//

iPhone 4 via Belsimpel.nl

iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus ook de 29ste een iphone 4 32 gb besteld en mijn telfort abo loopt af 11/9. In het ergste geval zit ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #621  
Oud 09-09-10, 22:14
VIGL VIGL is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik heb dus ook de 29ste een iphone 4 32 gb besteld en mijn telfort abo loopt af 11/9. In het ergste geval zit ik wanneer ik de iphone later dan 11/9 krijg tot 11/10 met een telfort abonnement en een iphone 4 die ik niet kan gebruiken door de simlock. Wat een puinhoop maakt Belsimpel ervan. Ik ga toch echt stappen ondernemen want 6 weken wachten en beloftes niet nakomen wordt mij echt te gortig.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #622  
Oud 09-09-10, 23:34
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Heb je hem besteld op 29 juli of heeft Belsimpel betaling/contract ontvangen de 29ste?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VIGL Bekijk bericht
Ik heb dus ook de 29ste een iphone 4 32 gb besteld en mijn telfort abo loopt af 11/9. In het ergste geval zit ik wanneer ik de iphone later dan 11/9 krijg tot 11/10 met een telfort abonnement en een iphone 4 die ik niet kan gebruiken door de simlock. Wat een puinhoop maakt Belsimpel ervan. Ik ga toch echt stappen ondernemen want 6 weken wachten en beloftes niet nakomen wordt mij echt te gortig.
  #623  
Oud 10-09-10, 00:43
Applelove Applelove is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

ik heb gisteren mijn geld terug gestort gekregen & bij telefoonkopen in alkmaar de 32 GB gehaald, ze hadden daar nog een hele voorraad liggen
  #624  
Oud 10-09-10, 09:28
Riccardo Riccardo is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 110
Standaard

Weet iemand of telefoonkopen de iphones ook icm relax-abbo verkoopt?
  #625  
Oud 10-09-10, 10:02
midland midland is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 21
Standaard

Net bij Telefoonkopen.nl hier in de buurt geweest, helaas misschien volgende week weer.
  #626  
Oud 10-09-10, 10:17
Bert2839 Bert2839 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riccardo Bekijk bericht
Weet iemand of telefoonkopen de iphones ook icm relax-abbo verkoopt?
In enschede in ieder geval niet.. Neem aan dat telefoonkopen op 1 lijn zit en de rest van de vestigingen dit dan ook niet doet.
Benaderingswijze van telefoonkopen was ook bijzonder slecht in mijn geval trouwens, ik liep daar de winkel binnen en meneer wist mij binnen 1 minuut te vertellen dat mijn weloverwogen relax abonnement wat ik had uitgezocht waardeloos was en niet bij mij paste. Een iPhone abonnement daarentegen zou veel beter bij mij passen. Een relax abonnement konden ze me niet verkopen, een iphone abonnement wel.
Onmogelijk dat hij aan de kleur van mijn ogen kan zien welk abonnement nou het beste bij mij past. Binnen de 2e minuut heb ik hem dan ook goed het zwijgen opgelegd omdat ik me er wel redelijk in verdiept heb voordat ik een abonnement van 2 jaar afsluit....... Zulke verkopers houd ik niet van
  #627  
Oud 10-09-10, 10:48
fred6er fred6er is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Gister geannuleerd en bij gsmshop 1 gehaald..
Bellen ze vandaag op of ik hem toch niet wou hebben want hij was binnen gekomen

Hoe toevallig lol
  #628  
Oud 10-09-10, 10:55
Riccardo Riccardo is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 110
Standaard

Heel apart idd. Ik zou zelf ook liever voor relax kiezen. Een relax 45 voor 38,- in de maand plus dan nog voor 10 euro onbeperkt sms en voor 5 euro snellere web en walk.
  #629  
Oud 10-09-10, 14:44
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Als ik jullie verhalen lees ben ik zo blij dat ik niet bij deze tent heb besteld. Ik overwoog eerst de 3gs en heb daarover een mail gestuurd naar ze (volgens hun site kon je ook nog de 16 en 32 gb hiervan bestellen). Nooit antwoord op gehad.

