iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 4 ordernummer overzicht (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/65188-iphone-4-ordernummer-overzicht.html)

FenderRose 27-07-10 20:47

normaal gesproken klaag ik niet maar wat t-mobile nu toch weer heeft geflikt.......

ik dus gevraagd naar mijn order en sales nummer...netjes gekregen van de mevrouw aande telefoon..... ik daarna op internet mijn status opzoeken...en vervolgens is er geen bestelling gevonden voor het ordernummer.... dus ik de klantenservice bellen of die het dan voor me willen opzoeken....

wat blijkt ? dat mijn bestelling is geanuleerd, maar door wie en waarom weet niemand daar.... heb gewoon al de contract bevestiging thuis liggen voor een 32 gig, zwart met 2 jarig abbonement...

dus ik heb gezegd hoe gaan we dit oplossen..want door jullie fout zal ik waarschijnlijk nu achteraan op de lijst komen en daar ga ik niet mee akoord....

morgen word ik terug gebeld...en dan gaan we het oplossen..... ik vind dat ze maar wat regelen voor me zodat ik niet als laatst op de lijst sta.. want oorspronkelijk stond ik redelijk hoog op de lijst...

het zijn toch echt blunders van jewelste daar bij T-mobile....

wverveer 27-07-10 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ndegeocello (Bericht 501061)
Omdat ik denk dat T-mobile hun eigen klanten eerst wil voorzien.
Tuurlijk zijn klanten van The Phonehouse ook t-mobile klanten, maar daar verdienen ze minder op.

Ik hoop voor je dat het bovenstaande onzin is en dat je de iPhone snel krijgt.

hmm, zit wel wat in, dat ze er meer aan verdienen, zonder phonehouse..

zo had ik het nog niet bekeken....

ik vrees het ergste..en dat terwijl ik 2 jaar geleden de 1e had in ridderkerk...
dat voorinschrijven is waardeloos...alvast iets verkopen wat je nog niet hebt...

themobilephonefreak 27-07-10 21:00

WFT denk je dat je iphone komt, en dan wordt je weer genaaid voor zo´n t-mobile klantenservice medewerker, nou suc6 man XD !

FenderRose 27-07-10 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door themobilephonefreak (Bericht 501169)
WFT denk je dat je iphone komt, en dan wordt je weer genaaid voor zo´n t-mobile klantenservice medewerker, nou suc6 man XD !

dat zijn toch fouten die niet mogen in zon groot bedrijf...of zie ik dat nou verkeerd? de enige die mijn contract en bestelling kan annuleren ben kzelf toch???

morgen regelen ze maar dat ik redelijk vlot mijn iphone 4 krijg... tis toch niet te geloven.... heb je contract gewoon al thuis loggen.....

Michel W 27-07-10 21:12

ik heb 20 juli om 9.40 via het webformuliertje een zwarte 32gb besteld. Nu heb ik een hoog ordernummer 2781XX, maar een laag salesnummer 2607XX.
Gezien mijn F5-en denk ik dat ik een van de eersten was die via het formuliertje een bestelling heeft gedaan, dus ik hoop dat niet het ordernummer maar het salesnummer de volgorde bepaalt. Zou dat kunnen?

wann0 27-07-10 21:16

Ik ben op 20 Juli omstreeks 11.10 op My T-mobile terecht gekomen en daar heb ik de bestelling geplaatst. Mijn ordernummer is: 2420XX en sales nr: 2591xx.
Als ik echter op aflevertijd mijn gegevens invul staan er de volgende dingen:

VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
FA Geannuleerd zonder bestelpoging
GA Retour zonder bestelpoging

Allen gedaan op 20 juli, tevens staat bij de toelichting op de pagina: Heeft zich bedacht/andere aanbieding.

Bij de T-mobile orderstatus pagina kom ik met het 24 nummer tot stap 2.
Zou mijn bestelling nou geannuleerd zijn of gaat ie nog wel doorgang vinden? confirmatie van het nieuwe contract wat morgen ingaat heb ik hier thuis liggen.

rjbrethouwer 27-07-10 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wann0 (Bericht 501199)
Ik ben op 20 Juli omstreeks 11.10 op My T-mobile terecht gekomen en daar heb ik de bestelling geplaatst. Mijn ordernummer is: 2420XX en sales nr: 2591xx.
Als ik echter op aflevertijd mijn gegevens invul staan er de volgende dingen:

VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
FA Geannuleerd zonder bestelpoging
GA Retour zonder bestelpoging

Allen gedaan op 20 juli, tevens staat bij de toelichting op de pagina: Heeft zich bedacht/andere aanbieding.

