iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) nou heel even dan......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
nou heel even dan...
|
|
|
|||
|
|||
Hoi, ik heb ordernr 713.. bestelling (en betaling) op 30 juli afgerond. Hoor jullie allemaal over de iphone 4, maar mijn bestelling is de 3GS 16GB. Mocht het te lang gaan duren dan wordt het de iphone 4. Ben bang dat ik dan weer opnieuw kan aansluiten. Zijn er nog meer 3GS gegadigden met een onveranderde status?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Sterker nog...het is maar de vraag of ze nog kunnen leveren, maarja...'geen bericht is goed bericht' daar ga ik tot nu toe nog van uit, dit geldt zeker voor de 16 en 32 GB.
|
|
||||
|
||||
Ik had ook de iPhone 3gs 16GB besteld bij belsimpel.nl maar toen ik hier en daar las dat hij niet geleverd kon worden, bij niemand niet, heb ik de koop snel omgezet in iPhone 4. Ik las namelijk zelfs iets over een kapotte iPhone 3gs 16gb die niet vervangen kon worden omdat er geen één meer op voorraad was. Daar zit je niet op te wacten toch? Voor mij was de keuze zo gemaakt.
|
|||
|
|||
Zou best heel schofterig zijn als ze hem echt niet op voorraad hebben of elders op voorraad want het is iets waar ik expliciet naar gevraagd heb. De vraag of ze hem niet kunnen leveren is iets wat ik nu pas op de site zie, telefonisch hebben ze meerdere malen toegezegd dat het kon, alleen het kon even duren. (Ik had hun deze vraag gesteld omdat ik ook had gehoord dat er niet meer aan te komen was) Mocht dit zo zijn, dan geen belsimpel meer.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jij en ik gaan komende week de 4e week in.... Ik stap over van Vodafone naar T-mob en heb nr behoud aangevraagd. Da's de enige reden dat ik niet annuleer...vragen om moeilijkheden als ik dat nu doe. Op diezelfde leverttijd-site staat dat ze waarschijnlijk sneller kunnen leveren dan Belcompany e.d. Last time I checked, BC online had 'm op voorraad. *zucht*...
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik laat hier wel weten als er iets veranderd |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn orderstatus is nog steeds "In Behandeling" Ik vraag me trouwens wel af of de "afloopdatum" van mijn Vodafone contract (07-09) nog van invloed is op evt. levering. |
|
||||
|
||||
Citaat:
ik stap zelf ook over van vodafone naar tmobile. order 717** 29e in de avond besteld. status op in behandeling. |
|
|||
|
|||
Ik wacht nu al sinds 6 juli! Dus al bijna 7 weken. Ik heb de 32GB versie besteld. Hoop dat die deze week dan eindelijk binnen komt....
|
|
|||
|
|||
Tja, ik had het eerder ander som gezien dat de 16 heel erg zeldzaam werd maar na wat topics te hebben gelezen toch maar de 16 omgezet, zie het nu voor mezelf er ook niet in ik heb geen 10gig goede muziek, ( rest gevult met appz ) elke week/maand heb ik wel weer wat anders erop staan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jammer genoeg. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn status staat nu al een aantal dagen op 'wordt aangesloten' na ook een hele tijd op in behandeling te hebben gestaan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Elke dinsdag word er weer een lading verwacht ??
fyi : besteld 27 juli 21:00 order nummer 712** / 713** |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 | bunqueejump | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-01-11 10:14 |
iPhone 4 via BelSimpel.nl | iPhone4Robin | Koopinformatie Nederland | 2 | 24-08-10 18:42 |
|
|