iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 4 ordernummer overzicht (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/65188-iphone-4-ordernummer-overzicht.html)

SuperBoswachter 02-08-10 13:02

Datum doorgeven telefoonnummer klantenservice: 20 juli 2010 (8.13u)
Verlenging: i150 2 jaar
Orderstatus: geen idee
MicroSIM: nee
Ordernummer: 0002392171 ??? klopt dit wel? of moet ik nog een keer bellen?

Besteld overigens op 22 juli, toen ze mij 2 dagen later gingen bellen dat ik nog met de eerste ronde meekon...:eek:

PortoNL 02-08-10 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SuperBoswachter (Bericht 511038)
Datum doorgeven telefoonnummer klantenservice: 20 juli 2010 (8.13u)
Verlenging: i150 2 jaar
Orderstatus: geen idee
MicroSIM: nee
Ordernummer: 0002392171 ??? klopt dit wel? of moet ik nog een keer bellen?

Besteld overigens op 22 juli, toen ze mij 2 dagen later gingen bellen dat ik nog met de eerste ronde meekon...:eek:

Ordernummer klopt niet, misschien handig als je het opnieuw vraagt

mcman 02-08-10 13:04

Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: 09:10
Methode: Telefonisch
Type: 32GB zwart
Abonnement: verlenging i-300
Ordernummer: 24418*
Status: 2
Orderbevestiging: Ja
Micro-sim: Ja
SMS: Ja

Hoop snel bericht te krijgen wanneer ze langskomen

rjbrethouwer 02-08-10 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter JH (Bericht 511035)
Heb afgelopen zaterdag weer contact gehad met KS. Na een beklag van mijn kant kreeg ik de volgende mededeling; "ik zou best een uitzondering voor u willen maken maar dat is helemaal niet nodig, wat ik hier zie is dat u echt heel snel uw telefoon gaat krijgen". Wat 'snel' verder betekent is mij onduidelijk...ben benieuwd. (Mijn gegevens staan ook in de spreadsheet maar voor het gemak meld ik het hier nog even; 20e 10:00 telefonisch besteld, 23e aanpassing van wit naar zwart, status 2, geen sim, sales 256xxx)

Ik hoop het voor je. Wel vreemd natuurlijk dat de ene medewerker zegt helemaal niks te kunnen zien of je beetje snel je foon krijgt en een andere die dat wel kan zien.

patrickheiloo 02-08-10 13:14

Oke, nu is het duidelijk voor mij: T-mobile doet echt geweldig z'n werk!
Ze hadden me het verkeerde ordernummer gegeven. Kreeg net een tweet via T-mobile met het juiste nummer.

Laatste update:
Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: 10.30
Methode: telefonisch
Type: 32GB zwart
Abonnement: verlenging i-150
Ordernummer (update*): 2448**
SalesID: 2619**
Orderstatus: 2
Orderbevestiging: Ja
Micro-sim: Ja

appie_huez 02-08-10 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rockafello (Bericht 510807)
mmm wordt niet vrolijk van het lezen van dit topic.....
ik heb vanaf 8 uur online zitten wachten tot er iets online kwam. Uiteindelijk formulier ingevuld na rondbellen blijk ik ordernummer 2736xx te hebben.....:( (rond 11:00 ingevuld, maar heb zo'n idee dat het pas om 16:59 verwerkt is)

Helaas moest ik werken en kon ik niet de klantenservice bellen....ga hier nog 8-10 weken wachten denk ik

Overigens als ik mijn status bekijk op

https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/...archorder.aspx

krijg ik de volgende melding:

Er is geen actieve order gevonden voor het opgegeven nummer. Controleer het ordernummer en neem contact op met T-Mobile klantenservice indien het probleem blijft bestaan.


Klantenservice zegt dat dit normaal is.

Deze melding krijg ik nu ook. Vanmorgen stond de status nog op 2.
Ik heb 20 juli 10.38 uur besteld een acceptatiemail gehad met nummer 2421xx. Tot nu toe geen enkele verdere reactie van T-Mobile gehad. :mad:

Johannes 02-08-10 13:19

Net van T-Mobile te horen gekregen dat mijn bestelling opgeschoven is, reden niet bekend. Vijf jaar klant zijn is niet voordelig voor je leveringstijd denk ik.

Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: 09.30
Methode: telefonisch
Type: 32GB zwart
Abonnement: verlenging i-300
Ordernummer (update*): 2648**
SalesID: 2477**
Orderstatus: 2
Orderbevestiging: Ja
Micro-sim: Ja

Gonster 02-08-10 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter JH (Bericht 511035)
Heb afgelopen zaterdag weer contact gehad met KS. Na een beklag van mijn kant kreeg ik de volgende mededeling; "ik zou best een uitzondering voor u willen maken maar dat is helemaal niet nodig, wat ik hier zie is dat u echt heel snel uw telefoon gaat krijgen". Wat 'snel' verder betekent is mij onduidelijk...ben benieuwd. (Mijn gegevens staan ook in de spreadsheet maar voor het gemak meld ik het hier nog even; 20e 10:00 telefonisch besteld, 23e aanpassing van wit naar zwart, status 2, geen sim, sales 256xxx)


Lekker vaag gelul daar op de KS, Ze kunnen de vraag op het moment gewoonweg niet aan vermoed ik, wat ik slordig vind is dat mensen die 20 juli besteld hebben en daarvoor zelfs hebben betaald hun phone nog niet hebben.

