//

Het grote: Waar ga jij zonder reservering je iPhone 4 scoren?

Het grote: Waar ga jij zonder reservering je iPhone 4 scoren? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) @ pritstift en damian4life Laten we het erop houden dat ik dicht bij de bron sta wellicht kennen mensen die al wat langer actief zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-07-10, 21:51
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

@ pritstift en damian4life

Laten we het erop houden dat ik dicht bij de bron sta wellicht kennen mensen die al wat langer actief zijn op iphonecllub me van verschillende topics.

Nee joh ik ga echt niet voor de deur wachten haha dat is pas gekkigheid
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-07-10, 22:01
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 Bekijk bericht
Hoe komen jullie erbij dat 1/3 voor de vrije verkoop is? Dit is dus niet correct. Er komt sowieso een beperkt aantal toestellen naar de shop. In iedere geval veel minder dan er is gereserveerd.

De gereserveerde hebben 100% voorrang. Dus dat ze dan 1/3 achterhouden voor de vrije verkoop? dan hadden ze net zo goed niet kunnen reserveren.

Reken er maar niet op dat als je niet gereserveerd hebt, vrijdag met een iPhone 4 thuiskomt.
Dit klopt, deze info heb ik ook (betrouwbaar) gekregen. Zou anders ook een mooie boel zijn, dan heeft reserveren totaal geen zin.

Zo als ik ook al in een andere topic zij, de levering die de shops krijgen zijn zeer beperkt, omdat T-Mobile zelf ook een zeer beperkte levering van Apple krijgt. De enige die we de schuld zouden kunnen geven is Apple zelf, T-Mobile kan hier niet aan doen. Zo houd Apple het vuurtjes brandend, en zo is het bij alle iPhones gegaan. Kijk maar naar de iPhone 3G en de 3GS.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #23  
Oud 27-07-10, 22:03
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 Bekijk bericht
@ pritstift en damian4life

Laten we het erop houden dat ik dicht bij de bron sta wellicht kennen mensen die al wat langer actief zijn op iphonecllub me van verschillende topics.

Nee joh ik ga echt niet voor de deur wachten haha dat is pas gekkigheid
Oke gaaf man, ik hoop namelijk (net als iedereen) zooo dat het waar is, en ik vrijdag mijn gerserveerde iPhone 4 kan ophalen !!!
  #24  
Oud 27-07-10, 22:06
Amburka Amburka is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Bekijk bericht
Ondanks de tmobile-shop waar ik gereserveerd heb, men dit ook zei, vraag ik mij af hoe jij dit zo zeker weet. Of werk jij bij een tmobile shop ofzo?
Ja, had hij in een ander topic al eens gezegd.
  #25  
Oud 27-07-10, 22:07
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

Bedankt voor je ondersteuning John1979!

@ Prittstift;

Wanneer heb je gereserveerd? En werd je ook vertel hoeveelste je op de lijst was?
  #26  
Oud 27-07-10, 22:09
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 Bekijk bericht
Bedankt voor je ondersteuning John1979!

@ Prittstift;

Wanneer heb je gereserveerd? En werd je ook vertel hoeveelste je op de lijst was?
Geen dank ;-) Je info is betrouwbaar, omdat deze klopt. Maar snap dat mensen door de vele verhalen de bomen door het bos niet meer zien ;-)
  #27  
Oud 27-07-10, 22:10
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amburka Bekijk bericht
Ja, had hij in een ander topic al eens gezegd.
Excuses, ben pas nieuw hier!
  #28  
Oud 27-07-10, 22:12
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 Bekijk bericht
Bedankt voor je ondersteuning John1979!

@ Prittstift;

Wanneer heb je gereserveerd? En werd je ook vertel hoeveelste je op de lijst was?
Vorige week woensdag en sta nummertje 9 op de lijst .. heb de map zelf mogen ingezien.

Laatst gewijzigd door PrittStift; 27-07-10 om 22:16.
  #29  
Oud 27-07-10, 22:14
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Geen dank ;-) Je info is betrouwbaar, omdat deze klopt. Maar snap dat mensen door de vele verhalen de bomen door het bos niet meer zien ;-)
PRECIES !!

Door de vele verhalen en eerdere eigen ervaringen zie ik door de bomen het bos niet meer. Heb wel vaker trucjes van grote telecombedrijven mogen ervaren.

Laatst gewijzigd door PrittStift; 27-07-10 om 22:32.
  #30  
Oud 27-07-10, 23:13
iFajar iFajar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 72
Standaard

