iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 4 ordernummer overzicht (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/65188-iphone-4-ordernummer-overzicht.html)

Iphone3Gs 23-07-10 09:34

telefoonisch besteld op 21 juli tot op heden nog niks gehoord maar heb wel gebeld verschillende keren en heb al wel de bevestiging gehad dat mijn Iphone 32 gb wit bij de eerste levering zit, wel via telefoon. verder geen ordernr of dergelijke

tymon 23-07-10 10:39

8.50uur nummer achtergelaten om teruggebeld te worden, 9.30uur gereserveerd in T-mobile shop, €50,- betaald. Om 15.45 uur teruggebeld door klantenservice over abbonement keuze. Order/salesnummer 2608xx, geen mail bevestiging. Geen flauw idee of het toestel met de post komt of dat ik een belletje krijg van de shop.:confused:

nwilke 23-07-10 10:43

Telefonisch gebeld op 20 juli 9.30 en nog niks gehoord. Op 21 juli nog een keer gebeld en kreeg toen de bevestiging dat ik wel in het systeem stond. Toen ik op 20 juli belde zei de man dat ik bijna zeker bij de eerste lading zat.

wouter1981 23-07-10 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tymon (Bericht 496693)
8.50uur nummer achtergelaten om teruggebeld te worden, 9.30uur gereserveerd in T-mobile shop, €50,- betaald. Om 15.45 uur teruggebeld door klantenservice over abbonement keuze. Order/salesnummer 2608xx, geen mail bevestiging. Geen flauw idee of het toestel met de post komt of dat ik een belletje krijg van de shop.:confused:

Je hebt nu dan een verlenging aanvraag lopen. Dan kunnen ze je in de shop niet meer helpen, schijnt het. Kun je je 50 euro beter weer ophalen.

tymon 23-07-10 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 496761)
Je hebt nu dan een verlenging aanvraag lopen. Dan kunnen ze je in de shop niet meer helpen, schijnt het. Kun je je 50 euro beter weer ophalen.

Mij werd verteld dat de €50,- verrekend zou worden op eerstvolgende factuur:confused:, waar ook de aanschafprijs van de iphone op zou staan

MrMaikey 23-07-10 20:19

Telefonisch - 20 juli 9:00 gebeld / 17:15 door hen teruggebeld en gereserveerd - geen enige bevestiging nog ontvangen - Nr = 2451##

Ninho010 24-07-10 12:16

Telefonisch - 20 juli 10:45 bestelling gedaan. 16gb zwart (de medewerker beweerde dat ik de 3e was die hij terugbelde, en dat ik een goede kans had bij de eerste lading te zitten) 22 juli gebeld voor mijn ordernummer, 2639xx. Zij noemde het trouwens mijn order ID, kreeg naast dit nummer nog een ander nummer bij. Nog geen bevestiging gehad.

Qlimax 24-07-10 12:24

Online contract verlengt d.m.v voor ingschrijving, +/- @ 13:00H, 2421xx, bevestiging via email.

Huidige status: Order Verwerkt - Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

Type iPhone, Wit 16 GB.

* Note: Ik had met Klanten service gebeld, omdat gister bekend werd dat Apple opnieuw de witte heeft vertraagd. Hierop kon de medewerker mij 2 x 10 euro korting geven op mijn factuur, dus ik betaal 35 euro tot 30 Sep, dan hoop ik toch wel dat er witte iPhone's zijn. Als dit niet het geval is, ga ik weer naar klanten service bellen. Om laten zette naar zwarte editie heeft geen nut want kom je weer onder aan de lijst te staan.

Acrobat 24-07-10 13:23

Op Twitter:

@ikbenhenk Wanneer de inschrijvingen (telefonische en T-Mobile shop) volledig verwerkt zijn, worden er zsm ordernummers verstrekt ^HdN

Mazinho 24-07-10 13:24

Vreemd, T-mobile kan mij absoluut geen salesnummer geven, dat zou op dit moment absoluut onmogelijk zijn... ?!?

Heb hem om 8:10 uur telefonisch besteld...., beetje vreemd allemaal...

Ninho010 24-07-10 13:40

Ja echt heel vaag. Duidelijkheid hebben we zowiezo niet te danken aan de klantenservice, maar mensen op forums etc waardoor we een redelijk idee kunnen krijgen hoe het allemaal geregeld word. Dus zowiezo thx aan o.a. Bastos voor de updates.

Dani1 24-07-10 16:15

ik heb de 20e om 9.30 een 16gb besteld, maar de 22e gewijzigd in een 32 GB..

mijn ordernummer is 2678** is dit denken jullie bij de 1e batch of is het ordernummer daar te hoog voor? weet iemand wat het allereerste ordernummer is?

heb er zelf de ballen verstand niet van, sorry :o

Mazinho 24-07-10 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mazinho (Bericht 497645)
Vreemd, T-mobile kan mij absoluut geen salesnummer geven, dat zou op dit moment absoluut onmogelijk zijn... ?!?

Heb hem om 8:10 uur telefonisch besteld...., beetje vreemd allemaal...

Om het verhaal nog leuker te maken, vanmorgen via de telefoon kreeg ik te horen dat de schriftelijke bevestiging nog wel een tijd kon duren...

Kom ik zojuist thuis, rara wat ligt in de brievenbus????

Echt amateurs daar bij t-mobile...!!!

Joenahh 24-07-10 16:24

Nou als het zo is dat ze zeggen dat de brief een tijd kan duren en toch al snel in de bus ligt, dan hoop ik ook dat het hetzelfde voor Iphone 4 geldt!

Dani1 24-07-10 16:28

hier ook een brief gekregen terwijl ik geen bevestiging zou krijgen..

MrMaikey 24-07-10 16:51

Ik heb nu inmiddels ook mijn bevestiging binnen, nu afwachten wanneer de telefoon komt haha..:D (oh btw, de dame aan de lijn gaf dus wel aan dat het echt opvolgende nummers zijn, dus je kunt er degelijk wat aan aflezen!!)

I Xyzyx I 24-07-10 16:56

Bij mij staat er op de brief geen order nummer.. Weet iemand waar je dat kan vinden? Anders bel ik wel ff naar t-mobile:o

Dani1 24-07-10 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I (Bericht 497800)
Bij mij staat er op de brief geen order nummer.. Weet iemand waar je dat kan vinden? Anders bel ik wel ff naar t-mobile:o


op de brief staat geen ordernummer.. je moet nét de juiste persoon treffen die hem je geeft.. na tig keer bellen eindelijk iemand gehad die hem me gaf..

I Xyzyx I 24-07-10 17:10

Okj, straks maar ff bellen dan..

Al denk ik niet dat het nut heeft omdat ik toch een witte besteld heb.. :mad:

Dani1 24-07-10 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bastos (Bericht 496276)
Je kunt proberen beide op te vragen door te bellen met 08008104 en te kiezen voor optie 3 (alleen bestaande klanten). Je kunt dan de status van je bestelling controleren middels deze pagina: Status bestelling: T-Mobile > Zakelijk > Service > Mijn Status

- update 3:

Ik heb nogmaals gebeld met 08008104 (zoals hierboven beschreven) en heb inmiddels ook mijn 'salesnummer' gekregen; deze begint inderdaad met 24; 2432XX, om precies te zijn.


nu je je salesnummer hebt heb je dan ook op de webpagina je status van je bestelling kunnen zien?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:04.