//

iPhone 4 via Belsimpel.nl

iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lololol Ja want daar zou ik plezier uit halen. Zeg ze dat het bullshit is. Trouwens hierin werkt mijn lololol naam ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #301  
Oud 20-08-10, 10:30
sjonner sjonner is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lololol Bekijk bericht
Ja want daar zou ik plezier uit halen. Zeg ze dat het bullshit is. Trouwens hierin werkt mijn lololol naam wel tegen me realiseer ik me. Nee echt. Ik houd dit forum als sinds mn bestelling in de gaten en zag de een na de ander annuleren. En ik had me voorgenomen het te zeggen als hij verzonden zou worden omdat ik het op prijs stel dat iedereen zijn status doorgeeft. Ik kan zo een printscreen sturen als je wilt. Dan kan je ze daarmee om de oren slaan.
Zou mooi zijn, want ik weet niet wie ik moet geloven anders
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #302  
Oud 20-08-10, 10:34
sophiie! sophiie! is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjonner Bekijk bericht
Zou mooi zijn, want ik weet niet wie ik moet geloven anders
denk je nou echt dat hij je voor de gek houd... tuurlijk niet!
__________________
The big things in life ain't always easy..!
  #303  
Oud 20-08-10, 10:36
Belsimpel Belsimpel is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard Toelichting levertijden Belsimpel.nl

Beste Forumleden,

Het is ongebruikelijk, maar gelet op alle commotie leek het mij verstandig te reageren op enkele berichten in dit forum.

Allereerst wil ik graag onze excuses maken voor de beperkte bereikbaarheid per e-mail en telefoon. Het heeft helaas te maken met de overweldigende interesse in de Iphone 4, waar wij wel op voorbereid waren, maar kennelijk onvoldoende. Inmiddels is de bereikbaarheid verbeterd, maar deze is helaas nog steeds niet op het oude niveau. Wij verwachten dat de bereikbaarheid spoedig weer helemaal goed is.

Daarnaast kunnen wij helaas nog steeds niet exact aangeven wanneer specifieke orders uitgeleverd gaan worden. Elke week krijgen wij nieuwe voorraad binnen, maar hoeveel exact is onbekend. Wij krijgen tegenstrijdige informatie over de exacte levertijden dus we moeten hier helaas een slag om de arm houden. Wij houden u graag op de hoogte via onze speciale levertijd pagina: www.belsimpel.nl/levertijd. Deze pagina wordt elke dag geüpdate met de nieuwste informatie.

Overigens krijgt Belsimpel.nl relatief veel Iphone 4's geleverd, maar gelet op het grote aantal wachtende klanten kunnen wij dus niet alle klanten direct uitleveren.

Verder leveren wij de orders uit op volgorde van binnengekomen contracten en binnengekomen betalingen (definitieve bestellingen), en het kan dus voorkomen dat iemand met een lager ordernummer eerder uitgeleverd krijgt dan iemand met een hoger ordernummer.

Tot slot, iedere klant kan uiteraard kosteloos zijn bestelling annuleren, waarna wij z.s.m. het aankoopbedrag terug zullen storten.

Ik hoop met deze toelichting enige duidelijkheid te hebben kunnen geven en dank u bij voorbaat voor uw geduld en begrip.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Elkhuizen
Commercieel Directeur Belsimpel.nl
  #304  
Oud 20-08-10, 10:38
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

@ hierboven
Eerlijk is eerlijk vind een netjes dat belsimpel dit ook uit eigen initiatief onderneemt.

Niemand was of kan überhaupt voorbereid zijn op zo een gekte

misschien ook handig om een eigen forum in te richten je bent tenminste Commercieel Directeur
  #305  
Oud 20-08-10, 10:45
lololol lololol is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sophiie! Bekijk bericht
denk je nou echt dat hij je voor de gek houd... tuurlijk niet!
Ik ben een zij
  #306  
Oud 20-08-10, 10:49
Liptonn Liptonn is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hilversum
Berichten: 20
Standaard

Gewoon wachten in de rij en achteraan aansluiten. Vrouwen en kinderen gaan voor!!

Waar hebben we het over we wachten gemiddeld nu sinds de actie nacht, 3 weken..

Geduld is een schone zaak..
  #307  
Oud 20-08-10, 10:53
lololol lololol is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liptonn Bekijk bericht
Gewoon wachten in de rij en achteraan aansluiten. Vrouwen en kinderen gaan voor!!

Waar hebben we het over we wachten gemiddeld nu sinds de actie nacht, 3 weken..

Geduld is een schone zaak..
Precies! Het heeft maar 1 week langer geduurd dan ze zeiden en toen hielden ze al een slag om de arm.

En ik heb hem net binnen gekregen. Wat ik wel heel raar vond is dat hij bij de receptie op mn werk is afgegeven en geen handtekening of legitimatie of iets. Hij werd neergeflikkerd en hij smeerde hem. Maar goed ik heb hem wel.
  #308  
Oud 20-08-10, 11:00
sjonner sjonner is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lololol Bekijk bericht
Precies! Het heeft maar 1 week langer geduurd dan ze zeiden en toen hielden ze al een slag om de arm.