Bij de T-mobile orderstatus pagina kom ik met het 24 nummer tot stap 2.
Zou mijn bestelling nou geannuleerd zijn of gaat ie nog wel doorgang vinden? confirmatie van het nieuwe contract wat morgen ingaat heb ik hier thuis liggen.

weird :S vooral dat je bij tmobile orderstatus nog bij stap 2 bent, maar wel al bent aangemeld op aflevertijd. Heel vaag allemaal. Vooral in combinatie met de reactie van Fenderrose krijg ik het idee dat tmobile erg aan het rommelen is :confused:

themobilephonefreak 27-07-10 21:25

bij mij staat er nog gwn , Uw order is nog niet fysiek aanwezig uw kunt nog geen afspraken maken

wann0 27-07-10 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rjbrethouwer (Bericht 501203)
weird :S vooral dat je bij tmobile orderstatus nog bij stap 2 bent, maar wel al bent aangemeld op aflevertijd. Heel vaag allemaal. Vooral in combinatie met de reactie van Fenderrose krijg ik het idee dat tmobile erg aan het rommelen is :confused:

morgen ook maar even met de klantenservice aan de telefoon hangen, ik heb de contractverlenging hier keurig liggen dus het mag toch niet zo zijn dat een of andere medewerker van T-mobile die order veranderd heeft. Aangezien mijn nummers ook redelijk in lijn liggen met de mensen die stap 3 in het orderproces hebben gekregen hoop ik natuurlijk nog steeds er op de nieuwe Iphone vrijdag te verwelkomen ;)

FenderRose 27-07-10 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wann0 (Bericht 501217)
morgen ook maar even met de klantenservice aan de telefoon hangen, ik heb de contractverlenging hier keurig liggen dus het mag toch niet zo zijn dat een of andere medewerker van T-mobile die order veranderd heeft. Aangezien mijn nummers ook redelijk in lijn liggen met de mensen die stap 3 in het orderproces hebben gekregen hoop ik natuurlijk nog steeds er op de nieuwe Iphone vrijdag te verwelkomen ;)

ik ben benieuwd met wat voor uitleg ze morgen klaar hebben voor mij....iets of iemand heeft mijn bestelling en verlenging ongedaan gemaakt...zonder enige aanleiding of toestemming... vanmiddag heeft de mevrouw aan de tel zelfs de team manager erbij gehaald maar niets of niemand kon mij vertellen hoe dit heeft kunnen gebeuren.... terwijl ik contract bevestiging al thuis heb liggen..

ik vertrouw erop dat ze dit op de juiste manier gaa nafhandelen en ervoor orgen dat ik mijn hoge plek op de lijst behoud...

lijkt me logisch toch?

themobilephonefreak 27-07-10 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FenderRose (Bericht 501223)
ik ben benieuwd met wat voor uitleg ze morgen klaar hebben voor mij....iets of iemand heeft mijn bestelling en verlenging ongedaan gemaakt...zonder enige aanleiding of toestemming... vanmiddag heeft de mevrouw aan de tel zelfs de team manager erbij gehaald maar niets of niemand kon mij vertellen hoe dit heeft kunnen gebeuren.... terwijl ik contract bevestiging al thuis heb liggen..

ik vertrouw erop dat ze dit op de juiste manier gaa nafhandelen en ervoor orgen dat ik mijn hoge plek op de lijst behoud...

lijkt me logisch toch?

lijkt mij ook , maar t-mobile heeft me al eens verbaast. laat morgen wat van je horen hoe ze dit opgelost hebben , hoop ik XD

FenderRose 27-07-10 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door themobilephonefreak (Bericht 501250)
lijkt mij ook , maar t-mobile heeft me al eens verbaast. laat morgen wat van je horen hoe ze dit opgelost hebben , hoop ik XD

ik laat zeker van me horen..maar op een of andere manier zegt mijn gevoel dat ik achter het net ga vissen....door toedoen van dikke fouten bij t-mobile... ik moet wss nu opnieuw verlenging aanvragen met iphone... en dat mag pas vanaf 30 juli...wat wil zeggen dat ik achteraan op de lijst kom en dus wel 8-10 weken kan wachten..

als dat zo is dan eis ik morgen iemand van hogeraf te spreken die dit voor mij gaat oplossen...

ze regelen maar een voor mij... dat zijn ze me nu wel schuldig...

een bestelling en verlenging annuleren zonder enige toestemmimng....wat een gang van zaken daar zeg..en niemand die weet hoe dat kan en waarom het gebeurd is....

026 27-07-10 22:02

Mijn bestelling : telefonisch om 12.30 uur iphone 4 zwart 16gb.

ordernr : 259xxx
salesnr : 242xxx
Aangemeld bij aflevertijd.nl
Status op t-mobile.nl is stap 3

And now we wait :d

MrMaikey 27-07-10 22:04

Ja ik kan mezelf ook gewoon voor de kop slaan.. Ik had een reservering in de shop van 9 juli. En dan diegene aan de phone die bleef hameren erop dat zij het eerder leverde dan de shops.. Ook gaf hij kortingen waardoor ik overstag ga. Ik na een uur teruggebeld geeft dat mens aan dat annuleren 2 weken kost.. 2 dagen erna zegt iemand 2 dagen.. Vandaag zegt iemand anderhalve week.. Heb intussen mijn reservering in de shop geannuleerd omdat ik toch met het idee liep hem eerder te ontvangen.. EN dan lees je nu dat je in de shop waarschijnlijk meteen ermee naar buiten kan lopen, had namelijk een heel mooi plekje -_-.. Voel me echt stommmm..