Ik ga hem in purmerend halen. Ik verwacht dat er niet zoveel reserveringen zijn hier... Ben ondertussen aan t kijken welke abbo t beste is voor mij.
  #31  
Oud 27-07-10, 23:24
icam0 icam0 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 52
Standaard

weet iemand hoe t zit bij de xando? Daar kon je hem nl ook reserveren en dat heb ik ook gedaan maar daar heb ik eigenlijk niks meer van gehoord..
__________________
hoi
  #32  
Oud 27-07-10, 23:24
Marl1eke Marl1eke is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

heb vanmiddag gehoord dat de utrecht shop in het centrum wel 1/3 achterhoudt voor de losse verkoop, maar de shop in utrecht overvecht heeft juist besloten dat niet te doen, dus blijkbaar heeft de shop daar zelf een zeggenschap in. Ze wisten in overvecht inmiddels ook hoeveel ze er binnen krijgen en dat is echt heel weinig (minder dan 20 zei de verkoper en volgens mij hoorde ik hem tegen zijn collega zelf 12 zeggen). Als het er zo weinig zijn pers shop, vraag ik me idd af of ze vasthouden aan het plan om 1/3 voor de vrije verkoop te houden
  #33  
Oud 27-07-10, 23:44
damian4life damian4life is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Midden van het land
Berichten: 81
Standaard

haha wel grappig ik ben vanmorgen ook in Utrecht overvecht geweest, zie mijn eerdere berichten op het forum.
en daar vertelde ze dat hun alleen werken met de reservingslijst.
ik dacht dat ik sprak met stanley (beetje spaans achtig persoon). en hij adviseerde me dus om donderdagavond terug te komen om te vragen hoeveel ze er echt binnen hebben gehad en dan kan je zelf bepalen of het zin heeft om vrijdag voor de deur te hangen.. maar verwacht het niet hoor.
want hebben zeker een reserveringslijst van over de 50.

en overvecht kirjgt ze vanuit centrum dus kan wel kloppen dat ze daar beperkte aantallen krijgen.
  #34  
Oud 28-07-10, 00:40
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ze gaan echt niet 1/3e achterhouden voor de losse verkoop. Beste kans is nog altijd in een shop waar er (bijna) niks is gereserveerd, maar waar ze wel een aantal toestellen verwachten.
  #35  
Oud 28-07-10, 10:30
relaxman relaxman is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 35
Standaard

T-mobile heeft hun site geupdate:

Na lang wachten arriveert op vrijdag 30 juli ook in Nederland de iPhone 4. De verwachte voorraad van de iPhone 4 zwart zal in de eerste weken helaas beperkt zijn, maar vanaf 30 juli ben je uiteraard van harte welkom in één van onze eigen en/of partner verkoopkanalen om je alvast in te schrijven voor deze unieke telefoon. Op het moment dat de iPhone 4 weer beschikbaar is, ben jij de eerste die het hoort.
Als je de iPhone 4 zwart hebt besteld, houd dan rekening met levertijden van 8-10 weken. De iPhone 4 wit zal helaas pas later dit jaar beschikbaar zijn.

Conclusie: Wachten voor de winkel heeft echt geen zin dit keer, tenzij je in een dorp woont

Laatst gewijzigd door relaxman; 28-07-10 om 10:37.
  #36  
Oud 28-07-10, 10:48
Klako93 Klako93 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dtsjunk Bekijk bericht
Omdat ze niet weten hoeveel ze er binnen krijgen en ze hebben nog niet alle reserveringen op volgorde liggen dus het kan zijn dat ik net buiten de boot gaat vallen het is dus gewoon het zekere voor het onzekere nemen
Ze weten het wel. De pakbonnen voor de aantallen zijn de deur al uit. Medewerker in Almere kon me vertellen hoeveel ze er binnekregen. Phonehouse wist nieteens dat de iPhone 4 vrijdag kwam. Belcompany niet geprobeerd
  #37  
Oud 28-07-10, 11:11
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klako93 Bekijk bericht
Ze weten het wel. De pakbonnen voor de aantallen zijn de deur al uit. Medewerker in Almere kon me vertellen hoeveel ze er binnekregen. Phonehouse wist nieteens dat de iPhone 4 vrijdag kwam. Belcompany niet geprobeerd
En hoeveel krijgen ze er in Almere dan??
  #38  
Oud 28-07-10, 12:59
Matti30 Matti30 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

net even kort rondje gemaakt in R'dam. T-mobile shop op Lijnbaan gaf aan dat ze er 31 binnen krijgen. Verder stuk of 4 winkels gebeld van Belcompany. Alle 4 gaven ze hetzelfde antwoord, ze krijgen er 2 binnen.

Denk zo langzaam aan dat ik mijn hoop op een iPhone 4 zonder reserveren maar ga opgeven (was op vakantie). Later dan maar...
  #39  
Oud 28-07-10, 13:02
RobertLP RobertLP is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Bekijk bericht
En hoeveel krijgen ze er in Almere dan??
ik ben gisteren bij de T-Mobile shop geweest van Almere, de medewerker vertelde mij dat er op dit moment een kleine hoeveelheid binnen was gekomen, en het beste was om op het laatste moment donderdag nogmaals te vragen.
over de hoeveelheid iphone's kon hij niets zeggen.
  #40  
Oud 28-07-10, 13:07
Matti30 Matti30 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

***dubbel***
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vroeg opstaan zonder reservering - gelukt iPhone 4 te bemachtingen? Tjade3 Koopinformatie Nederland 25 30-07-10 23:08
Zonder reservering - iPhone 4 ophalen? Tjade3 Koopinformatie Nederland 8 28-07-10 15:50
iPhone met of zonder abonnement, het grote voordeel.. Iron` Overige providers Nederland 1 04-09-09 09:05
Video: Waar kijk jij naar op je iPhone? Maartbaart Muziek, foto & video 43 31-12-08 22:41
Apps waar jij niet meer zonder kan? Soulplayer Jailbreak apps en thema's 2 13-05-08 16:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:45.