iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 4 ordernummer overzicht (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/65188-iphone-4-ordernummer-overzicht.html)

Ninho010 24-07-10 17:16

Citaat:

nu je je salesnummer hebt heb je dan ook op de webpagina je status van je bestelling kunnen zien?
Ik belde vanmiddag voor dezelfde vraag. Ze vertelde me dat het pas 2 weken voor de levering mogelijk is, en sinds het 6 weken kan duren kan het dus nog niet.

Je kan even bellen natuurlijk, je krijgt toch elke keer een ander verhaal :confused: Dat ze daar geen duidelijkheid hebben vind ik echt zwak, aan de andere kant zijn die telefoons daar nog niet binnen dus de status van je bestelling opvragen is gewoonweg te vroeg.

JeMo 25-07-10 22:51

Ik had een witte 32 gb besteld... na het bericht dat deze weer later dan verwacht zou komen heb ik hem om laten zetten naar een zwarte 32 gb, de medewerker aan de lijn wist mij te garanderen dat het geen effect had voor de levering... dus dat is mooi zit ik gewoon bovenaan aangezien ik de 20ste om 10;00 besteld had.

xynta 25-07-10 22:58

Ik heb me order bevestiging zaterdag ontvangen (2x zelfs). Ben benieuwd wanneer er wordt begonnen met het uitleveren van de toestellen, T-mobile webcare zei dat men daar vrijdag al mee begon terwijl ik aan de telefonische helpdesk het verhaal krijg dat het nog een paar weken kan duren maar ik wel bij de eerste batch zit.

MrMaikey 25-07-10 23:47

Wow ik kan daadwerkelijk met mijn ordernummer kijken op die site..:P
Grappig....er staat nu dit:

Order Verwerkt

Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

Stap 2 van 5

ButcherJF 26-07-10 07:02

Yep, hier ook. Ik moest trouwens mijn salesnummer ingeven, niet mijn ordernummer.

Rhndy 26-07-10 08:18

Net T-Mobile gebeld, er is daar echt geen ordernummer los te krijgen pff

bastos 26-07-10 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 (Bericht 497808)
nu je je salesnummer hebt heb je dan ook op de webpagina je status van je bestelling kunnen zien?

Jep. Stond voor het weekend nog op stap 2. Zal later nog eens kijken.

wverveer 26-07-10 09:40

Mooi overzicht, maar hoe zit het eigenlijk als je het via the Phonehouse heb geregeld?

Ik heb het daar 20 juli online geregeld, en heb een mail ontvangen, dat ik voor de rest niets hoef te doen...(ik heb alleen maar een ordernr..iets van 329xxx)

MrMaikey 26-07-10 09:45

Ik heb toch echt mijn ordernummer ingevuld in plaats van mijn salenummer, iig dat nummer wat ik gekregen heb aan de lijn beginnend met 26.... Naja ik zie het vanzelf wel..:)

tescione 26-07-10 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wverveer (Bericht 499007)
Mooi overzicht, maar hoe zit het eigenlijk als je het via the Phonehouse heb geregeld?

Ik heb het daar 20 juli online geregeld, en heb een mail ontvangen, dat ik voor de rest niets hoef te doen...(ik heb alleen maar een ordernr..iets van 329xxx)


Hoe kan jij wat via de Phonehouse geregeld hebben. Kan je daar dan ook al pre-orderen?:confused:

sushies 26-07-10 12:21

ook via Phonehouse, order bevestiging gekregen om 8:38, nummer 328XXX

wverveer 26-07-10 12:28

via een uitnodigings mail van TPH

ps. Sushies, heb jij voor de rest ook niet meer gehad dan die bevestiging?
er staat bij mij ook in, dat ze binnen een dag contact opnemen...en verderop iets van binnen 10 dagen...

Dani1 26-07-10 12:40

heb net gebeld voor mijn salesnummer.. ( ordernr had ik al) en idd, met het salesnummer kun je op Status bestelling: T-Mobile > Zakelijk > Service > Mijn Status je status bekijken en hier ook stap 2
Order Verwerkt

Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

zou ik dan bij de 1e levering zitten? * hoop het zo :D *

Dani1 26-07-10 12:55

Overigens zeiden ze ook om op Aflevertijd.nl | AMP logistics te kijken.. Zou dat voor het afleveren door de koerier zijn?

NiekR 26-07-10 13:06

Salesnummer: 243***

sushies 26-07-10 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wverveer (Bericht 499158)
via een uitnodigings mail van TPH

ps. Sushies, heb jij voor de rest ook niet meer gehad dan die bevestiging?
er staat bij mij ook in, dat ze binnen een dag contact opnemen...en verderop iets van binnen 10 dagen...

Bij mij precies hetzelfde. Ik heb gebeld naar de klantenservice van TPH, daar geven ze 6 tot 8 weken aan voor levering.

MrMaikey 26-07-10 13:56

Dan draait je maag toch om als je hoort dat er 'misschien' Iphones voor losse verkoop aanwezig zullen zijn in de winkel :eek: Maja alles is misschien.. Levering is onduidelijk..Ook al geven alle instanties aan 6 tot 10 weken wordt er ook gesproken van leveringen na de 30e.. Echt zoooo stom allemaal..

Superswiegie 26-07-10 14:00

Ik vraag me af wat nou de daadwerkelijke levingsdatum word.In eerste instantiewerd mij verteld dat dit 4 tot 6 weken werd. En nu (ik belde voor de wijziging van wit naar zwart 16 gb) is het 8 tot 10 weken geworden. Hoe zit dit? heeft iemand mee info?

xynta 26-07-10 14:00

Ik zou het liefste mijn iPhone 4 op 30 juli per koerier ontvangen maar ik denk dat de kans hierop vrij nihil is.

Superswiegie 26-07-10 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xynta (Bericht 499249)
Ik zou het liefste mijn iPhone 4 op 30 juli per koerier ontvangen maar ik denk dat de kans hierop vrij nihil is.

nee niet nihil verpest mij hoop nou niet:s

Volgens mij isde beste optie nog steeds voor de winkel gaan liggen en dan een abbo afsluiten in de winkel en die anderen afzeggen (meneer van de t-mobile verzekerde me dat dit kon. ) maar ja bij welke winkel?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:40.