Btw TMobile status nog steeds 2 en mijn order kan niet gevonden worden op amp logistics www.aflevertijd.nl ? of welke site moet ik kijken?!

john1979 27-07-10 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MrMaikey (Bericht 501285)
Ja ik kan mezelf ook gewoon voor de kop slaan.. Ik had een reservering in de shop van 9 juli. En dan diegene aan de phone die bleef hameren erop dat zij het eerder leverde dan de shops.. Ook gaf hij kortingen waardoor ik overstag ga. Ik na een uur teruggebeld geeft dat mens aan dat annuleren 2 weken kost.. 2 dagen erna zegt iemand 2 dagen.. Vandaag zegt iemand anderhalve week.. Heb intussen mijn reservering in de shop geannuleerd omdat ik toch met het idee liep hem eerder te ontvangen.. EN dan lees je nu dat je in de shop waarschijnlijk meteen ermee naar buiten kan lopen, had namelijk een heel mooi plekje -_-.. Voel me echt stommmm..

Btw TMobile status nog steeds 2 en mijn order kan niet gevonden worden op amp logistics www.aflevertijd.nl ? of welke site moet ik kijken?!

Met de iPhone 3GS was het het zelfde verhaal. Mensen die hun iPhone 3GS in de shop hadden gehaald zaten al lekker te spelen, en de mensen die hem via internet of telefoon bij T-Mobile hadden besteld zaten nog steeds te wachten. Ook toen waren deze mensen bloed link omdat hun heel wat anders verteld was.

Zoek de topics maar eens terug, ze zijn vast nog wel op het forum te vinden.

026 27-07-10 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1979 (Bericht 501289)
Met de iPhone 3GS was het het zelfde verhaal. Mensen die hun iPhone 3GS in de shop hadden gehaald zaten al lekker te spelen, en de mensen die hem via internet of telefoon bij T-Mobile hadden besteld zaten nog steeds te wachten. Ook toen waren deze mensen bloed link omdat hun heel wat anders verteld was.

Zoek de topics maar eens terug, ze zijn vast nog wel op het forum te vinden.


Ze moeten het gewoon zo regelen dat de mensen die online/telefonisch gereserveerd hebben die telefoon de 30ste door een koerier aangeboden krijgen.
Op die manier heb je al een stuk minder boze mensen

cwy 27-07-10 22:26

heb iemand ervaring met het afleveren van een bestelling van T-mobile via AMP Logistics? Heb vanmiddag gebeld met TM en gevraagd of het mogelijk is om de bestelling van Iphone 4 op een ander adres geleverd kan krijgen. Werd ik doorverwezen naar aflevertijd.nl . Lekkere service van TM.

rjbrethouwer 27-07-10 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cwy (Bericht 501322)
heb iemand ervaring met het afleveren van een bestelling van T-mobile via AMP Logistics? Heb vanmiddag gebeld met TM en gevraagd of het mogelijk is om de bestelling van Iphone 4 op een ander adres geleverd kan krijgen. Werd ik doorverwezen naar aflevertijd.nl . Lekkere service van TM.

Wanneer AMP de iphone 4 heeft en ze van plan zijn om te bezorgen. Bellen of smsen ze wanneer en waar het de klant het beste uitkomt. Dus als ze vrijdag bellen, dan kun je doorgeven dat ze de bestelling bijvoorbeeld maandag op kantoor kunnen afleveren.

MrMaikey 27-07-10 22:33

Maar hoe krijgen ze het in hun botte kop voor elkaar om dat te beweren naar klanten, naja ik weet het wel want die jongen hebt lekker provisie in zijn zak voor het weer verkopen van een abo.. Shops werken namelijk afhankelijk van telefonie..

EN ik gaf nog aan, ik hou mijn reservering via de shop wel aan.. Maar die mensen van de shop keken je ook aan als een Dodo als je een vraag stelde over gang van zaken.. En als je iets graag wilt ben je zo makkelijk over te halen.. 'Meneer u krijgt hem zeer zeker eerder via ons, u zit bij de eerste lichting...' Brrrr....voel me zo stom om hierin te trappen..

john1979 27-07-10 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 026 (Bericht 501309)
Ze moeten het gewoon zo regelen dat de mensen die online/telefonisch gereserveerd hebben die telefoon de 30ste door een koerier aangeboden krijgen.
Op die manier heb je al een stuk minder boze mensen

En dat is nu het probleem, en toen met de 3GS ook. Er waren niet voldoende iPhones om ze uit te leveren. Waarom mensen zo lang hebben moeten wachten die via internet of telefoon hebben besteld weet ik zo 1,2,3 niet meer, maar toen was er ook een hoop commotie over op het forum.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.