iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lololol Ja want daar zou ik plezier uit halen. Zeg ze dat het bullshit is. Trouwens hierin werkt mijn lololol naam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Toelichting levertijden Belsimpel.nl
Beste Forumleden,
Het is ongebruikelijk, maar gelet op alle commotie leek het mij verstandig te reageren op enkele berichten in dit forum. Allereerst wil ik graag onze excuses maken voor de beperkte bereikbaarheid per e-mail en telefoon. Het heeft helaas te maken met de overweldigende interesse in de Iphone 4, waar wij wel op voorbereid waren, maar kennelijk onvoldoende. Inmiddels is de bereikbaarheid verbeterd, maar deze is helaas nog steeds niet op het oude niveau. Wij verwachten dat de bereikbaarheid spoedig weer helemaal goed is. Daarnaast kunnen wij helaas nog steeds niet exact aangeven wanneer specifieke orders uitgeleverd gaan worden. Elke week krijgen wij nieuwe voorraad binnen, maar hoeveel exact is onbekend. Wij krijgen tegenstrijdige informatie over de exacte levertijden dus we moeten hier helaas een slag om de arm houden. Wij houden u graag op de hoogte via onze speciale levertijd pagina: www.belsimpel.nl/levertijd. Deze pagina wordt elke dag geüpdate met de nieuwste informatie. Overigens krijgt Belsimpel.nl relatief veel Iphone 4's geleverd, maar gelet op het grote aantal wachtende klanten kunnen wij dus niet alle klanten direct uitleveren. Verder leveren wij de orders uit op volgorde van binnengekomen contracten en binnengekomen betalingen (definitieve bestellingen), en het kan dus voorkomen dat iemand met een lager ordernummer eerder uitgeleverd krijgt dan iemand met een hoger ordernummer. Tot slot, iedere klant kan uiteraard kosteloos zijn bestelling annuleren, waarna wij z.s.m. het aankoopbedrag terug zullen storten. Ik hoop met deze toelichting enige duidelijkheid te hebben kunnen geven en dank u bij voorbaat voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Jeroen Elkhuizen Commercieel Directeur Belsimpel.nl |
|
|||
|
|||
@ hierboven
Eerlijk is eerlijk vind een netjes dat belsimpel dit ook uit eigen initiatief onderneemt. Niemand was of kan überhaupt voorbereid zijn op zo een gekte misschien ook handig om een eigen forum in te richten je bent tenminste Commercieel Directeur |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gewoon wachten in de rij en achteraan aansluiten. Vrouwen en kinderen gaan voor!!
Waar hebben we het over we wachten gemiddeld nu sinds de actie nacht, 3 weken.. Geduld is een schone zaak.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En ik heb hem net binnen gekregen. Wat ik wel heel raar vond is dat hij bij de receptie op mn werk is afgegeven en geen handtekening of legitimatie of iets. Hij werd neergeflikkerd en hij smeerde hem. Maar goed ik heb hem wel. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Thanks! Nee dat klopt ook niet. Want ik had hem 27 juli besteld en betaald. Tenzij je een witte hebt besteld
|
|
|||
|
|||
@ lololol en hoe bevalt de iphone! heb je hem al uit de doos of wacht je tot je thuis bent?! in welke regio werk je? misschien heeft dat er ook nog mee te maken met verzenden of zo, ja je gaat van alles bedenken ;-)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik werk in Heerhugowaard, maar woon in Amsterdam. Maar dat ding is via amsterdam gekomen vanuit Meppel (?). |
|
|||
|
|||
Orderstatus is zojuist gewijzigd!
Orderstatus:Wordt aangesloten (nieuw) Verandering is goood :> |
|
|||
|
|||
hahah ik zat meteen te F5'en haha maar niets. helaas...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ben benieuwd wanneer die van mij er dan bij zit, ik sta ook bij de 712.. nummers, heb snel contract teruggestuurd, dit moest ik 2x doen omdat zij mijn identiteitsbewijs niet konden openen (neem aan dat dit dan op dezelfde tijd is verwerkt) maar inmiddels is mijn bestelnummer 721... omdat ik mijn bestelling had veranderd......
|
|
|||
|
|||
goede uitleg, bedankt!
|
|
||||
|
||||
ja idd bedankt voor de info!
zat ook al gelijk te F5'en heb hem de hele dag open staan op me werk. af en toe is checke. |
|
|||
|
|||
Ladies and gentleman,
We've got him. Eerst besteld bij Belsimpel maar zag dat bij Belcompany op voorraad was. Dus heb hem besteld en ben nu lekker aan het spelen. De rest die hem nog niet hebben sucses met wachten. |
|
||||
|
||||
goed bezig! have fun met je iphone.
vriendvan mij had hem een dag later besteld dan mij. (de 30e) bij tmobile en heeft hem sinds gister. vandaag even gespeeld met dat ding. ben stinkend jaloers. maar komt goed |
|
|||
|
|||
ach we overleven het nog wel eventjes
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 | bunqueejump | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-01-11 10:14 |
iPhone 4 via BelSimpel.nl | iPhone4Robin | Koopinformatie Nederland | 2 | 24-08-10 18:42 |
|
|