En ik heb hem net binnen gekregen. Wat ik wel heel raar vond is dat hij bij de receptie op mn werk is afgegeven en geen handtekening of legitimatie of iets. Hij werd neergeflikkerd en hij smeerde hem. Maar goed ik heb hem wel.
Dan klopt er iets niet bij Belsimpel, aangezien ik betaling én contract al op 24 juni heb opgestuurd en bevestiging heb ontvangen. Maar misgun het jou niet hoor, veel plezier ermee!
  #309  
Oud 20-08-10, 11:18
lololol lololol is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjonner Bekijk bericht
Dan klopt er iets niet bij Belsimpel, aangezien ik betaling én contract al op 24 juni heb opgestuurd en bevestiging heb ontvangen. Maar misgun het jou niet hoor, veel plezier ermee!
Thanks! Nee dat klopt ook niet. Want ik had hem 27 juli besteld en betaald. Tenzij je een witte hebt besteld
  #310  
Oud 20-08-10, 11:29
Liptonn Liptonn is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hilversum
Berichten: 20
Standaard

@ lololol en hoe bevalt de iphone! heb je hem al uit de doos of wacht je tot je thuis bent?! in welke regio werk je? misschien heeft dat er ook nog mee te maken met verzenden of zo, ja je gaat van alles bedenken ;-)
  #311  
Oud 20-08-10, 11:34
lololol lololol is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liptonn Bekijk bericht
@ lololol en hoe bevalt de iphone! heb je hem al uit de doos of wacht je tot je thuis bent?! in welke regio werk je? misschien heeft dat er ook nog mee te maken met verzenden of zo, ja je gaat van alles bedenken ;-)
Ja hij is mooi. Leg hem heel voorzichtig neer. (met die 3G was ik niet meer zo voorzichtig lol). Die glimmende achterkant zal wel binnen de kortste keren onder de krassen zetten. Nee heb niet gewacht. Ben nu die oude aan het backuppen om die copy op m'n nieuwe te zetten (gaat zooo traag).
Ik werk in Heerhugowaard, maar woon in Amsterdam. Maar dat ding is via amsterdam gekomen vanuit Meppel (?).
  #312  
Oud 20-08-10, 11:42
sjonner sjonner is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Orderstatus is zojuist gewijzigd!

Orderstatus:Wordt aangesloten (nieuw)

Verandering is goood :>
  #313  
Oud 20-08-10, 11:45
Liptonn Liptonn is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hilversum
Berichten: 20
Standaard

hahah ik zat meteen te F5'en haha maar niets. helaas...
  #314  
Oud 20-08-10, 12:15
Sjefke8 Sjefke8 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distrax Bekijk bericht
Denk dat je je contract wat later heb opgestuurd order nummer heeft meer nut als je het direct terug stuurt of kwestie van half uurtje.

Dag 1 heb ik verkeerde abbo geselecteerd van 2 jaar maar ik wou 1 dus volgende dag nieuwe order gemaakt nummers lagen na 1 dag al ruim 200 uit elkaar
Nee, heb mijn contract meteen opgestuurd via de fax en alles was ook meteen in orde. Alleen Orderstatus verandert maar niet nog steeds staat er : In behandeling
  #315  
Oud 20-08-10, 13:22
Bert2839 Bert2839 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Ben benieuwd wanneer die van mij er dan bij zit, ik sta ook bij de 712.. nummers, heb snel contract teruggestuurd, dit moest ik 2x doen omdat zij mijn identiteitsbewijs niet konden openen (neem aan dat dit dan op dezelfde tijd is verwerkt) maar inmiddels is mijn bestelnummer 721... omdat ik mijn bestelling had veranderd......
  #316  
Oud 20-08-10, 13:29
sophiie! sophiie! is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belsimpel Bekijk bericht
Beste Forumleden,

Het is ongebruikelijk, maar gelet op alle commotie leek het mij verstandig te reageren op enkele berichten in dit forum.

............................

Met vriendelijke groet,

Jeroen Elkhuizen
Commercieel Directeur Belsimpel.nl
goede uitleg, bedankt!
  #317  
Oud 20-08-10, 15:39
Atoms's schermafbeelding
Atoms Atoms is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

ja idd bedankt voor de info!
zat ook al gelijk te F5'en heb hem de hele dag open staan op me werk. af en toe is checke.
  #318  
Oud 20-08-10, 20:03
slimmert slimmert is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Ommeren
Berichten: 1
Standaard

Ladies and gentleman,

We've got him.

Eerst besteld bij Belsimpel maar zag dat bij Belcompany op voorraad was.
Dus heb hem besteld en ben nu lekker aan het spelen.

De rest die hem nog niet hebben sucses met wachten.
  #319  
Oud 20-08-10, 21:40
Atoms's schermafbeelding
Atoms Atoms is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

goed bezig! have fun met je iphone.
vriendvan mij had hem een dag later besteld dan mij. (de 30e) bij tmobile en heeft hem sinds gister. vandaag even gespeeld met dat ding. ben stinkend jaloers. maar komt goed
  #320  
Oud 20-08-10, 23:06
sophiie! sophiie! is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 35
Standaard

ach we overleven het nog wel eventjes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 09:14
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 17:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:15.