iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 4 ordernummer overzicht (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/65188-iphone-4-ordernummer-overzicht.html)

xynta 26-07-10 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Superswiegie (Bericht 499254)
nee niet nihil verpest mij hoop nou niet:s

Volgens mij isde beste optie nog steeds voor de winkel gaan liggen en dan een abbo afsluiten in de winkel en die anderen afzeggen (meneer van de t-mobile verzekerde me dat dit kon. ) maar ja bij welke winkel?

Dat valt ook nog te betwisten, want twee aparte T-Mobile medewerkers vertelde mij dat de shops precies het aantal toestellen kregen welke gereserveerd zijn. De rest wordt verspreid over toeleveranciers zoals Belcompany, T for Telecom, etc. en over de bestellingen welke het hoofd kwartier zelf heeft ontvangen..

Geloof me, ik zou hem liever gisteren dan vandaag in mijn handen hebben. Maar als je niet bereid bent hem uit de UK, FR etc. te halen dan zit je gewoon vast aan de leveringstermijnen van T-Mobile.

Iphone3Gs 26-07-10 14:40

Tijdens voorinschrijving telefonisch besteld: order nr 2466XXX om 10:30 het gaat om de 32 gb wit ( ik wil deze keer geen zwarte iphone hebben vindt de voor en achterkant nu teminste mooi)

zepperd 26-07-10 14:43

telefonisch - 21 juli 11.45 - ordernr:2643XX - salesnr:2472XX - nog geen orderbevestiging op papier

bastos 26-07-10 14:47

Inmiddels is bij mij op de online bestellingsinformatie pagina de status van mijn bestelling veranderd naar:
"3. Order verzonden naar magazijn

Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden."

Ik vermoed dat meer mensen dezelfde status hebben.

xynta 26-07-10 14:49

Ik heb nog geen order nummer bij de hand, staat deze op de order bevestiging of moet ik hier toch echt weer de T-Mobile helpdesk bellen?

karelvs 26-07-10 14:51

20-07-2010 via mytmobile besteld, bestelling ontvangen (email bevestiging) van t-mobile om 11:23 ordernummer 2420xx. Betaald via ideal en bestelling geaccepteerd om 11:32 (opnieuw bevestiging via mail). 24e brief thuis met factuur en bevestiging van verlenging van het contract!

Ben benieuwd vrijdag!
Zou echt balen als nieuwe klanten vrijdag ochtend een iPhone 4 in de winkel kunnen krijgen bij een nieuw contract. Dan is voorinschrijving zinloos en had ik liever voor de t-mobile shop gelegen met mijn slaapzak (en iPad).

Wegottaknow 26-07-10 14:55

Zijn er ook mensen die een telefonische vernieuwing van hun contract hebben gedaan op 20-07 (tussen 8:00 en 9:00 ergens) en zo'n brief hebben gehad (zonder sales/order nummer) maar die inmiddels toch een sales/order nummer hebben gekregen? Zo ja, hoe heb je dat aangepakt? Want via tmobile_webcare wil dat nog niet echt lukken.

xynta 26-07-10 14:57

Order nummer even telefonisch opgevraagd, order nr. 262XXX

corne67 26-07-10 15:00

Online voorinschrijving aangemeld voor verlenging contract + iPhone 4, tot op heden nog geen bevestiging gekregen van T-mobile.

xynta 26-07-10 15:02

Ik kan trouwens niet op de T-Mobile de status van mijn order checken... vreemd hoor.

zepperd 26-07-10 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bastos (Bericht 499291)
Inmiddels is bij mij op de online bestellingsinformatie pagina de status van mijn bestelling veranderd naar:
"3. Order verzonden naar magazijn

Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden."

Ik vermoed dat meer mensen dezelfde status hebben.

Dat geldt inderdaad ook voor mij.
Status opgevraagd met ordernr, maar werkte niet. Daarna met salesnr en dat werkte wel

karelvs 26-07-10 15:12

Bij mij staat hij ook op 3.
Begin toch weer wat hoop te krijgen op een levering op de 30e!

xynta 26-07-10 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zepperd (Bericht 499314)
Dat geldt inderdaad ook voor mij.
Status opgevraagd met ordernr, maar werkte niet. Daarna met salesnr en dat werkte wel

Fijn dan moet ik zeker ook weer bellen voor het sales nr. of staat die wel op de post bevestiging ;) ?

zepperd 26-07-10 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xynta (Bericht 499320)
Fijn dan moet ik zeker ook weer bellen voor het sales nr. of staat die wel op de post bevestiging ;) ?

Had eerst alleen het ordernr. Ik heb nogmaals gebeld en de T-mobile-Juf zie ook dat ik het salesnr nodig had om de status op te vragen.

xynta 26-07-10 16:04

Hebbes, order status:

2. Order Verwerkt
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

Ik loop dus achter op de meeste hier.

FridgeNL 26-07-10 16:06

Telefonisch om ongeveer 10:30 uur besteld, afgelopen zaterdag de schriftelijke bevestiging ontvangen en zojuist het ordernummer opgevraagd bij de klantenservice. Mijn Bestelstatus opgevraagd en die is op stap 3 :)
Ordernummer begint met 260XXX
Salesnummer begint met 243XXX

xynta 26-07-10 16:08

ik heb order nr. 262XXX
en sales nr. 245XXX

Ninho010 26-07-10 16:09

Geen van de 2 nummers werkt bij mij, en heb ook nog geen order bevestiging binnen. Net gebelt en de meneer zei dat er wat vertraging opgelopen was en dat de bevestiging per post alsnog moet komen. (had geen invloed op je positie op de lijst)

Misschien werkt de statuspagina pas als je een bevestiging binnen hebt. kan iemand dit bevestigen?

xynta 26-07-10 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ninho010 (Bericht 499370)
Geen van de 2 nummers werkt bij mij, en heb ook nog geen order bevestiging binnen. Net gebelt en de meneer zei dat er wat vertraging opgelopen was en dat de bevestiging per post alsnog moet komen. (had geen invloed op je positie op de lijst)

Misschien werkt de statuspagina pas als je een bevestiging binnen hebt. kan iemand dit bevestigen?

Ik heb wel inderdaad al een bevestiging gehad over de post (afgelopen zaterdag) en inderdaad mijn nr. werkt, of die daarvoor niet werkte weet ik niet want toen had ik hem nog niet. Maar zoals vermeld loop ik wel achter op de meeste hier, ik zit op stap 2, terwijl de rest op stap 3 zit.

Ik had om 10:00 besteld.

pakoboy 26-07-10 16:15

ik heb mijn orde nummer en sales nummer geprobeerd maar krijg elke keer de volgende melding "Er is geen actieve order gevonden voor het opgegeven nummer. Controleer het ordernummer en neem contact op met T-Mobile klantenservice indien het probleem blijft bestaan."

waar ligt dit aan??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:51.