourself is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Sittard
Berichten: 39
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert2839 Bekijk bericht
Inderdaad netjes van Belsimpel om ons hier even op de hoogte te houden...
Mijn contract is de 27e juli verstuurd.... Zou heel chill zijn als ik 'm binnenkort ook krijg, ga volgende week nog op vakantie en wil 'm dan eigenlijk wel mee!
Mijn vrouw moet zeer binnenkort bevallen en ik wilde familie live met foto's en video op de hoogte houden....


Grapje!...van dat "op de hoogte houden" dan
  #415  
Oud 25-08-10, 11:09
Belsimpel Belsimpel is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Beste Make Yourself en anderen,

Voor diegene die eind juli contract hebben ingestuurd en betaald geldt dus dat jullie behoorlijk bovenaan liggen. Wel is er in die periode veel besteld en zijn de leveringen zoals gezegd onduidelijk. Ik kan dus niet garanderen dat het deze week wordt dat er geleverd wordt.

We doen ons best en als ik nieuwe informatie heb, zal ik die ook in dit forum posten.

Groet,

Jeroen
  #416  
Oud 25-08-10, 11:17
dwaine dwaine is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

[QUOTE=Distrax;543395]Voor de mensen die nog interesse hebben, ik werd vanmiddag opgebeld een kwartier nadat ik mijn order op verzonden zag staan door GSM.nl deze hebben een grote voorraad binnen gekregen en ik kon meteen al een afspraak maken voor een levering.

wel heel raar maar voor mij geen nuttige informatie meer dus, ik zou zeggen bel nu of morgen gsm.nl en duimen[/QOUTE]

Zojuist gebeld naar gsm.nl ze hebben de 32gb versie nog ruim op voorraad gaf ze aan, dus gelijk maar besteld wordt vandaag of morgen gebeld.
  #417  
Oud 25-08-10, 11:35
Make Yourself Make Yourself is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Sittard
Berichten: 39
Arrow

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belsimpel Bekijk bericht
Beste Make Yourself en anderen,

Voor diegene die eind juli contract hebben ingestuurd en betaald geldt dus dat jullie behoorlijk bovenaan liggen. Wel is er in die periode veel besteld en zijn de leveringen zoals gezegd onduidelijk. Ik kan dus niet garanderen dat het deze week wordt dat er geleverd wordt.

We doen ons best en als ik nieuwe informatie heb, zal ik die ook in dit forum posten.

Groet,

Jeroen
Beste Jeroen,

Bedankt voor je extra bericht. Ik heb je een PM gestuurd en wil je vragen daar even naar te kijken en op te reageren.
Alvast bedankt voor de moeite!

Grt, (óók) Jeroen
  #418  
Oud 25-08-10, 11:37
Bert2839 Bert2839 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Make Yourself Bekijk bericht
Mijn vrouw moet zeer binnenkort bevallen en ik wilde familie live met foto's en video op de hoogte houden....


Grapje!...van dat "op de hoogte houden" dan
Hahha okeeeee dat is dan weer too much information.
Maar veel succes/geluk ermee
  #419  
Oud 25-08-10, 12:00
Liptonn Liptonn is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hilversum
Berichten: 20
Standaard

hee allemaal ik heb even een lijstje gemaakt met info van alle pagina's. Maar ik vind de uitkomsten maar raar.
Ook bij vele gebruikers is er niet meer gereageerd dus daar weet ik het niet van.




Nou maar hopen voor ons allemaal dat het gewoon goed verzonden word en binnenkort
groetjes Liptonn

Laatst gewijzigd door Liptonn; 25-08-10 om 13:26. Reden: lijst update
  #420  
Oud 25-08-10, 12:03
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Mijne is idd verstuurd maar dat wil nog niet zeggen dat hij die dag erna ook meteen verzonden is merk ik nu al. hij staat nog steeds binnenkomst systeem dus nog in Meppel zie hem nog niet komen vandaag eigenlijk

Goed lijstje trouwens

Laatst gewijzigd door Distrax; 25-08-10 om 12:03. Reden: Aanvulling
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 09:14
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 17:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:43.