//

iPhone 4 via Belsimpel.nl

iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Alex.c Vorig weekend stond er 'Direct leverbaar' en heb deze gelijk besteld. Paar dagen later eens opgebeld, krijg je te horen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #201  
Oud 16-08-10, 10:48
gwjans gwjans is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alex.c Bekijk bericht
Vorig weekend stond er 'Direct leverbaar' en heb deze gelijk besteld.
Paar dagen later eens opgebeld, krijg je te horen dat deze niet op voorraad waren.
Schijnbaar stonden er nog een flink aantal backorders die eerst verwerkt moest worden.
Dit is in de tussentijd geweest dat er 'Direct leverbaar' stond, slecht...

Ik heb hem nu weer besteld bij Belnu.nl, ik hou jullie op de hoogte!
Nou vanochtend gebeld met belnu.nl
Ik zeg, de telefoon staat op jullie site op voorraad dus ik neem aan dat hij geleverd kan worden. Nee meneer, we hadden er een paar op voorraad maar die zijn allemaal al weer weg. We leveren uit op basis van binnengekomen contracten. Uw contract is nog niet binnen.
Ik zeg, die heb ik direct gemailt vrijdag. ja meneer dat was te laat.
Vraag ik, waarom staat het toestel dan nu nog steeds op voorraad op jullie website. Oh dat weet ik niet meneer, dat is fout dat zal ik doorgeven......

Tjonge jonge. wat een zooi die webshops..... ga weer afbestellen bij belnu
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 16-08-10, 10:55
White Muscle White Muscle is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door p.roeleveld Bekijk bericht
Had je er dan ook nog aan gedacht, dat bij het afsluiten van een nieuw abo, men meestal aansluitkosten moet betalen (a € 52,95) en bij verlenging niet? Dus per saldo is verlengen dan goedkoper.
Daarnaast moet ik wel opmerken, dat als je hetzelfde doet bij Belsimpel.nl er meestal € 1,- verschil tussen zit, in het voordeel van verlengen, dus het verhaal gaat niet altijd op. Mijn ervaring is, dat je bij verlengen meestal hetzelfde betaald als voor een nieuw abonnement.
Dat kan wel kloppen, maar de enige waar je volgens mij nog aansluitkosten betaald is T-Mobile.
Alle andere Netwerken doen dat tegenwoordig zo'n beetje allemaal gratis.

Ik heb er al een paar gehad waar dat zo was.
  #203  
Oud 16-08-10, 11:24
p.roeleveld p.roeleveld is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Scheveningen
Berichten: 8
Standaard

Andere netwerken misschien, maar ging het hier niet om vergelijking van T-Mobile Relax verlenging t.o.v. een nieuw T-Mobile Relax abonnement? Tevens zag ik, dat als je een duurder Relax abonnement neemt, er geen verschil meer is (ook niet bij GSMWeb.nl vanaf een Relax 30 abo).
  #204  
Oud 16-08-10, 11:32
Alex.c Alex.c is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 31
Standaard

Daarnet ook gebeld met Belnu.nl, zelfde verhaal te horen gekregen als 'gwjans'.
Heb via een e-mailtje laten weten de bestelling te annuleren en heb erbij gezegd dat ze het systeem eens goed up-to-date moeten houden.

Wat zij nu doen is in principe op een misleidende manier aan bestellingen voor de iPhone 4 komen.
Zeggen dat het binnen 24 uur geleverd wordt, kun je 1 tot 2 weken wachten...
Enigste voordeel is wel dat je direct bij de eerst volgende levering zit.

Belnu = verleden tijd

---

Ook maar weer eens met Belsimpel.nl gebeld, vorige week zeiden ze het kan nog minimaal 2 weken duren, nu zeiden ze dat ik deze week of anders volgende week bericht krijg over de levering... ben eens benieuwd omdat ik toch redelijk laat besteld had.
  #205  
Oud 16-08-10, 13:24
INCTRL INCTRL is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door p.roeleveld Bekijk bericht
Andere netwerken misschien, maar ging het hier niet om vergelijking van T-Mobile Relax verlenging t.o.v. een nieuw T-Mobile Relax abonnement? Tevens zag ik, dat als je een duurder Relax abonnement neemt, er geen verschil meer is (ook niet bij GSMWeb.nl vanaf een Relax 30 abo).

Gsmweb is 1 zooitje, niet alleen kwa webdesgin ook wat betreft de opties.

Kies voor de gein eens een relax abbo icm een iphone...je kan dan niet eens kiezen voor een wnwplus abbo.

Mensen die een iphone willen hebben icm een Relax abbo moeten dit gewoon via de Tmobile website zelf doen. Dat scheelt al zo een kleine 200 euro per abbo.

