30 juli voor T-mobile winkel wachten, toestellen beschikbaar? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb toen de 3G uitkwam gewoon voor de winkel gewacht in Enschede, en toen er 1 op kunnen halen, toen zijn wachtlijsten helemaal genegeerd, aangezien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb toen de 3G uitkwam gewoon voor de winkel gewacht in Enschede, en toen er 1 op kunnen halen, toen zijn wachtlijsten helemaal genegeerd, aangezien ik dit keer niet eens op de lijst sta ga ik gewoon maar weer voor de winkel staan.
Hopelijk gewoon een deel reserveringen en een deel losse verkoop ofzo |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Er is mij vanochtend door 3 verschillende medewerkers verteld dat wachten voor de winkel geen zin heeft, helaas .
|
|
||||
|
||||
De reserveringen worden eerst "gedaan". De toestellen die overblijven gaan in de "losse" verkoop. Maar de kans dat er toestellen overblijven in nihil.
Maar niet geschoten is altijd mis. Dus gewoon doen. Laatst gewijzigd door wouter1981; 29-07-10 om 14:42. |
|
|||
|
|||
Ik heb net te horen gekregen van medewerker van T-Mobile dat wachten wel zin heeft, en van Xando (de apple store hier in Enschede) te horen gekregen dat ze ze ook binnenkrijgen morgen... ik ga iig maar weer voor zitten met boekje en thermoskan koffie
vanavond nog maar even langs de shop om te kijken wat medewerkers van de tmobile shop zelf zeggen. |
|
|||
|
|||
Vanmiddag bij de shop geweest en ik kan m'n toestel (32GB black) morgenochtend om 9:30 gaan ophalen! Was nummer twee op de lijst, gereserveerd op 9 juli 16:45. Zij gingen morgenochtend bellen.
De klant voor me wilde een toestel reserveren maar dat was niet mogelijk (pas op de 30e weer). Hem werd wel verteld dat als 'ie heeeel vroeg kwam hij misschien nog een kans had als er toestellen overbleven. |
|
|||
|
|||
Ik kreeg vandaag te horen bij een T-Mobile shop in Amsterdam, dat ze de iPhone nog niet binnen hebben en ook niet krijgen. Verder wist de medewerker te melden dat zij de iPhone morgen ook NIET binnen hebben.
Oftewel, mocht het verhaal kloppen, dan hebben NIET alle T-Mobile shops de iPhone binnen op 30 juli (ook niet voor de reserveringen). Ik kan het me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat je, als T-Mobile, op de releasedatum niet al je shops voorziet van iPhones. Zeker in de hoofdstad! Zijn er meerdere forumleden die dit verhaal te horen gekregen hebben in T-shops? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Raar hoor, je zou inderdaad verwachten dat ze de telefoons óf eerlijk verdelen óf aan de hand van geplaatste bestellingen leveren. Ik zit te wachten op een bericht van de winkel aan het Rokin, maar dit stelt me niet gerust!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel erg raar, want alle Belcompany's in de omgeving hebben WEL vandaag iPhones ontvangen (maar 2 stuks per filiaal, maar toch...). |
|
|||
|
|||
Vandaag langs de tmobile shop geweest om mij bestelling te wijzigen.. Had en witte nu een zwarte.. Zonder onderaan de lijst te komen. Stond/sta wel 2e op de lijst.. Ze weten nog niet of ze morgen wat krijgen en hoeveel ze dan krijgen.. Wacht het rustig af..
|
|
|||
|
|||
Bij de T-Mobile winkel in Assen krijgen ze geen 'losse' iPhones, alleen exemplaren voor de voorinschrijving. Ik kon me wel inschrijven voor de volgende levering, die over de bekende 8 tot 10 weken pas langskomt...
Wat een drama zeg, de levering van deze iPhone. Bij mijn 3Gs kon ik m begin juli gewoon halen, zonder wachttijd, meteen mee. Waarom moet het dan nu in hemelsnaam 2 a 2 1/2 maand gaan duren?!? |
|
|||
|
|||
Ik ben zonet gebeld door T-Mobile Tilburg, ik kan hem morgen komen ophalen vanaf half 10!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
xando zwolle
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan altijd gaan rond spieken bij de winkels Heb zelf telefonisch gereserveerd en ga 8 a 10 weken afwachten. |
|
|||
|
|||
Ik ga zo een poging wagen in Arnhem, zien wat het brengt!
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens heb ik een 16G iPhone 4 besteld. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe laat zou jij bij de T-Mobile winkel gaan zitten/wachten | RobertLP | Koopinformatie Nederland | 23 | 30-07-10 13:52 |
aantal toestellen per winkel | pimoettwente | Koopinformatie Nederland | 2 | 28-07-10 14:22 |
Artikel niet beschikbaar in Nederlandse winkel | lighthouse | Archief | 3 | 18-10-09 21:21 |
|
|