iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Had hem vorige week ook geannuleerd en dus bij telefoonkopen.nl m'n iPhone gehaald; die hebben trouwens ook nog al eens wat voorraad liggen dus misschien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Had hem vorige week ook geannuleerd en dus bij telefoonkopen.nl m'n iPhone gehaald; die hebben trouwens ook nog al eens wat voorraad liggen dus misschien dat je daar nog kunt proberen.
Nu afwachten wanneer het geld van belsimpel wordt teruggestort. Op de website staat binnen 30 dagen, maar mag toch niet hopen dat dat zo lang gaat duren... Succes verder iedereen met wachten! Je hebt er nu niets aan, maar het is de moeite waard hoor |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het heeft even geduurd maar ze geven dan ook een hele uitleg waarom het niet aan Belsimpel ligt (vandaag in de mailbox):
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hier ook e-mail gehad.
In de tussentijd ook wat webshops opgebeld, geen iphone's op voorraad... |
|
|||
|
|||
Ik heb deze mail ook gehad.
|
|
|||
|
|||
Ik heb net telefoonkopen.nl gebeld. Ook een levertijd van 3 weken. Heb ook de 30e besteld bij belsimpel.nl. Ik heb gister belsimpel gebeld, ze zeggen levertijd tussen de 2 en 4 weken.
|
|
|||
|
|||
Heeft er al iemand een order bevestiging van de Phone House gehad vandaag? na het omzetten van de order van belsimpel naar the phone house?
en dan bedoel ik een bevestiging per mail. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oftewel... die voorraadstatus op websites zegt blijkbaar niet zoveel....) |
|
|||
|
|||
Ik heb de bestelling bij Belsimpel geannulleerd. Heb zojuist een warte 16 Gb gehaald bij het iCentre in Uitgeest. Die hadden er wat op voorraad.
|
|
|||
|
|||
heeft iemand die vandaag bij de phonehouse de iphone 4 heeft besteld al een bevestiging per mail/of telefoon gehad?
|
|
|||
|
|||
Als iedereen hem nou even annuleerd, heb ik hem eerder
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb jij een E-mail ter bevestiging gekregen dat je order is geannuleerd? En dan ook binnen 2 dagen dat je m hebt geannuleerd? Want bij mij is het 2 dagen geleden en nog geen mail gekregen dat mijn order is geannuleerd. Heb na dit allemaal ook geen zin in gezeik dat ze het ''vergeten'' zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Beste dhr *** Zojuist hebben wij een afspraak met u gemaakt voor de aflevering van uw Phone House bestelling met ordernummer 15****0 voor een . Wij komen op 13-08-10 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres: ***** U kunt, de avond voorafgaand aan de aflevering, vanaf 21.00 uur op internet zien wanneer wij de volgende dag bij u langskomen. Ga naar Aflevertijd.nl | AMP logistics , en typ de postcode en het huisnummer in van het afleveradres. U kunt vervolgens uw aflevertijd opzoeken. Afspraken gemaakt voor de maandag kunt u al vanaf zaterdagavond bekijken. Als u geen internet bij de hand hebt, kunt u op de dag van aflevering vanaf 08.30 uur ook bellen met 0900-2675644, ( 55 ct/gesprek). U moet de bestelling persoonlijk in ontvangst nemen met opgegeven LEGITIMATIEBEWIJS en BANKPAS. Tevens vragen wij u om een 1 eurocent pintransactie te doen met de bank of giropas van het opgegeven rekeningnummer. Dit is ter verificatie van het rekening nummer. Voor uw bestelling bedragen de afleveringskosten EUR 89.00. Indien er voor uw bestelling afleveringskosten van toepassing zijn, vragen wij u dit bedrag te pinnen bij onze chauffeur. Met vriendelijke groeten, The Phone House |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nog effe ter aanvulling.
Gisteren de tmobile sjop binnengelopen en nagevraagd hoe daar de leveringen waren geweest. 2 weken geleden 5 stuks vorige week 3 stuks deze week 1 binnen gehad. Tja.. dan kan ik 10 weken wachttijd wel begrijpen. THP (call center) had er trouwens gisteren 15 binnen gehad. deze waren telefonisch binnen 2 uur weg. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
YESSS
Mijn iphone is binnen... Ben nog op werk.. dus vanavond effe stoeien!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier eigenlijk hetzelfde, op 27/7 besteld en na bevestiging dat het contract ontvangen was geen enkele reactie op mails.
Tot gisteren de standaard mail dat de levertermijn onbekend is. Onacceptabel dat er niet gereageerd wordt op eerdere mails terwijl ze bij bestelling aangeven dat de levertijd 2 weken is, en dat als er niet binnen 5 werkdagen geleverd wordt er contact opgenomen wordt. Na een aantal verzoeken om annuleren gisteren de bevestiging daarvan gekregen. Maar vanwege de uitermate onprofessionele gang van zaken heb ik wel een klacht bij het Qshops keurmerk en Belsimpel zelf ingediend. En daarna gewoon aangeschaft bij een winkel die nog voorraad had. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 | bunqueejump | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-01-11 10:14 |
iPhone 4 via BelSimpel.nl | iPhone4Robin | Koopinformatie Nederland | 2 | 24-08-10 18:42 |
|
|