iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 4 ordernummer overzicht (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/65188-iphone-4-ordernummer-overzicht.html)

xynta 28-07-10 11:32

Twitter:

Als de kleur van je gereserveerde iPhone 4 door de klantenservice gewijzigd wordt, behoud je hoe dan ook je huidige plek op de (1)

(2) reserveringslijst. Houd er aub wel rekening mee dat we een beperkte voorraad hebben voor as vrijdag, levertijd blijft 8 -10 weken.

FridgeNL 28-07-10 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door M1ch3l (Bericht 501951)
Dit topic begint steeds gekker te worden, mooie mafkezen zijn we met z'n allen :d

Zo gek is dat niet hoor, ik had ook een berekening gemaakt namelijk.
Je trekt je salesnummer van je ordernummer af, deel dit door de besteldatum en haal daar ook nog eens je klantnummer vanaf en je houd uiteindelijk je bezorgdatum over. Bij mij is dat a.s. vrijdag :p

Ninho010 28-07-10 11:37

Lol .

tymon 28-07-10 11:40

Deze mafkees :d wil mensen helpen die wel een ordernummer hebben gekregen maar geen salesnummer. Dan kunnen zij toch hun plekje in de rij berekenen.

rowanp 28-07-10 11:41

Op Twitter geeft t-mobile dit antwoord:

"Als je je toestel vrijdag krijgt ontvang je bericht van AMP, anders ontvang je uiterlijk morgen een sms met de levertijd. ^AdW"

Bij mij staat status 2 en op aflevertijd is niks bekend.. ik zit er dus helaas niet bij..

xynta 28-07-10 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rowanp (Bericht 502045)
Op Twitter geeft t-mobile dit antwoord:

"Als je je toestel vrijdag krijgt ontvang je bericht van AMP, anders ontvang je uiterlijk morgen een sms met de levertijd. ^AdW"

Bij mij staat status 2 en op aflevertijd is niks bekend.. ik zit er dus helaas niet bij..

Situatie is bij mij hetzelfde, dus ik zal em vrijdag ook wel niet krijgen.

rowanp 28-07-10 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xynta (Bericht 502053)
Situatie is bij mij hetzelfde, dus ik zal em vrijdag ook wel niet krijgen.

Hoe laat heb jij besteld en de 16 of 32GB zwart?

MrMaikey 28-07-10 11:48

Bij mij precies hetzelfde, TMob blijft hangen op 2 en AMP herkent mij niet eens.. Zal er ook niet bijzitten aankomende vrijdag sniffff..

funk-e 28-07-10 11:48

Haha, iedereen om mij heen begrijpt niets van mijn obsessie. Gelukkig heb ik hier lotgenoten gevonden ;)

Dragon 28-07-10 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rowanp (Bericht 502045)
Op Twitter geeft t-mobile dit antwoord:

"Als je je toestel vrijdag krijgt ontvang je bericht van AMP, anders ontvang je uiterlijk morgen een sms met de levertijd. ^AdW"

Bij mij staat status 2 en op aflevertijd is niks bekend.. ik zit er dus helaas niet bij..

Bij mij ook status 2 en aflevertijd onbekend. Maar de verkoper zei toch echt bij het reserveren dat ik bij de eerste lichting zat.

Dus heb/hou nog hoop ;0.

rowanp 28-07-10 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon (Bericht 502070)
Bij mij ook status 2 en aflevertijd onbekend. Maar de verkoper zei toch echt bij het reserveren dat ik bij de eerste lichting zat.

Dus heb/hou nog hoop ;0.

Ja dat gaven ze ook 4x aan bij mij..

heb je de 32Gb of 16GB besteld?

Ninho010 28-07-10 11:52

Citaat:

Bij mij precies hetzelfde, TMob blijft hangen op 2 en AMP herkent mij niet eens.. Zal er ook niet bijzitten aankomende vrijdag sniffff..
Bij mij hetzelfde, maar hoe kom je op de conclusie dat je er niet bij zit voor vrijdag? Stel er zijn 3000 orders (noem maar wat) dan is het best mogelijk dat ze gister tot de 2000 hebben verzonden naar het magazijn, en er vandaag nog 1000 volgen.

Ik noem maar een mogelijkheid, maar k snap niet dat er zo snel conclusies worden getrokken.

LJJ 28-07-10 11:52

Gek, ik heb op de t-mobile pagina status #3 maar op aflevertijd.nl wordt m'n order nog niet herkend :S

xynta 28-07-10 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rowanp (Bericht 502061)
Hoe laat heb jij besteld en de 16 of 32GB zwart?

10:30 - 32GB zwart

xynta 28-07-10 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LJJ (Bericht 502078)
Gek, ik heb op de t-mobile pagina status #3 maar op aflevertijd.nl wordt m'n order nog niet herkend :S

He dat is een nieuwe ;) Misschien wordt je dan zo wel ingevoerd op aflevertijd.nl.

wann0 28-07-10 11:59

Ik had hier gister ook gepost met mn stap 2 in het T-mobile proces en de orderstatus op aflevertijd.nl met de statussen Geannuleerd en retour zonder bestelpoging...

De vrouw aan de telefoon zei dat mijn order niet geannuleerd was, dat ze ook niet wist of ik bij de eerste lichting zou zitten maar wel dat ik eind van deze week of begin volgende week bericht zou gaan krijgen over de levering van de iphone (aflevering of wachttijd zou het hier om gaan).

Het verhaal van aflevertijd.nl stuurde ze naar het rijk der fabelen, dit was gewoon niet mogelijk. (Net even gecheckt en de statussen staan er nog steeds).

Jammer dat die mensen bij T-Mobile altijd zo zeker van hun zaak overkomen terwijl er alleen maar desinformatie de wereld in wordt gezonden!

Kortom: Ik weet niet waar ik aan toe ben, ik ga maar uit van de stap 2 in het orderproces van T-Mobile.

FridgeNL 28-07-10 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ninho010 (Bericht 502076)
maar k snap niet dat er zo snel conclusies worden getrokken.

En jij bent aan het speculeren ;)
Het is natuurlijk behoorlijk bizar dat iedereen zo bezig met deze nieuwe iPhone, het is tenslotte maar een gebruiksvoorwerp en zodra je hem in handen heb is de nieuwigheid er al weer snel vanaf.
Ook ik ga mee in de gekte, had besloten hem niet te pre-orderen maar op 20-07 zat ik ook om 08.00 (na mijn nachtdienst) aan de telefoon :D

rowanp 28-07-10 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ninho010 (Bericht 502076)
Bij mij hetzelfde, maar hoe kom je op de conclusie dat je er niet bij zit voor vrijdag? Stel er zijn 3000 orders (noem maar wat) dan is het best mogelijk dat ze gister tot de 2000 hebben verzonden naar het magazijn, en er vandaag nog 1000 volgen.

Ik noem maar een mogelijkheid, maar k snap niet dat er zo snel conclusies worden getrokken.

We trekken geen conclusies.. We gaan van het slechtste uit, dan valt het namelijk altijd mee:)

We blijven natuurlijk hopen op a.s. vrijdag!

xynta 28-07-10 12:01

Ik ga van het slechtste uit, maar moet zeggen dat ik met plezier hier mee lees. Ik ben ondernemer, tis vakantie periode dus heb alle tijd om het te volgen :-P.

Ninho010 28-07-10 12:05

Citaat:

En jij bent aan het speculeren
Touché, haha.. het is ook waar dat je het beter van het slechtste uit kan gaan..
SNIFF! :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:18.