GSMWEB: Relax 25 2jr Iphone 4 16 gig: 224 euro (verlenging)
TMOBILE: Relax 25 2 jr iphone 4 16 gig: 79 euro (verlenging)


Dus tsja......
  #206  
Oud 16-08-10, 13:54
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Post Vraagje

Hey, heeft iemand een update of een status van belsimpel.nl van de levering ?

ik heb op 27-7 besteld om 8 uur en hoor al verschillende mensen van t-mobile die hem de 30ste hebben besteld en van de week hun iphone krijgen heeft iemand nog gebeld vanochtend ??

bedankt alvast de laatste mail die ik ontvangen heb is deze :

==============================================

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bestelling van de T-Mobile Apple iPhone 4 bij Belsimpel.nl!

Gezien de grote vraag naar informatie omtrent de orderstatus willen wij u via deze weg informeren over actuele status van de T-Mobile Apple iPhone 4 in Nederland.

Zoals u weet is er in Nederland enorme schaarste van iPhone 4’s. Of deze schaarste bewust gecreeërd wordt door Apple of niet kunnen wij helaas niet inschatten. De meeste Apple winkels hebben per filiaal slechts 2 toestellen ontvangen! Belsimpel.nl heeft inmiddels 2 leveringen iPhone 4’s ontvangen en uitgeleverd aan onze eerste klanten. We krijgen signalen van Apple en T-Mobile dat we hopelijk volgende week een flinke zending binnenkrijgen zodat we veel klanten hun iPhone 4 kunnen uitleveren. Gezien de overweldigende vraag naar de T-Mobile Apple iPhone 4 en het feit dat wij slechts per week te horen krijgen hoeveel iPhones wij geleverd krijgen kunnen wij u op dit moment geen specifieke leverdatum geven.

Vooralsnog worden er alleen nog zwarte T-Mobile Apple iPhone 4’s uitgeleverd. De 16GB versie is beter beschikbaar dan de 32GB versie. Vanwege productieproblemen zijn er nog geen witte varianten op de markt. Er blijkt een probleem te zijn met het aanbrengen van de witte verf. Vooralsnog worden de witte versies pas in oktober verwacht door Apple en T-Mobile. Belsimpel.nl zal als officieel online verkooppunt van T-Mobile net als bij de zwarte iPhone 4 bij de eerste webshops in Nederland horen waar de witte T-Mobile Apple iPhone 4 beschikbaar is. Wij zullen u hiervan op de hoogte houden.

Belangrijk om te weten is dat Belsimpel.nl alleen Apple iPhone 4’s aanbiedt die bestemd zijn voor de Nederlandse markt. Dit betekent dat alle iPhones een T-Mobile simlock hebben en niet werken met simkaarten van andere providers dan T-Mobile. Er is op dit moment veel tegenstrijdige berichtgeving over het leveren van de Iphone 4 via andere providers. Wellicht dat Vodafone medio oktober ook de Iphone 4 gaat leveren. Mochten andere providers de iPhone 4 ook gaan leveren, dan zal dit ook via Belsimpel.nl mogelijk zijn.

Wij doen ons uiterste best om u zo spoedig mogelijk uw iPhone 4 uit te leveren en hopen de komende weken al onze klanten gelukkig te kunnen maken met deze fantastische telefoon. We zullen u per e-mail en sms op de hoogte houden van de voortgang. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
  #207  
Oud 16-08-10, 14:24
rwijnbergen rwijnbergen is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard Vermoeid

Ik begin zo langzamerhand een beetje moe te worden van al dat vage gelul over de levering. Ik begrijp dat belsimpel ook maar een tussepersoon is en dat zij ook afhankelijk zijn van apple en t-mobile. Ik vind het een kwalijke zaak van apple zelf ! Wees gewoon duidelijk over de leveringen. Net als dat gelul over de witte iphone. "Waarschijnlijk leverbaar in Oktober" Dit soort amateuristisch gedoe ben ik niet gewend van Apple !!!
  #208  
Oud 16-08-10, 14:25
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Nee ik vind het ook belachelijk wil nu onderrand wel me iphone zit al bijna een maand te wachten
  #209  
Oud 16-08-10, 15:47
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

Net weer gebeld met belsimpel, volgens de beste man gaf t-mobile telkens verschillende levertijden. Hij kon wel kijken op welke plek ik stond(na wat geaarzel) en ik stond vrij hoog! en hij verwachte dat ik bij de volgende levering zat, maar wanneer die was kon hij niet vertellen.. maargoed het is iets..
  #210  
Oud 16-08-10, 15:49
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostblom Bekijk bericht
Net weer gebeld met belsimpel, volgens de beste man gaf t-mobile telkens verschillende levertijden. Hij kon wel kijken op welke plek ik stond(na wat geaarzel) en ik stond vrij hoog! en hij verwachte dat ik bij de volgende levering zat, maar wanneer die was kon hij niet vertellen.. maargoed het is iets..
welk order nummer heb jij ik heb 721*

zoals ik al aangaf op 27-7 besteld
  #211  
Oud 16-08-10, 16:02
humperdinc humperdinc is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 73
Standaard

