iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sjonner Bestelling verstuurd! Als het goed is ontvang ik morgen de iphone 32g black. Ik heb ordernummer 690..! Tot ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook 714**, maar heb de 16GB Black, dus zal nog wl weer een maand duren
Edit\..... Is trouwens een nieuw abonnement mt nummerbehoud. Laatst gewijzigd door White Muscle; 24-08-10 om 16:21. |
|
||||
|
||||
Citaat:
En, heb je hem inderdaad al binnen?
|
|||
|
|||
Citaat:
-Ik heb net ook een email gekregen met een duidelijke update ( zoals het moet ) *Mijn order status is ook verandert naar ''Word aangesloten (nieuw)'' Iemand een idee of ervaring hoelang jullie op deze status stonden?
myPhone Laatst gewijzigd door Distrax; 24-08-10 om 16:40. Reden: aanvulling |
|
|||
|
|||
Citaat:
Geachte heer/mevrouw,Helaas is mijn status nog steeds "In behandeling".....had even gehoopt dat mijn telefoontje voor wat voortgang gezorgd had, aangezien ik ook vragen had gesteld m.b.t. annulering. De zeik is, dat ik nu sowieso nog tot 7 oktober aan Vodafone vastzit, maar als Belsimpel.nl niet uiterlijk 7 september alles met T-Mobile geregeld heeft (en T-mobile op haar beurt met Vodafone), ik nog tot 7 november met Vodafone zit......
|
|||
|
|||
Zodra je Vodafone abbo verloopt zal deze stil zwijgend met een maand verlengd worden dus telkens een maand erbij zodra je je iphone hebt zal toch geen hel zijn
|
|
|||
|
|||
Heb die e-mail net ook gehad......
Het rare is dat ik heel laag in de 714** ziet en dat ik ook nog In Behandeling sta Maarja we gaan wel zien wanneer ik bericht krijg... |
|
|||
|
|||
Ik zit net te kijken weer toevallig en mijn status is verandert in : Verzonden
Je bestelling is op 24-08-2010 door Belsimpel verzonden via DPD pakketservice en zal doorgaans de volgende dag aangeboden worden (let op: zendingen worden niet op zaterdag afgeleverd) |
|
|||
|
|||
Updateje......
Status staat nu op: Wordt aangesloten (nieuw) Er zit schot in de zaak.. |
|
|||
|
|||
Dan ben jij zo ook de gelukkige White Muscle bij mij was het 12 min voordat ik op verzonden kwam hoop het voor je
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
:| ........*F5'd zich een stuk in de rondte* Laatst gewijzigd door Make Yourself; 24-08-10 om 17:07. Reden: fout gequote |
|
|||
|
|||
haha kijk hem piano spelen,
Ik vind de informatie die je krijgt van belsimpel ook wel netjes, me nieuw 06 nummer zie ik al IMEI ect vanaf morgen 8 uur kan ik de track and trace van me paket bijhouden |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
waarom word ik gecitaateerd ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hehe ik ook
|
|
|||
|
|||
Foutje ...bedankt!
...is er ook zoiets als een blacklist van mensen die vaak en snel annuleren? Laatst gewijzigd door Make Yourself; 24-08-10 om 17:20. |
|
|||
|
|||
Ik vraag me trouwesn af of ze een aparte orderlijst hebben voor iPhones...of alle orders door elkaar?
Laatst gewijzigd door Make Yourself; 24-08-10 om 17:19. |
|
|||
|
|||
Ik zit bij 712... maar nog geen verandering in de stand van zaken. Ik dacht trouwens dat de 16gig beter leverbaar was als de 32gig?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 | bunqueejump | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-01-11 10:14 |
iPhone 4 via BelSimpel.nl | iPhone4Robin | Koopinformatie Nederland | 2 | 24-08-10 18:42 |
|
|