iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) @lolol Wat staat er bij jou nu op belsimpel als orderstatus?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@lolol Wat staat er bij jou nu op belsimpel als orderstatus?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Huhhh dit vind ik erg raar ik heb nr 711 en 26 juli besteld ook 32GB
|
|
|||
|
|||
Hmm ik heb een 693** order nummer nog geen bericht (16gb).
Misschien later in de dag wie weet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
De sms ging over mij nummerbehoud, kort daarna kreeg ik een email van belsimpel van dat mijn iphone verstuurd is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En de lucky bastards die 'm verstuurd hebben gekregen: alvast veel plezier ermee! (Gaat F5'end terug naar mailbox...) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb nog niets gehoord helaas, maar wacht geduldig verder. |
|
|||
|
|||
ty ty
succes nog |
|
|||
|
|||
Wat voor orderstatus stond er bij jou op belsimpel? ik heb nu namelijk, Wordt aangesloten (verlenging), had jij die ook?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb 25 Juli een Iphone 4 16 gb met nieuw abbo bestelt mijn ordernummer begint met 711** maar nog niks gehoord
Alles is afgerond, contract alles maar bij orderstatus staat nog in behandeling. Word er gek van |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dag 1 heb ik verkeerde abbo geselecteerd van 2 jaar maar ik wou 1 dus volgende dag nieuwe order gemaakt nummers lagen na 1 dag al ruim 200 uit elkaar Laatst gewijzigd door Distrax; 20-08-10 om 10:53. |
|
|||
|
|||
Ja ik meen het. Dat is wel raar zeg.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heeft iemand al de status: "Wordt aangesloten (verlening)" gehad? Want ik vind dit een beetje raar, mij contract is namelijk 20 dagen geleden al verlengt..
|
|
|||
|
|||
Ja daar stond ie bij mij gisteren op vlak voordat ik een verzendstatus kreeg. Dus dat is een goed teken denk ik dan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Reactie van Belsimpel gehad:
"...Na controle van alle systemen hebben wij tot op heden geen verzonden Iphone 4’s kunnen vinden naar een ordernummer beginnend met 712. Dit zou immers ook niet rechtvaardig zijn tegenover alle andere wachtende..." lololol een grappemaker die de boel loopt te stangen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 | bunqueejump | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-01-11 10:14 |
iPhone 4 via BelSimpel.nl | iPhone4Robin | Koopinformatie Nederland | 2 | 24-08-10 18:42 |
|
|