iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door JustCo 28 juli? en ingediend daar bedoel je mee dat de betaling binnen was? Veel plezier ermee! Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
huh? Ik heb op 28/7 besteld, gelijk betaald en contract gemaild en op de dag erna (29/7) de bevestiging gekregen. En dat alles met een LAGER ordernummer dan dat van jou (mijn is 715**) Meneer Belsimpel.nl kan wel zeggen dat ze op volgorde van bevestigde ordernummers uitleveren, maar dit gaat mijn logica te boven. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gaat op binnenkomend contract+betaling. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had in eerste instantie een WITTE iphone besteld (ordernummer 712**.. Maar heb deze geannuleerd in verband met de onbekende levertijd. Op deze manier kreeg ik een nieuw ordernummer, maar bleef wel op dezelfde plek in de rij staan. |
|
|||
|
|||
Zover ik weet plaats je een bestelling in mijn geval 26-07 dan krijg je gelijk een ordernummer: 711** maar dat nr zegt dus niets zodra belsimpel betaling/contract binnen heeft (definitieve bestelling zoals meneer zelf zegt) wordt je in de rij aangesloten.
Dus dat betekend dat ze nu bezig zijn met uitleveren van binnenkomende betalingen/contract van 28/7, ze zijn in de buurt dus |
|
|||
|
|||
Aha, dat verklaart e.e.a.
Laatst gewijzigd door Coyote63; 16-09-10 om 16:29. |
|
|||
|
|||
Mijn contract was binnen op 28/7 en m'n ordernummer is 714**, nog niks gehoord. Dit is de eerste en laatste keer dat ik bij belsimpel bestel.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net Phonehouse gebeld, plenty op voorraad, order geannuleerd, en straks even ophalen.
Bedankt voor de tip. |
|
|||
|
|||
Heb je dan het algemene online-nummer gebeld of gewoon een winkel? Ik wilde online bestellen maar zag ineens dat ze bij een relax abbo niet meer die aanbieding hebben van 24 maanden wenw plus voor 4,95p/maand..
|
|
|||
|
|||
Winkel gebeld
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook de winkel van Phonehouse gebeld levertijd 4 weken dus hangt wel af van de locatie waar je het gaat bestellen. Al 3 dagen radiostilte bij Belsimpel inmiddels.
|
|
|||
|
|||
Dat is minder, in Hoofddorp plenty. Hij hangt nu aan de lader
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zoo me bestelling geanuleerd, had net PDA shop gebelt en die zei dat ze hem op vooraad hebben en ook kunnen leveren morgen, dus naar belsimpel gebelt en geanulleeer, toen op pdashop bestelt en als het goed is is hij morgen binnen.. fingers crossed, kan niet wachten!!
|
|||
|
|||
net een belletje gehad van PDA.shop. echt prima klanteservice, had foutje gemaakt in nummer paspoort en ze belde om het te regelen, morgen tussen 1 en 6 nu ben ik pas half 5 thuis, dus word het wat lastig.. maar maakt niet uit.. weet dat hij er snel is! had ik veel eerder moeten doen
|
|
|||
|
|||
Krijg net een sms van belsimpel binnen:
"Beste klant, wij zijn druk doende met de leveringen van de iPhone 4. U ontvangt morgenmiddag een e-mail met gedetailleerde informatie over de levertijd." Bij mijzelf was alles 29/7 binnen, en 28/7 word nu uitgeleverd lees ik her en der, dus zo lang zou het niet meer moeten duren... Tenminste dat hoop ik dan! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oh spannend, keep us posted! |
|
|||
|
|||
Ik kreeg ook dit smsje en bij mij was ook alles 29/7 binnen. Dus gaat nu de goede kant op denk ik.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 | bunqueejump | Koopinformatie Nederland | 1 | 14-01-11 10:14 |
iPhone 4 via BelSimpel.nl | iPhone4Robin | Koopinformatie Nederland | 2 | 24-08-10 18:42 |
|
|