Zoiets is voor mij genoeg: wie geen klandizie wil, krijgt het ook niet. Nu paar weken later lees ik dit topic en denk ik: inderdaad, waardeloze tent. Blij dat ik elders heb besteld en mijn iphone binnen 1 week geleverd kreeg.
  #630  
Oud 10-09-10, 19:40
midland midland is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 21
Standaard

Vandaag 2 keer gebeld, eerste keer (10;00 uur)was de melding dat er vandaag veel 32Gb binnenkwamen, gezien de datum van betaling was het bijna zeker dat ze hem vandaag zouden opsturen, kon niet missen.
Tweede poging rond 16:00 uur, waarom ik in het menu voor optie 2 had gekozen????????? Nee ik laat me met een kluitje in het riet sturen.....
Je raad het al, we gaan gezellig weekje ZEVEN in.
(714xx betaling binnen 29-7)
  #631  
Oud 10-09-10, 20:06
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door midland Bekijk bericht
Vandaag 2 keer gebeld, eerste keer (10;00 uur)was de melding dat er vandaag veel 32Gb binnenkwamen, gezien de datum van betaling was het bijna zeker dat ze hem vandaag zouden opsturen, kon niet missen.
Tweede poging rond 16:00 uur, waarom ik in het menu voor optie 2 had gekozen????????? Nee ik laat me met een kluitje in het riet sturen.....
Je raad het al, we gaan gezellig weekje ZEVEN in.
(714xx betaling binnen 29-7)
Naja je moet maar zo denken dat moet je volgende week er sowieso haast wel bij zitten. (tenminste zo denk ik dan)
  #632  
Oud 10-09-10, 20:14
john50 john50 is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

mijn iphone in juni besteld zonder abbo na 35 keer bellen eind augustus werd ik verwezen naar de site en zag tot mijn grote verbazing dat de orders van eind aug en begin juli al werden toegezonden na een klacht en weer veel telefoontjes verder heb ik de iphone. Maar ze liegen en hebben willekeur met het verdelen van de iphones. Nu heb ik twee weken geleden een mail ontvangen dat de bedrijfleider mij zou bellen om het op te lossen, nog niets gehoord. Nee BELSIMPEL jullie zijn niet zo simpathiek als jullie doen voor komen en overweeg naar Radar te gaan.
  #633  
Oud 11-09-10, 12:15
midland midland is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JustCo Bekijk bericht
Naja je moet maar zo denken dat moet je volgende week er sowieso haast wel bij zitten. (tenminste zo denk ik dan)
Ik kan je verklappen dat het verhaal verleden week exact hetzelfde was, toen werd er gezegd, eind van de week, uiterlijk begin volgende week.
Het frustrerende is dat hij bijna op iedere hoek van de straat op voorraad is. De rede dat ik nog even wacht, is dat je hem anders dubbel kan betalen.
  #634  
Oud 11-09-10, 16:41
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door midland Bekijk bericht
Ik kan je verklappen dat het verhaal verleden week exact hetzelfde was, toen werd er gezegd, eind van de week, uiterlijk begin volgende week.
Het frustrerende is dat hij bijna op iedere hoek van de straat op voorraad is. De rede dat ik nog even wacht, is dat je hem anders dubbel kan betalen.
Ik ben het met je eens het is zeker frustrerend, ik wacht ook nog steeds op mijn 32GB iPhone.
Heb ze vorige week donderdag nog gebeld en gezegd waarom het zo lang moet duren terwijl de meeste winkels ze gewoon op voorraad hebben, het antwoord van de jongen aan de telefoon was; zal ik uw bestelling annuleren?
Ik heb gezegd dat ik dit niet wil omdat ik de iPhone 4 besteld heb zonder een abonnement en helaas verkopen ze bij de The Phone house enz. alleen de iPhone met abo.
  #635  
Oud 12-09-10, 05:26
madwoody madwoody is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

