iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 4 ordernummer overzicht (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/65188-iphone-4-ordernummer-overzicht.html)

NiekR 27-07-10 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rjbrethouwer (Bericht 501332)
Wanneer AMP de iphone 4 heeft en ze van plan zijn om te bezorgen. Bellen of smsen ze wanneer en waar het de klant het beste uitkomt. Dus als ze vrijdag bellen, dan kun je doorgeven dat ze de bestelling bijvoorbeeld maandag op kantoor kunnen afleveren.

Ben benieuwd of dat allemaal wel zo soepel gaat lopen. Op Twitter is tegen mij gezegd dat ik vóór vrijdag een mail én sms van AMP krijg over de levering van mijn iPhone 4.

timrijkers 28-07-10 07:31

Saled ID 234XXX en heb status 3, (20e gebeld om 8.30 uur met t-mobile) als ik em echt vrijdag zou krijgen zou ik dit donderdag na 21:00 uur moeten kunnen zien op aflevertijd.nl, ben benieuwd!!

apvanderwaal 28-07-10 09:50

Ik heb vandaag mijn Micro-SIM kaart ontvangen naar aanleiding van mijn iPhone4 bestelling. Dat ziet er positief uit! Nu hopen dat het ook voor een snelle levering zorgt van de iPhone4. Denk het wel!

PrittStift 28-07-10 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apvanderwaal (Bericht 501632)
Ik heb vandaag mijn Micro-SIM kaart ontvangen naar aanleiding van mijn iPhone4 bestelling. Dat ziet er positief uit! Nu hopen dat het ook voor een snelle levering zorgt van de iPhone4. Denk het wel!

Positief nieuws idd.

Kun je mooi al je contacten etc. vast gaan overzetten. ;)

apvanderwaal 28-07-10 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift (Bericht 501676)
Positief nieuws idd.

Kun je mooi al je contacten etc. vast gaan overzetten. ;)

Contacten overzetten op een iPhone?? Heb je er zelf wel eentje? Dat is namelijk niet nodig!

M1ch3l 28-07-10 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apvanderwaal (Bericht 501632)
Ik heb vandaag mijn Micro-SIM kaart ontvangen naar aanleiding van mijn iPhone4 bestelling. Dat ziet er positief uit! Nu hopen dat het ook voor een snelle levering zorgt van de iPhone4. Denk het wel!

Wanneer/hoelaat heb je je bestelling gedaan als ik vragen mag?

apvanderwaal 28-07-10 10:11

Zit een mooi leaflet bij om de simkaart te activeren, ik net bellen naar de klantenservice krijg ik hele grote vraagtekens, die man vroeg zich af hoe ik in godsnaam al aan die simkaart kwam. Blijkbaar zijn ze daar niet allemaal op de hoogte.

Simkaart stond nog niet in het systeem en moest terug bellen als ik de iPhone had ontvangen.

Kikimeisje 28-07-10 10:29

Hoihoi

Ik heb na een dag lang twijfelen tóch nog op 20 juli om 19.45 uur een voorinschrijving gedaan voor een zwarte 16GB. Dat wil zeggen, de klantenservice medewerker heeft het online formulier voor me ingevuld want ikzelf kon er met geen mogelijkheid op komen! Ze zei nog wel dat er een levertijd van 8 -10 wk op zat (Mooi zo, want mijn abbo kan pas vanaf 13 aug verlengd worden en dat scheelt weer dubbel betalen).
Op 21 juli heb ik om 16.41 uur de bevestigingsmail ontvangen met daarin de belofte dat ik binnen 5wd bericht zou krijgen van mijn status. NOT...
Ik dus zojuist naar de klantenservice van T-Mobile gebeld. Krijg ik A.....o aan de lijn! Die wist dus echt helemaal niets! Hij bevestigde dat mijn voorinschrijving was gelukt en dat ik de Iphone volgende week wel in huis zou hebben! Ja, daaaaag... Zo goedgelovig ben ik ECHT niet! Toen ik vroeg of dat betekende dat ik dus geen bericht zou krijgen over de status van mijn voorinschrijving, wist ie gewoon niet waar ik het over had! Dat van die 5 wd zou wel niet waar zijn en ik moest nog maar gewoon even geduldig wachten! Dus ik vraag 'm wat hij met 'even' bedoelde. Tja, daar had ie geen antwoord op... Vervolgens viel ie me telkens in de reden. Dus ik zeg 'Zou je me even willen laten uitpraten aub' vond ie me agressief! Nou zeg ik je toch! (Heb zelf ruim 4 jaar callcenter ervaring op oa een klantenservice van een energiemij. Dus ik weet echt wel wat een agressieve klant is!)

