iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 4 ordernummer overzicht (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/65188-iphone-4-ordernummer-overzicht.html)

marcoblom 26-07-10 20:00

Heb inmiddels status 3 bij T-mobile en heb een status bij aflevertijd.nl :-). Besteld en betaald via de webshop op de 20e om 11:31, ordernummer 2420xx, statusnummer ken ik niet, ik klik voor m'n status gewoon op de link in de bevestigings-mail. Brief over verlenging en factuur per post al ontvangen. So far so good...

Kalekojak 26-07-10 20:02

Via shop bij het hoofdkantoor gereserveerd en € 50,- betaald. Was de 2e om eventjes over half 10. Vandaag nog even navraag gedaan of het de 30e gaat worden... Antwoord: ligt eraan hoeveel toestellen we binnen krijgen. Er waren ook nog wat reserveringen eerder gedaan een stuk of 10 werd me verteld, wat zou betekenen dat ik nummer 12 ben van de shop bij T-mobile HQ. Kan me niet voorstellen dat ze maar 10 telefoons krijgen. Wordt contact opgenomen donderdag als mijn telefoon binnen is. Duimen maar!!!!!!!!!!!!!!!

JeMo 26-07-10 20:08

Net nog maar een keer gebeld met de klantenservice... de eerste keer kon mevrouw geen saleID of orderID vinden dus heb ik maar afgehaakt.. tweede gesprek kreeg ik een meneer welke mij vrijwel meteen kon vertellen hoe of wat...

SaleID; 2568XX
OrderID; 2741XX

is dit niet een beetje aan de hoge kant aangezien ik op 20 juli om 10:00 telefonisch besteld heb. Kan ook nog niks vinden op de site van T-Mobile..

MrMaikey 26-07-10 20:13

Aaaaargh sniff, Aflevertijd.nl herkent mijn order nog niet en Tmobile status blijven op 2..das toch jammer haha..:D.. Naja ga vrijdag op vakantie, hopelijk komt ie tijdens mijn vakantie (kan gewoon ff snel naar huis) dan heb ik wat te spelen haha..:D

Diemer 26-07-10 20:21

Status 2 aflevertijd.nl nog niet.
:( :(. Ik hoop maar dat ze veel toestellen binnenkrijgen om te verdelen.

tjesis 26-07-10 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door juhe (Bericht 499584)
een order- en salesnummer gehad, deze per mail op zaterdag gevraagd en maandag gekregen, order begint met 26 en sales met 24 en met het salesnummer is de status op te vragen.

Welk emailadres heb je je vraag naar toegestuurd als ik vragen mag?

PrittStift 26-07-10 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kalekojak (Bericht 499679)
Via shop bij het hoofdkantoor gereserveerd en € 50,- betaald. Was de 2e om eventjes over half 10. Vandaag nog even navraag gedaan of het de 30e gaat worden... Antwoord: ligt eraan hoeveel toestellen we binnen krijgen. Er waren ook nog wat reserveringen eerder gedaan een stuk of 10 werd me verteld, wat zou betekenen dat ik nummer 12 ben van de shop bij T-mobile HQ. Kan me niet voorstellen dat ze maar 10 telefoons krijgen. Wordt contact opgenomen donderdag als mijn telefoon binnen is. Duimen maar!!!!!!!!!!!!!!!

Precies hetzelfde gedaan (vorige week) en te horen gekregen van de t-mobileshop... en ik sta op nr. 11 !!!
Hoop echt dat ik donderdag of vrijdag gebeld ga worden en ik fijn de iP4 voor mijn vakantie kan ophalen.

Iemand misschien bekend hoeveel iP4's er in de duitse shop op voorraad waren ???

xynta 26-07-10 22:31

Ik maak me geen zorgen, we zitten pas op maandag. Het zal nog wel heel veel in vul werk zijn om alle orders door te zetten. Ik denk wel dat de meeste mensen die een preorder hebben gedaan vrijdag of maandag de iPhone in hun bezit hebben.

P-development 27-07-10 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xynta (Bericht 499883)
Ik maak me geen zorgen, we zitten pas op maandag. Het zal nog wel heel veel in vul werk zijn om alle orders door te zetten. Ik denk wel dat de meeste mensen die een preorder hebben gedaan vrijdag of maandag de iPhone in hun bezit hebben.

Als ik steeds die berichten hoor van 6-8 weken levertijd (tmobile_webcare blijft dit ook herhalen op twitter bijvoorbeeld) ben ik daar toch bang voor. Aan de andere kant, wat is nou het hele nut van pre orderen als je dan niet als eerste het toestel krijgt? Zou toch belachelijk zijn als dadelijk mensen zonder reservering/pre-order hun toestel eerder krijgen dan de mensen die gepre-orderd hebben.

apvanderwaal 27-07-10 09:12

Heren,

Doe eens rustig, die telefoon komt echt wel. Zolang T-Mobile niet weet hoeveel telefoons ze geleverd krijgen kunnen ze ook geen zekerheid geven over wie wanneer zijn of haar iphone krijgt. 600x bellen naar T-mobile of websites checken op orderstatussen heeft geen zin. T-Mobile levert op zijn vroegt vrijdag pas iPhones uit, dus tot die tijd veranderd er niets! Doe rustig ga slapen en wacht af...

