//

iPhone 4 via Belsimpel.nl

iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Gsm shop had ze ook op voorraad...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #641  
Oud 13-09-10, 00:35
fred6er fred6er is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Gsm shop had ze ook op voorraad
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #642  
Oud 13-09-10, 14:21
Coyote63 Coyote63 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 36
Standaard

Vandaag nog maar eens even met Belsimpel gebeld.

Ik ben dus niet veel wijzer geworden, ze blijven bij het statement op hun website: "Op dit moment (laatste week augustus) zijn wij bezig met de orders van eind juli / begin augustus".
Op mijn reactie dat het ondertussen al wel half september is, werd me verzekerd dat de
meest actuele status altijd op de website te vinden was. M.a.w. ze zijn nog steeds bezig met de orders van eind juli/begin augustus.
Overigens beluisterde ik tussen de regels door dat ze waarschijnlijk een selectie uit de openstaande orders maken om uit te gaan leveren als ze weer nieuwe voorraad krijgen.

De beleefde man die me te woord stond, heeft van mijn bestelling een "spoedje" gemaakt, zoals hij het noemde. Ik ben benieuwd!

Overigens gaf hij voorzichtig aan dat ik m'n bestelling kon annuleren, dit natuurlijk n.a.v. mijn duidelijk geuite teleurstelling over de hele gang van zaken.
  #643  
Oud 13-09-10, 15:31
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coyote63 Bekijk bericht


Overigens beluisterde ik tussen de regels door dat ze waarschijnlijk een selectie uit de openstaande orders maken om uit te gaan leveren als ze weer nieuwe voorraad krijgen.
Mij werd verteld dat ze niet wisten hoeveel ze elke keer kregen, hoe kunnen ze dan een selectie maken vraag ik me dan af.
  #644  
Oud 13-09-10, 15:53
Coyote63 Coyote63 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 36
Standaard

het een sluit het ander niet uit: zelfs al krijgen ze er maar een, dan nog kunnen ze een selectie maken
  #645  
Oud 13-09-10, 16:01
Coyote63 Coyote63 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 36
Standaard

ik wilde ook maar aangeven dat het vermoeden dat langzaam al was gerezen dat bestellingen niet noodzakelijk op volgorde van ordernummer (en contract en betaling) uitgeleverd worden, misschien wel juist is...
  #646  
Oud 13-09-10, 16:04
Coyote63 Coyote63 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lian1966 Bekijk bericht
Ik ga maandag bellen want mijn ordernummer is 711** en op 27-7 contract door hun ontvangen en ik heb nog steeds niks terwijl ze nu 717** aan het uitleveren zijn . Als ze me dan niet kunnen bevestigen dat ze hem gelijk naar me op gaan sturen ga ik annuleren. Ik ben het spuugzat!
Heb je al bedacht wat je gaat doen?
  #647  
Oud 13-09-10, 16:11
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Coyote63 Bekijk bericht
Heb je al bedacht wat je gaat doen?
Ik ben door mijn drukke werkzaamheden nog niet in de gelegenheid geweest om op mijn gemak even te bellen, mischien wat later in de middag nog.
__________________
Groetjes Lian
  #648  
Oud 13-09-10, 16:30
flarix flarix is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard

Mijn bestelling was op 5 augustus definitief geplaatst. Ben erg benieuwd wanneer ik hem dan binnen krijg Heeft iemand hem al binnen van rond deze datum?
  #649  
Oud 13-09-10, 17:55
koning_guillaume koning_guillaume is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb order nummer 716xx 32gb zwart met verlenging, contract en betaling waren binnen 29 juli, maar nog niks gehoord of ontvangen. Volgens mij loont het dus wel om even te bellen om zo voorrang te krijgen, want wat ik hier allemaal lees maakt je ordernummer en betaling/contract geen ene ster uit! Ben het wachten nu ook wel zat! De volgende iPhone bestel ik gewoon weer bij tmobile..
  #650  
Oud 13-09-10, 18:04
midland midland is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 21
Standaard

714xx 29-7 / 32gb ook nog niks.
  #651  
Oud 13-09-10, 19:06
Belsimpel Belsimpel is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard Update Levertijden

Beste Allemaal,

Ik reageer weer even op enkele berichten uit dit forum. Om te beginnen zijn wij nog steeds druk bezig met de uitleveringen van de iPhone 4. Ik begrijp dat het verwarrend is dat we nog steeds met eind juli / begin augustus bezig zijn, maar juist die periode zijn erg veel bestellingen geplaatst. Met de huidige leveringen die wij binnen krijgen, verwachten we wel dat we hierin snel zullen opschieten.