Moumentai 02-08-10 13:25

Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Datum van verandering wit naar zwarte versie: 30 Juli 2010
Tijd van bestelling: 15:00
Methode: Telefonisch
Type: 16GB zwart Abonnement: verlenging i-150
Ordernummer: 2859**
Status: ?
Orderbevestiging: Ja (Brief gekregen van bestelling)
Micro-sim: Nee
SMS: Nee

Volgens T-Mobile sta ik nog steeds op de plek toen ik mijn bestelling deed op 20 Juli. Gezien die order niet meer teruggehaald kan worden, weet ik dus ook niet wat de vorige ordernummer was. Al paar keer gebeld erover, maar ze blijven volhouden dat mijn plek op de lijst door de verandering van wit naar zwart, niet aangetast is. Maar ze kunnen ook niet zeggen wat de levertijd zal worden. Ze blijven volhouden op 4 tot 6 weken. We zien het wel :).

Koelkastlampje 02-08-10 13:27

:-)
Status: Afspraak voor afleverdatum is gemaakt, afspraak op 03/08/2010

PortoNL 02-08-10 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koelkastlampje (Bericht 511116)
:-)
Status: Afspraak voor afleverdatum is gemaakt, afspraak op 03/08/2010

Gratz Koelkastlampje!

Eindbaws 02-08-10 13:30

Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: 13:45
Methode: Via de website
Type: 16GB zwart Abonnement: verlenging i-300
Ordernummer: 2606**
Status: 2
Orderbevestiging: Ja (Brief met felicitatie met nieuwe contract, bevestiging via KS, via mail)
Micro-sim: Nee
SMS: Ja, 8 tot 10 weken.

Wat ik wel raar vind is het volgende: als ik via die website een verlenging wil en een nieuw toestel, en je klikt dan vervolgens op de iPhone 4 16 GB, dan is die gratis volgens de website. (voordeeltje voor vaste klanten vermoed ik), maar desondanks willen ze dat ik die bijna 90 euro ga betalen. Dat is wel een tegenvaller, aangezien ik al eeuwen klant ben.

rjbrethouwer 02-08-10 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koelkastlampje (Bericht 511116)
:-)
Status: Afspraak voor afleverdatum is gemaakt, afspraak op 03/08/2010

Gefeliciteerd! Top nieuws. Je bent echt een apart geval :P Jij viel buiten de boot afgelopen vrijdag, maar ligt voor op de rest. Zou dat betekenen dat er weer toestellen zijn binnengekomen?

xynta 02-08-10 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koelkastlampje (Bericht 511116)
:-)
Status: Afspraak voor afleverdatum is gemaakt, afspraak op 03/08/2010

Sinds welke datum kon je een afspraak maken :)?

rjbrethouwer 02-08-10 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eindbaws (Bericht 511126)
Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: 13:45
Methode: Via de website
Type: 16GB zwart Abonnement: verlenging i-300
Ordernummer: 2606**
Status: 2
Orderbevestiging: Ja (Brief met felicitatie met nieuwe contract, bevestiging via KS, via mail)
Micro-sim: Nee
SMS: Ja, 8 tot 10 weken.

Wat ik wel raar vind is het volgende: als ik via die website een verlenging wil en een nieuw toestel, en je klikt dan vervolgens op de iPhone 4 16 GB, dan is die gratis volgens de website. (voordeeltje voor vaste klanten vermoed ik), maar desondanks willen ze dat ik die bijna 90 euro ga betalen. Dat is wel een tegenvaller, aangezien ik al eeuwen klant ben.


Gratis voor mensen die i1000 nemen ja. Die gratis is de "vanaf" prijs

Gonster 02-08-10 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rjbrethouwer (Bericht 511130)
Gratis voor mensen die i1000 nemen ja. Die gratis is de "vanaf" prijs

Ja ze worden hier weer schathemeltje rijk van! wat denk je van de early renewals?? hoppa ook weer 79,95 per klant!

xynta 02-08-10 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gonster (Bericht 511143)
Ja ze worden hier weer schathemeltje rijk van! wat denk je van de early renewals?? hoppa ook weer 79,95 per klant!

Correctie; 69,95 :)

Ninho010 02-08-10 13:44

Citaat:

Er is geen actieve order gevonden voor het opgegeven nummer. Controleer het ordernummer en neem contact op met T-Mobile klantenservice indien het probleem blijft bestaan.


Klantenservice zegt dat dit normaal is. Deze melding krijg ik nu ook. Vanmorgen stond de status nog op 2.
Ik heb 20 juli 10.38 uur besteld een acceptatiemail gehad met nummer 2421xx. Tot nu toe geen enkele verdere reactie van T-Mobile gehad.
Zoiets is eerder voorbij gekomen op dit forum.. volgens mij moest je even je cache en cookies etc verwijderen/cleanen. Dan schijnt het weer te werken.

Gonster 02-08-10 13:44

wat ik vreemd vind is dat ik bijvoorbeeld geen bericht heb gekregen mbt mijn verlenging, via mail, post of sms en een ander wel. Ik wel beschik over order en sale nummer. bij navraag bij TM Verteld men mij dat dat "waarschijnlijk" nog komt en wellicht pas bij levering van de iphone zelf. Het lijkt er op dat bij TM niemand een duidelijke lijn heeft over de procedure (als die er al is) Gezien de aantal berichten hier en elders zitten er heeeel veel mensen te wachten en is het maar gissen hoe en wanneer......

Gonster 02-08-10 13:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xynta (Bericht 511154)
Correctie; 69,95 :)

Thanks, nou ben ik toch nog een 10-tje goedkoper uit dan ik dacht:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:43.