alle mensen die geannuleerd hebben...bedankt! Mijn 16gb wordt opgestuurd en ik had ordernummer 717xx
Je kunt heel erg klagen over belsimpel, maar ik zit momenteel in Canada en daar is de iphone4 niet aan te komen! Dus het is niet alleen een nederlands probleem. Je weet hoe gewild deze dingen zijn, dus dat betekend...wachten...
  #636  
Oud 12-09-10, 10:18
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door madwoody Bekijk bericht
alle mensen die geannuleerd hebben...bedankt! Mijn 16gb wordt opgestuurd en ik had ordernummer 717xx
Je kunt heel erg klagen over belsimpel, maar ik zit momenteel in Canada en daar is de iphone4 niet aan te komen! Dus het is niet alleen een nederlands probleem. Je weet hoe gewild deze dingen zijn, dus dat betekend...wachten...
Nou, er is hier in Nederland blijkbaar goed aan te komen want de berichten waar je ze zo kunt halen of bestellen vliegen hier om je oren.
__________________
Groetjes Lian
  #637  
Oud 12-09-10, 10:44
roelofsee roelofsee is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door madwoody Bekijk bericht
alle mensen die geannuleerd hebben...bedankt! Mijn 16gb wordt opgestuurd en ik had ordernummer 717xx
Je kunt heel erg klagen over belsimpel, maar ik zit momenteel in Canada en daar is de iphone4 niet aan te komen! Dus het is niet alleen een nederlands probleem. Je weet hoe gewild deze dingen zijn, dus dat betekend...wachten...
Sorry dat ik mijn frustatie uit op dit forum. Maar ik moet het ergens kwijt! Van bovenstaande vind ik echt ongeloofelijk van belsimpel!! Ik gun het trouwens diegene die het heeft van harte. Ik ga maandag mijn bestelling van 30 juli annuleren. Maakt me niet uit of ik dan wel aan een iPhone 4 16 gb kom of niet. Het is me nu al meerdere keren via dit forum opgevallen dat orders niet in de juiste volgorde worden uitgeleverd. Ik ga nu mijn 7de week in!
Ik bestel nooit meer wat via belsimpel en ik overweeg op wat hier wat slechte reviews op internet rond te verspreiden.

Ik zie ook overal dat de iPhone overal op voorraad is of snel te bestellen is.
Belsimpel kan zich niet blijven verschuilen achter geen zicht op de leveringen.
Ze hebben bij de introductie massaal en agressief geadverteerd met een korte levertijd (2 - 4 weken) voor de 16gb zwart. Beloof dit dan niet!
Ik ben echt pissig!

Kunnen we niet met meer mensen massaal annuleren, gewoon uit principe?
  #638  
Oud 12-09-10, 11:01
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Ik ga maandag bellen want mijn ordernummer is 711** en op 27-7 contract door hun ontvangen en ik heb nog steeds niks terwijl ze nu 717** aan het uitleveren zijn . Als ze me dan niet kunnen bevestigen dat ze hem gelijk naar me op gaan sturen ga ik annuleren. Ik ben het spuugzat!
  #639  
Oud 12-09-10, 16:08
mahmut1995 mahmut1995 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lian1966 Bekijk bericht
Ik ga maandag bellen want mijn ordernummer is 711** en op 27-7 contract door hun ontvangen en ik heb nog steeds niks terwijl ze nu 717** aan het uitleveren zijn . Als ze me dan niet kunnen bevestigen dat ze hem gelijk naar me op gaan sturen ga ik annuleren. Ik ben het spuugzat!
Annuleer je bestelling en bestel bij telefoonkopen.nl
Want die hebben op voorraad
Dat heb ik ook gedaan
  #640  
Oud 12-09-10, 17:23
midland midland is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 21
Standaard

Bij mij was hij bij telefoonkopen.nl. niet op voorraad. Ik geef ze nog deze week, tenzij hij elders wel op voorraad is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 09:14
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 17:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:19.