Verder wil ik graag herhalen dat niet wordt uitgeleverd op volgorde van ordernummer, maar dat wij uitleveren op volgorde van binnengekomen contracten en binnengekomen betalingen (definitieve bestellingen), en het kan dus voorkomen dat iemand met een lager ordernummer eerder uitgeleverd krijgt dan iemand met een hoger ordernummer.
Verder ontvangt iedereen een hoesje ter compensatie. Vorige week waren voor enkele orders de hoesjes op, deze krijgen het hoesje uiteraard gratis nageleverd. Hierover heeft u als het goed is ook een brief ontvangen bij het pakket.

Tot slot, iedereen kan natuurlijk zijn of haar order annuleren als ergens anders de iPhone wel op voorraad is. Wij storten dan het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen retour op de rekening.

Ik hoop met deze toelichting enige duidelijkheid te hebben kunnen geven en dank u bij voorbaat nogmaals voor uw geduld en begrip.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Elkhuizen
Commercieel Directeur Belsimpel.nl
  #652  
Oud 13-09-10, 20:30
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lian1966 Bekijk bericht
Ik ben door mijn drukke werkzaamheden nog niet in de gelegenheid geweest om op mijn gemak even te bellen, mischien wat later in de middag nog.
Ik heb mijn bestelling bij Belsimpel geannuleerd en de iPhone 4 inmiddels besteld bij PDAshop.nl.
Ik moet nog gebeld worden voor een bezorgafspraak maar de waarschijnlijke leverdatum is 14 september, morgen dus!!!
Ik ben blij dat ik toch deze stap gemaakt heb.
  #653  
Oud 14-09-10, 17:00
midland midland is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 21
Standaard

Iemand nog iets gehoord vandaag van onze Groningse vrienden ?
  #654  
Oud 14-09-10, 17:07
VIGL VIGL is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 8
Standaard

Niets gehoord van Belsimpel.
Heeft iemand een idee hoe Belsimpel omgaat met het Bumper programma van Apple die eind deze maand afloopt. Wil niet te ver op de zaken vooruit lopen maar je weet het bij Belsimpel nooit.
Ik hoop echt dat ik de mijne deze week krijg (betaling binnen 29/7 32 GB met ordernummer 714) ik word er inmiddels zelf erg simpel van.
  #655  
Oud 14-09-10, 17:11
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Ik heb ook nog niets gehoord van Belsimpel.
Ik ben ook erg benieuwd hoe ze dat gaan doen met die bumpers.
Waarschijnlijk als je de iPhone na 30 sept. krijgt heb je gewoon pech.

(Betaling binnen 29/7 32 GB ordernummer 711)
  #656  
Oud 14-09-10, 18:13
Coyote63 Coyote63 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door midland Bekijk bericht
Iemand nog iets gehoord vandaag van onze Groningse vrienden ?
Nee, helaas weer een dag voorbij zonder enig verlossend nieuws.

Ik ga nu toch langzamerhand eens een alternatieve leverancier zoeken
  #657  
Oud 15-09-10, 12:04
olivierhaan olivierhaan is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaatorspronkelijk geplaatst door midland
Iemand nog iets gehoord vandaag van onze Groningse vrienden ?

Ook ik wacht al weken en weken en weken op mijn iphone4 16gb en krijg of geen of een standaard bericht terug. Ga het ondertussen maar ergens anders proberen en mocht ik hem dan eerder hebben dan zoeken ze het maar uit bij belsimpel.nl.

Lees hier en op internet dat de iphone 4 inmiddels goed verkrijgbaar is.Veel mensen die hem na mij besteld hebben die hebben hem inmiddels..... Ook de phonehouse heeft hem gewoon liggen terwijl die geen premium reseller zou zijn als ik belsimpel.nl moet geloven....

Lijkt er inmiddels op dat ze het meer te doen is om de rente over al het overgemaakte geld dan om het leveren van een goed product.


echt helemaal klaar met belsimpel.nl zal er nooit meer iets kopen en iedereen adviseren dat ook niet te doen.Oorspronkelijk geplaatst door midland
Iemand nog iets gehoord vandaag van onze Groningse vrienden ?
  #658  
Oud 15-09-10, 18:19
Bert2839 Bert2839 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Beste allemaal,

Eindelijk ! Mijn iPhone 4 is verzonden en ik verwacht hem morgen binnen te hebben...
Ordernr 721** op de 28e ingediend....

Laatst gewijzigd door Bert2839; 15-09-10 om 18:58.
  #659  
Oud 15-09-10, 18:28
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert2839 Bekijk bericht
Beste allemaal,

Eindelijk ! Mijn iPhone 4 is verzonden en ik verwacht hem morgen binnen te hebben...
Ordernr 721** op de 28e ingediend....
28 juli?
en ingediend daar bedoel je mee dat de betaling binnen was?

Veel plezier ermee!

Laatst gewijzigd door JustCo; 15-09-10 om 19:08.
  #660  
Oud 15-09-10, 18:29
Bert2839 Bert2839 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JustCo Bekijk bericht
28 juli?
en ingediend daar bedoel je mee dat de betaling binnen was?

Veel plezier ermee!
Jep, inclusief contract.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 10:14
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:31.