Ninho010 27-07-10 09:22

Dat het op z'n vroegst vrijdag word is bij de meeste wel bekend :p en ja 600x bellen is ook wat overdreven maarja als er een status pagina is waar je je bestelling kan volgen, is het toch je goed recht dat je dan de juiste informatie op gaat vragen.

Persoonlijk heb ik het 2x geprobeerd en krijg nog niks tevoorschijn daar, plus het gaat de levertijd er niet sneller van maken, maar ik begrijp een ieder die het blijft proberen omdat er mensen zijn die het wel lukt.

Voor dit geld mag je best een beetje gezonde spanning hebben toch :) en oja ik lees graag over de vorderingen van mensen hun bestelling dus keep it up hehe.

apvanderwaal 27-07-10 09:25

Gezonde spanning is zeker goed, maar sommigen komen op mij echt over als gestoord!! Ik wil mijn iPhone 4 ook zo snel mogelijk hebben, maar als dat een dag, een week of een maand later wordt als de 30e vind ik het ook niet erg. We kunnen er toch niets aan veranderen! Ik heb geen ordernummer opgevraagd, wel een brief ontvangen, en ga er vanuit dat het gewoon goed komt!

Verschijning 27-07-10 09:31

Info: telefonisch 20 juli een early renual om 13.30 uur. Bevestiging per post afgelopen zaterdag. (iPhone 4, 32GB zwart)

Net Tmobile gebeld en heb een Order en Sales ID gekregen (24xxxx en 26xxxx) en daarbij ook een logistiek ID (00023xxxxx)

Op aflevertijd ben ik wel bekend, zonder datum of tijd, nog niet fysiek aanwezig) op Tmobile ben ik niet bekend.

Dit ter info.

Meer mensen een logistiek ID gehad? En wat kan ik daar mee?

Rhndy 27-07-10 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Verschijning (Bericht 500106)
Info: telefonisch 20 juli een early renual om 13.30 uur. Bevestiging per post afgelopen zaterdag. (iPhone 4, 32GB zwart)

Net Tmobile gebeld en heb een Order en Sales ID gekregen (24xxxx en 26xxxx) en daarbij ook een logistiek ID (00023xxxxx)

Op aflevertijd ben ik wel bekend, zonder datum of tijd, nog niet fysiek aanwezig) op Tmobile ben ik niet bekend.

Dit ter info.

Meer mensen een logistiek ID gehad? En wat kan ik daar mee?

Probeer dat nummer eens als verificatiecode bij : www.mijnorderstatus.nl ?

Verschijning 27-07-10 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rhndy (Bericht 500110)
Probeer dat nummer eens als verificatiecode bij : www.mijnorderstatus.nl ?

Niets te zien, op alle mogelijke manieren gestest.

Status tmobile is inmiddels wel te zien en staat op 3.

Rockywoman 27-07-10 09:44

Op mijn vernieuwingscontract hadden ze als extra bundel family gezet.
Aangezien geen van de mensen die ik ken tmobile heeft, heb ik met klantenservice gebeld om te zeggen dat die ervan af mag.

Meteen even polshoogte genomen of ze iets kunnen zeggen over de levertijd.
Deze mevrouw vertelde me dat ik rekening moest houden met 10 weken. :S
Half 10 s'ochtends mijn voorinschrijving gedaan telefonisch voor een iphone4 black 16gb :S

Ach..Ik wacht het maar vrolijk af. Voorlopig nog wel zoet met mijn ipad!

Rhndy 27-07-10 09:49

Zojuist een sales nummer gehad:

Telefonisch besteld : 16.45 (werd teruggebeld door een medewerker omdat ik 2 weken geleden mezelf op de lijst had gezet)

2456XX

Ik hoorde dat mijn telefonische order van 9.10 pas om 18.55 was ingevoerd!
Ik sta op stap 2

Verschijning 27-07-10 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rhndy (Bericht 500129)

Ik hoorde dat mijn telefonische order van 9.10 pas om 18.55 was ingevoerd!
Ik sta op stap 2

Ok, dan had de verkoper die ik gesproken heb toch gelijk.

Die vertelde mij dat alle telefonische bestellingen van de ochtend pas in de avond in het systeem gezet zouden worden (dit vanwege overbelasting dus een storing van het systeem). Zelf heb ik ergens rond 13.30 uur mijn bestelling telefonisch gedaan en was een van de eerste in het systeem vertelde hij.

Iris83 27-07-10 10:15

Witte 16 GB Iphone 4 besteld rond 12 uur via de website

- bevestigingsemail
- bevestiging contract per post
- salesnr 2423XX
- Status bij T-Mobile = Status 2
- Status bij aflevertijd.nl = Uw order is niet gevonden

Ben benieuwd of er snel bekend word gemaakt of er uberhaupt dit jaar nog witte Iphone's geleverd worden??!! Anders kies ik toch misschien maar voor een zwarte mijn 3G is na 2 jaar trouwe dienst echt aan vervanging toe!

Is het al zeker dat als je order veranderd van wit naar zwart dat je dan onderaan de lijst komt want dat schiet natuurlijk niet op :-(

Beetje vaag van T-mobile dat je een telefoon kan bestellen die ze helemaal niet kunnen leveren................

glaantje 27-07-10 10:41

Ik zou er niet op gokken en gewoon die zwarte nemen, "later dit jaar" is een vrij breed concept om als uitstel te gebruiken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:46.