wees stoer mannen! annuleer allemaal vandaag!
bestel een droid2!
  #212  
Oud 16-08-10, 16:15
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

ja zodat jij hem morgen hebt zeker

nee we wachten nu tot het einde het verloopt misschien niet zoals andere orders maar hey is er überhaupt wel vergelijking martiaal met de iphone
wil alleen een beetje status waar ik sta op de lijst is het eind van deze week of nog een maand [BOOK]bleh[/BOOK]
  #213  
Oud 16-08-10, 16:50
kouwie kouwie is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gwjans Bekijk bericht
Nou vanochtend gebeld met belnu.nl
Ik zeg, de telefoon staat op jullie site op voorraad dus ik neem aan dat hij geleverd kan worden. Nee meneer, we hadden er een paar op voorraad maar die zijn allemaal al weer weg. We leveren uit op basis van binnengekomen contracten. Uw contract is nog niet binnen.
Ik zeg, die heb ik direct gemailt vrijdag. ja meneer dat was te laat.
Vraag ik, waarom staat het toestel dan nu nog steeds op voorraad op jullie website. Oh dat weet ik niet meneer, dat is fout dat zal ik doorgeven......

Tjonge jonge. wat een zooi die webshops..... ga weer afbestellen bij belnu
Ik had precies hetzelfde, die man gaf wel netjes aan dat het een fout van hun kant was, maar goed, nu heb ik er dus geen 1
  #214  
Oud 16-08-10, 17:21
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distrax Bekijk bericht
welk order nummer heb jij ik heb 721*

zoals ik al aangaf op 27-7 besteld
Ik heb 714*
zelfde datum besteld, iets later contract verstuurd
  #215  
Oud 16-08-10, 17:24
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Ik heb 711** rond 01:00 s'nachts besteld op 26-07 gelijk betaald
  #216  
Oud 16-08-10, 17:55
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

Alleen krijg je het order nummer als je betaald, en je plaats word bepaald door de datum waarop je contract binnen is..
  #217  
Oud 16-08-10, 18:09
Bert2839 Bert2839 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Hallo allen,

Na een tijdje dit forum gevolgd te hebben toch besloten om me ff aan te melden, ook ik heb via Belsimpel besteld (bestelnr 712...), in eerste instantie een witte, maar gezien de problemen hiermee heb ik dit later veranderd in zwart, eerst werd mij verteld dat ik achteraan moest aansluiten in de rij, vervolgens nog een keer gebeld en toen kon het ineens wel. Vreemd, ook ik mail en bel regelmatig naar die winkel om te vragen hoe het nu staat met de leveringen, omdat ik redelijk hoog sta op de wachtlijst (zei ook de man aan de telefoon). Op mailtjes krijg ik alleen nog maar de standaard iPhone 4 mail, ik ben van plan om af te wachten ipv ergens anders te bestellen, en hopelijk krijgen ze inderdaad deze week een levering iPhones.... Het duurt nu ook aardig lang inderdaad.
Iedereen sterkte met het wachten ;-)
  #218  
Oud 16-08-10, 20:25
sophiie! sophiie! is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 35
Standaard

ook ik heb mijn bestelling via belsimpel.nl gedaan
op 13/08 heb ik een iphone 4 16 GB bestelt
die zelfde dag is de betaling ontvangen. (via ideal) ook gelijk mijn contract via de mail terug gestuurd.
op 16/08 (vandaag dus) is mijn contract ontvangen.

bij mijn orderstatus staat: Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl

helemaal top dus..
maar ik had een mailtje gestuurd met daarin de vraag of we ook een bumper ding bij de iphone 4 krijgen. daar nog geen antwoord op gehad

ben beniewd wanneer hij binnen is. de levertijd op de site is 4 weken.

Laatst gewijzigd door sophiie!; 16-08-10 om 20:27. Reden: spelling
  #219  
Oud 16-08-10, 21:07
Bert2839 Bert2839 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard Onderweg van

Das vreemd, ik heb al veel eerder besteld en mijn orderstatus is nog steeds "In behandeling" en niet "Onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel"... Terwijl ik in een mailtje eerder al wel bevestigd heb gekregen dat T-mobile mij accepteert als klant..
  #220  
Oud 16-08-10, 21:15
White Muscle White Muscle is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert2839 Bekijk bericht
Das vreemd, ik heb al veel eerder besteld en mijn orderstatus is nog steeds "In behandeling" en niet "Onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel"... Terwijl ik in een mailtje eerder al wel bevestigd heb gekregen dat T-mobile mij accepteert als klant..
Ik heb hem op de 28/7 besteld en heb nog geen bericht van acceptatie gehad of iets dergelijks en ik sta ook nog "In Behandeling".
Ben benieuwd of ik dat mailtje uberhaupt nog krijg.

Jij bent de eerste die ik daar over heb gehoord trouwens.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 10:14
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:00.