iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 4 ordernummer overzicht (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/65188-iphone-4-ordernummer-overzicht.html)

timversnel 28-07-10 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LJJ (Bericht 502078)
Gek, ik heb op de t-mobile pagina status #3 maar op aflevertijd.nl wordt m'n order nog niet herkend :S

Bij mij idem. Is 't jullie trouwens al opgevallen dat de koerier nu een andere (simpelere) website heeft? Men zal wel gigadrukte verwachten de komende twee dagen...

xynta 28-07-10 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timversnel (Bericht 502141)
Bij mij idem. Is 't jullie trouwens al opgevallen dat de koerier nu een andere (simpelere) website heeft? Men zal wel gigadrukte verwachten de komende twee dagen...

Vraagje; hadden jullie eerst status 2, en nu pas status 3 of hebben jullie de hele tijd al op status 3 gestaan?

P-development 28-07-10 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rowanp (Bericht 502045)
Op Twitter geeft t-mobile dit antwoord:

"Als je je toestel vrijdag krijgt ontvang je bericht van AMP, anders ontvang je uiterlijk morgen een sms met de levertijd. ^AdW"

Lol dan krijgen we vast een mailtje met "Helaas wordt je iPhone morgen niet bezorgd. De levertijd bedraagt 8-10 weken.".

Kikimeisje 28-07-10 12:17

Ben ik heel BlonT als ik vraag hoe en waar ik de status kan checken?

Koelkastlampje 28-07-10 12:18

Ordernummer 244***, telefonisch ( na 'jawel' 23! keer proberen ) de zwarte 16GB besteld op de 20e om 09:14.

Ik zit nog op status 2.
Zijn er nog mensen met een lager nummer die ook nog status 2 hebben? Oftewel zegt het nog iets over de 1e levering?

xynta 28-07-10 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kikimeisje (Bericht 502159)
Ben ik heel BlonT als ik vraag hoe en waar ik de status kan checken?

Nee hoor :) Status kan je checken op Status bestelling: T-Mobile > Zakelijk > Service > Mijn Status, en op Aflevertijd.nl | AMP logistics

Voor de eerste heb je je sales id nodig, deze kan je als je deze nog niet hebt opvragen bij de T-Mobile helpdesk (moet je wel even de juiste medewerker treffen).

Ninho010 28-07-10 12:20

Het zou misschien een idee zijn voor iedereen die het kan zien, dat diegene die het nog niet gedaan hebben hun status even kenbaar maken. Hoeveel er stap 2 en stap 3 hebben.

MrMaikey 28-07-10 12:20

Zit zo te dubben om weer op te bellen, ik zou namelijk met mijn reservering bij de shop vrijdag geholpen worden. De persoon aan de telefoon garandeerde mij dat hij sowieso eerder zou zijn dan de winkel dus ik beter bij hem kon bestellen.. Dat is dus totaal niet waar..:P..Maja om daar nou een klacht voor in te dienen..
Het is gewoon zo frustrerend als bij mensen de orderstatus naar 3 gaat en AMP al je order herkent terwijl ik het idee heb gewoon stil te staan -_-

Maja ben niet de enige, das een troost! :D

rowanp 28-07-10 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xynta (Bericht 502149)
Vraagje; hadden jullie eerst status 2, en nu pas status 3 of hebben jullie de hele tijd al op status 3 gestaan?

Goede vraag, ben ik ook benieuwd naar!

Kikimeisje 28-07-10 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xynta (Bericht 502167)
Nee hoor :) Status kan je checken op Status bestelling: T-Mobile > Zakelijk > Service > Mijn Status, en op Aflevertijd.nl | AMP logistics

Voor de eerste heb je je sales id nodig, deze kan je als je deze nog niet hebt opvragen bij de T-Mobile helpdesk (moet je wel even de juiste medewerker treffen).

Thnx :)

Je blijft lachten met T-mobile
Er staat "T-Mobile streeft ernaar je bestelling binnen twee werkdagen na ontvangst van je aanvraag af te leveren."

Maarre ik sta gewoon nog op Status 2 net al zo velen...

timversnel 28-07-10 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xynta (Bericht 502149)
Vraagje; hadden jullie eerst status 2, en nu pas status 3 of hebben jullie de hele tijd al op status 3 gestaan?

De eerste keer dat ik keek, gisterochtend, stond ik al op 3.

LJJ 28-07-10 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xynta (Bericht 502149)
Vraagje; hadden jullie eerst status 2, en nu pas status 3 of hebben jullie de hele tijd al op status 3 gestaan?

Eerst #2 en later, na een dag of twee, stond ik op#3..

Koelkastlampje 28-07-10 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ninho010 (Bericht 502169)
Het zou misschien een idee zijn voor iedereen die het kan zien, dat diegene die het nog niet gedaan hebben hun status even kenbaar maken. Hoeveel er stap 2 en stap 3 hebben.

En of ze de Micro-SIM al hebben ontvangen natuurlijk.

Sjeik18 28-07-10 12:30

ik heb nog steeds geen brief binnen gekregen terwijl ik wel een mail heb gehad! als ik na 5 nog steeds niks heb (5werkdagen zijn dan om) dan bel ik effe t-mobile

xynta 28-07-10 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LJJ (Bericht 502189)
Eerst #2 en later, na een dag of twee, stond ik op#3..

Oké welke dag was het dat je voor het eerst zag dat je op 3 stond ;) Kijken of we een patroon kunnen ontdekken.

Dragon 28-07-10 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rowanp (Bericht 502075)
Ja dat gaven ze ook 4x aan bij mij..

heb je de 32Gb of 16GB besteld?

Ik heb de 32GB besteld.

ndegeocello 28-07-10 12:35

Dat ze zeggen dat het nog weken gaat duren is logisch. Ze zijn al eerder op hun ... gegaan met verkeerde beloftes. Deze strategie zorgt ervoor dat het alleen maar kan vallen. Ik verwacht echt dat de meeste hier de iPhone 4 vrijdag of zaterdag in hun bezit hebben.

xynta 28-07-10 12:36

Twitter:

(1/2) Als je je toestel vrijdag krijgt wordt er contact met je opgenomen door AMP Logistics via e-mail (2/2) Als je je iPhone 4 vrijdag niet ontvangt word je uiterlijk morgen via e-mail of sms geďnformeerd over de verwachte levertijd.

LJJ 28-07-10 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xynta (Bericht 502196)
Oké welke dag was het dat je voor het eerst zag dat je op 3 stond ;) Kijken of we een patroon kunnen ontdekken.

Hm, moeilijk te zeggen. Vorige week dinsdag (20-07) was m'n bestelling om 12:00 via de eShop gemaakt en geaccepteerd+betaald (#2421XX).

Pas later (21-07 of 22-07) las ik over de status pagina op de t-mobile website, toen stond ik dus op status #2. Het zal dan de 23ste (vrijdag) geweest zijn dat ik naar #3 ging.

rjbrethouwer 28-07-10 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koelkastlampje (Bericht 502160)
Ordernummer 244***, telefonisch ( na 'jawel' 23! keer proberen ) de zwarte 16GB besteld op de 20e om 09:14.

Ik zit nog op status 2.
Zijn er nog mensen met een lager nummer die ook nog status 2 hebben? Oftewel zegt het nog iets over de 1e levering?

Ik heb ordernummer 2419XX en sta ook nog op status 2.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.