Uiteindelijk heb ik tóch nog m'n Ordernummer gekregen : 2518.. Maarja, nu weet ik eigenlijk nog steeds niets... :confused:

PrittStift 28-07-10 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apvanderwaal (Bericht 501685)
Contacten overzetten op een iPhone?? Heb je er zelf wel eentje? Dat is namelijk niet nodig!

Ja ik heb een iPhone en nee het is niet nodig ... heb zelf synchronisatie met Google, dus gaat na account aan te maken vanzelf.
Maar ik ken best wel mensen die hun contacten ea info gewoon op sim hebben staan.

datillsta 28-07-10 10:32

Ik heb de 20e om 9.30 het online formuliertje ingevuld. de 21e een bevestigingsmail gehad en verder niets gehoord. Net gebeld en er was niets bekend over mijn bestelling. Ik moest de 30e maar weer bellen en dan 8 tot 10 weken wachten. Lekker!

Iphone3Gs 28-07-10 10:43

@rjbrethouwer

Super bedankt mijn status staat nog op 2 maar dat lijkt me nog logisch aangezien ik een witte heb besteld. :D

mduudm 28-07-10 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kikimeisje (Bericht 501796)
Hoihoi

Ik heb na een dag lang twijfelen tóch nog op 20 juli om 19.45 uur een voorinschrijving gedaan voor een zwarte 16GB. Dat wil zeggen, de klantenservice medewerker heeft het online formulier voor me ingevuld want ikzelf kon er met geen mogelijkheid op komen! Ze zei nog wel dat er een levertijd van 8 -10 wk op zat (Mooi zo, want mijn abbo kan pas vanaf 13 aug verlengd worden en dat scheelt weer dubbel betalen).
Op 21 juli heb ik om 16.41 uur de bevestigingsmail ontvangen met daarin de belofte dat ik binnen 5wd bericht zou krijgen van mijn status. NOT...
Ik dus zojuist naar de klantenservice van T-Mobile gebeld. Krijg ik A.....o aan de lijn! Die wist dus echt helemaal niets! Hij bevestigde dat mijn voorinschrijving was gelukt en dat ik de Iphone volgende week wel in huis zou hebben! Ja, daaaaag... Zo goedgelovig ben ik ECHT niet! Toen ik vroeg of dat betekende dat ik dus geen bericht zou krijgen over de status van mijn voorinschrijving, wist ie gewoon niet waar ik het over had! Dat van die 5 wd zou wel niet waar zijn en ik moest nog maar gewoon even geduldig wachten! Dus ik vraag 'm wat hij met 'even' bedoelde. Tja, daar had ie geen antwoord op... Vervolgens viel ie me telkens in de reden. Dus ik zeg 'Zou je me even willen laten uitpraten aub' vond ie me agressief! Nou zeg ik je toch! (Heb zelf ruim 4 jaar callcenter ervaring op oa een klantenservice van een energiemij. Dus ik weet echt wel wat een agressieve klant is!)

Uiteindelijk heb ik tóch nog m'n Ordernummer gekregen : 2518.. Maarja, nu weet ik eigenlijk nog steeds niets... :confused:

Heb je al geprobeerd om het 2518.. nummer op onderstaande pagina in te vullen met je postcode en huisnummer?
Status bestelling: T-Mobile > Zakelijk > Service > Mijn Status

Misschien helpt dat.. :)

tymon 28-07-10 10:53

Ook even gebeld met klantenservice, vragen naar salesnummer, deze begint met 24xxxx, geen probleem.

Tijdstip bestelling: 20 juli rond 8.55 uur
Via: telefoon nummer
Teruggebeld om 14.45uu
Soort abo: Particulier
Betaling: Remours
Type: iPhone 4 16 GB Zwart
Ordernummer: 2608XX
Salesnummer: 2437XX
Status bestelling: Blokje 3 op de status pagina van T-Mobile.
Aflevertijd.nl: Niet fysiek aanwezig

Mij is wel opgevallen dat tussen salesnummer en ordernummer 17100 verschil zit, kan iemand dit bevestigen?

Rhndy 28-07-10 10:59

Bij mij zit er 17103 tussen

Colin. 28-07-10 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tymon (Bericht 501902)
Mij is wel opgevallen dat tussen salesnummer en ordernummer 17100 verschil zit, kan iemand dit bevestigen?

