Informatie over het kopen van de Apple iPhone discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Net terug uit Chicago,in de Applestore op Michican Avenue voldoende Iphones....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Net terug uit Chicago,in de Applestore op Michican Avenue
voldoende Iphones. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Een vriendin van me, gaat komende zondag naar San Francisco, CA. Iemand info over de beschikbaarheid daar? als ik meer weet, laat ik het jullie weten.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Helpt dit? Laatst gewijzigd door Bomans; 12-06-08 om 20:47. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom denk je dat iemand hier wel weet waar er eentje te koop is en iemand die daar is niet? Hij had bijv. gewoon 's ochtend de diverse Apple Stores kunnen bellen (langsgaan is slimmer). |
|
|||
|
|||
Een vriend van mij is vandaag in NY geland, hij gaat zaterdag heen.
Heb hem de instructies laten lezen en een defecte iphone (onder water gezeten) iphone meegegeven. Misschien kan hij daarmee aantonen dat hij geen toerist is die perse een wil, maargewoon iemand is die een nieuwe wil omdat zijn eigen kapot is. (en dus al een At&T abbonement heeft) Zondag horen jullie van me of het ehm gelukt is. Hij gaat drie winkels bij langs. |
|
|||
|
|||
Hij is nog niet geslaagd, op 5th en soho. Ik hou jullie op de hoogte.
Zeggen allemaal, uitverkocht, en wachtten tot 11 juli. Bij electrozaken ook erg moeilijk verkrijgbaar, prijs ligt nu rond de 800 euro |
|
|||
|
|||
Ff doorzeuren in de Apple store op Princestreet!
|
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om rond ongeveer 14 juli het oude model iPhone in Amerika in de Apple Store te kopen, aangezien mijn oom dan naar Amerika gaat en ik een simlockvrije iPhone wil..?
|
|
||||
|
||||
Vrees dat je pech hebt. In veel zaken is er niet eens meer voorraad...
|
|
||||
|
||||
Trip NYC - Boston -Toronto-Montreal-Quebec heeft aldus niks opgeleverd
Dan maar wachten op juli voor de 3G versie ... dochter reist dan door US... hopelijk ligt ie dan wél in de applestore (?). btw, op reclame gezien: in Canada wordt iPhone 3G vanaf 11 juli verkocht (mét abonnement).
|
|||
|
|||
kun je de 3g **** eigenlijk ook kopen zonder het abbonnement voor de prijs die je normaal met abbonnement krijgt? dus bijvoorbeeld kopen, en het abbonnement nooit activeren, zoals het "vroeger" in de Vs ging?
Alvast bedankt -Drag0n |
|
||||
|
||||
Nou, ik wil gerust eentje kopen in de VS voor een meerprijs van 100$ of meer bovenop , je haalt die prijs toch nooit in Belgie.
Trouwens wat mij ergert aan die abonnementen is dat men enkel rekening houd met de"zware verbruiker" ... niet met iemand (zoals mij) die niet veel belt ,als ik online wil gebruik ik wel Wi-Fi , en verder de combinatie van iPod met PDA , alles in één wil. |
|
|||
|
|||
Hoe werkt dat kopen in de VS dan? je koopt dan toch in een keer een abbonnement erbij of niet?
ik vind hier nergens iets over op het forum misschien zoek ik wel verkeerd |
|
||||
|
||||
je moet even goed zoeken.
je koopt er een abo bij. en als european heb je geen amerikaans sofinummer dus je kan er niet eens eentje kopen..
|
||||
|
||||
Citaat:
Uiteindelijk werd ie toch "verder doorverkocht" ... Laat ons hopen. btw, toch raar 3G , in de VS-Canada (NY-Boston-Torronto-Quebec-Montreal) nergens providers tegeggekomen hoor desondanks mijn Nokia 6680 mét 3G. |
|
|||
|
|||
goedkope i-phones op speurders.nl
Hallo mensen,
Ik heb een vraag. Ik heb op speurders.nl een aantal i-phones 3G gezien en ze zijn bijna allemaal 100 of 200 euro. ook voor de 16 Gb telefoon!! Ik heb een paar van die mensen gemaild en ze komen denk ik wel allemaal uit het buitenland. Ik zou ze dus denk ik niet eerst zelf kunnen zien. Het is ook de bedoeling dat ik er dan minimaal 2 koop en sommige willen dat ik er meteen 10 of 15 koop. Is dit wel te vertrouwen?? Ik wil echt dolgraag een i-phone hebben, maar ik wil er niet 500 euro ofzo voor betalen. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Greetz, Candice |
|
|||
|
|||
Het enige wat ik je kan zeggen is dat je best heel heel voorzichtig bent.
Het kan waar zijn, maar misschien ook niet. Ik heb me laten vangen bij soortgelijke situatie en geld was foetjsie. Hopelijk heb jij meer geluk/eerlijkere mensen, maar pas dus op. |
|
||||
|
||||
@Candice, je wilt een Iphone, die kosten ca. EUR 200 of meer (1e uitvoering).
't is veel geld, maar da's gewoon DE PRIJS. Als je belazerd wilt worden, koop je die aanbieding en ben je straks EUR 500 + 200 kwijt. Mensen uit buitenland zijn vaak erg aardig, maar zulke dure spullen wil je checken dus fysiek bekijken (in de hand houden!). Goedkoop = duurkoop |
|
|||
|
|||
Nieuwe Iphone
Komt er binnenkort een nieuwe Iphone uit toevallig? Een die misschien wel een camera heeft? Sta op het punt er een aan te schaffen, vandaar mijn vraag.
|
|
||||
|
||||
Deze heeft ook een camera ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De voordelen van het kopen van een Iphone 4 in België | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 8 | 08-10-10 11:13 |
Vragen bij het kopen van Iphone 2G | Donenzone | Koopinformatie Nederland | 9 | 30-06-10 21:16 |
waar moet je op letten bij het kopen van een iphone | sportingboy | Koopinformatie Nederland | 0 | 26-02-10 21:40 |
Waarop letten bij het kopen van een 2ehands iPhone 3G(S) ? | Vegieto | Koopinformatie Nederland | 1 | 04-08-09 15:27 |
|
|