Confirmed...

rowanp 28-07-10 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tymon (Bericht 501902)
Mij is wel opgevallen dat tussen salesnummer en ordernummer 17100 verschil zit, kan iemand dit bevestigen?

Bij mij 17094..

Nog steeds status 2..

Kikimeisje 28-07-10 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kikimeisje (Bericht 501796)
Hoihoi

Ik heb na een dag lang twijfelen tóch nog op 20 juli om 19.45 uur een voorinschrijving gedaan voor een zwarte 16GB. Dat wil zeggen, de klantenservice medewerker heeft het online formulier voor me ingevuld want ikzelf kon er met geen mogelijkheid op komen! Ze zei nog wel dat er een levertijd van 8 -10 wk op zat (Mooi zo, want mijn abbo kan pas vanaf 13 aug verlengd worden en dat scheelt weer dubbel betalen).
Op 21 juli heb ik om 16.41 uur de bevestigingsmail ontvangen met daarin de belofte dat ik binnen 5wd bericht zou krijgen van mijn status. NOT...
Ik dus zojuist naar de klantenservice van T-Mobile gebeld. Krijg ik A.....o aan de lijn! Die wist dus echt helemaal niets! Hij bevestigde dat mijn voorinschrijving was gelukt en dat ik de Iphone volgende week wel in huis zou hebben! Ja, daaaaag... Zo goedgelovig ben ik ECHT niet! Toen ik vroeg of dat betekende dat ik dus geen bericht zou krijgen over de status van mijn voorinschrijving, wist ie gewoon niet waar ik het over had! Dat van die 5 wd zou wel niet waar zijn en ik moest nog maar gewoon even geduldig wachten! Dus ik vraag 'm wat hij met 'even' bedoelde. Tja, daar had ie geen antwoord op... Vervolgens viel ie me telkens in de reden. Dus ik zeg 'Zou je me even willen laten uitpraten aub' vond ie me agressief! Nou zeg ik je toch! (Heb zelf ruim 4 jaar callcenter ervaring op oa een klantenservice van een energiemij. Dus ik weet echt wel wat een agressieve klant is!)

Uiteindelijk heb ik tóch nog m'n Ordernummer gekregen : 2518.. Maarja, nu weet ik eigenlijk nog steeds niets... :confused:

UPDATE

Heb toch nog maar een keer gebeld!
Nu kreeg ik Patrick aan de lijn. Die wist meer (of kwam in elk geval zo over!)
Eerst wilde hij geen Ordernummer en Salesnummer geven... want die zouden er nog niet zijn. Toen ik aangaf wel al over een ordernummer te beschikken wist hij heel even niet wat hij moest zeggen :)
Vervolgens bleek het Ordernummer dat ik al had eigenlijk het salesnummer te zijn!
Ordernummer: 2690..
Salesnummer: 2518..

En we wachten maar weer af... :confused:

M1ch3l 28-07-10 11:06

"Mij is wel opgevallen dat tussen salesnummer en ordernummer 17100 verschil zit, kan iemand dit bevestigen?"

Dit topic begint steeds gekker te worden, mooie mafkezen zijn we met z'n allen :d

ashernl 28-07-10 11:07

Zwarte Iphone 32GB telefonisch gereserveerd en contract verlenging geregeld rond 11:00
- bevestiging verlenging contract per post ontvangen
- salesnr 24XXXX
- Status bij T-Mobile = Status, 2 Order Verwerkt. Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

Ninho010 28-07-10 11:23

Citaat:

Dit topic begint steeds gekker te worden, mooie mafkezen zijn we met z'n allen
heee hee.. ik ben geen mafkees ;)
maar wanneer je rekensommen gaat maken met je sale en ordernummer...

Het blijft toch vreemd, nu hoor je links en rechts toch dat het 1 deze dagen gaat gebeuren, en 20 juli verkondigen ze dat het 6 tot 8 weken ging duren. Ik zeg je eerlijk dan sta ik wel ff te knipperen. Al zeggen ze 3 weken, ok daar valt mee te leven. Door zo extreem uit te wijken worden mensen echt paniekerig, en in de tussentijd vertelt de klantenservice elk mogelijk verhaal dat er te verzinnen is. Kan niet de juiste gang van zaken zijn.

Ik ben héél benieuwd wat er de komende 2 dagen gebeurd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:15.