Ervaring van Leliveld Services discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg zojuist een mail waarin stond dat mijn Iphone gereed was. Ik wil echter weten wat de openingstijden zijn om eventueel mijn Iphone op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kreeg zojuist een mail waarin stond dat mijn Iphone gereed was. Ik wil echter weten wat de openingstijden zijn om eventueel mijn Iphone op te kunnen halen, en anders op te kunnen laten sturen naar een ander adres.
Weet iemand, omdat ze telefonisch niet bereikbaar zijn, wat de openingstijden zijn? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dit nummer van hun werkt: (030) 244 12 99 alleen ze zijn volgens mij de hele tijd in gesprek. Ook heb ik geen zin om 5 min te wachten op een medewerker. Heb gister en vandaag een mail naar ze gestuurd en ik heb op beide geen reactie gekregen. Erg raar dit. Victor
|
|
|||
|
|||
Ok het heeft even geduurd maar ik heb gelukkig niks te klagen (nieuwe Iphone gekregen). Ik heb hem vandaag opgehaald. Openingstijden is tot 5 uur maar meesteal zijn ze er tot ongeveer kwart voor 6 (volgens de heer Leliveld).
Ik wens iedereen succes! Ik ben in elk geval weer blij met mijn Iphone~! |
|
|||
|
|||
Vandaag te horen gekregen (per telefoon) dat ze hopen begin volgende week m'n nieuwe iPhone 4 te leveren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet het niet hoor.... maar dat doe ik niet met m'n dure spullen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan gebruik maar eens de zoekfunctie van dit onvolprezen forum en zoek naar "Foutcode 1013". Als je al die berichten gelezen hebt mag je heel bescheiden verbaasd staan |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Daar wordt serieus nooit opgenomen, ben nu al tijdje bezig, rond halfuur? Nog even en ik ga er met de auto heen.
Net iemand aan de lijn gehad, onbeschofte vrouw, heb haar mijn imei etc doorgegeven en zij zal het doorsturen naar de directeur. Ze konden mn iphone niet vinden in systeem. Hoop echt dat die directeur mij even terug belt, vind dit echt niet kunnen, eerst 40min aan de telefoon zitten wachten, en daarna nog een 20min met die vrouw, niks bereikt, lijkt nergens naar. Laatst gewijzigd door Patrickk; 10-02-11 om 17:28. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vreemd... Hoe kan ik die bestanden wissen dan? Of zijn dat de reservekopies van de iPhone die gemaakt zijn?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar staat het hosts bestand, die openen met kladblok en de 2 lines waar apple in staat even weghalen en het bestand weer opslaan en itunes opnieuw starten. Dan werkt het weer. |
|
|||
|
|||
Ik beschik niet over Windows maar een MacBook Pro ;-) dus Mac OS X
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar staat uitgelegd over het bewerken van de hosts file. en daar die lines van apple weghalen, in dat bestand. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gister is mijn iPhone 4 pas ingeboekt in hun systeem en vandaag is handmatig een nieuwe iPhone 4 besteld.
Ik had 'm vorige week maandag (31-01-11) opgestuurd, die dag erna kwam hij daar aan, dag erna (woensdag 2 februari) is hij nagekeken door een medewerker en die zou er voor zorgen dat ik een nieuwe kreeg, niet dus. Goed dat ik gister heb gebeld, anders zat ik over 2 weken nog zonder een nieuwe iPHone 4. |
|
|||
|
|||
Nee, want er staan geen Apple regels in.
Heel drama vandaag weer. Ik belde vanmiddag rond 13:00 en tot mijn verbazing is er nog steeds geen nieuwe iPhone voor mij besteld. Charlotte deelde mij mee dat dit ontiegelijk veel werk is omdat ze allemaal per stuk in te voeren en te bestellen. Ook vroeg ik hoe lang het nog ging duren ik zei: "Nog een week of twee??" en toen zei ze: "Ja, ga daar maar van uit" Kom op zeg! M'n iPhone is al twee weken weg (totaal nu 6 weken i.c.m. Solid Vision) en nog steeds geen nieuwe toestel besteld!? Met een beetje geluk heb ik dan 8!! weken zonder iPhone gezeten! (het zal wel 12 weken worden in totaal) En afgelopen woensdag is door Kees medegedeeld te hopen dat ze begin volgende week m'n nieuwe iPhone 4 kunnen leveren! Op mails naar zowel rene@leliveld.nl (directeur) po@leliveld.nl, reparatie@leliveld.nl, info@leliveld.nl en verkoop@leliveld.nl wordt niet gereageerd. Overal moet je als klant zelf achteraan. Hopelijk leest de directeur zelf ook mee, want die moet zich echt doodschamen wat hier gebeurt en dat zelfs de directeur de mails negeert! Laatst gewijzigd door Goudvis12; 11-02-11 om 18:46. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze heeft voor mij vandaag handmatig een nieuwe iphone besteld, raaaar. Heb ook gezegd van ja stuur mij gelijk een mail dat ik moet betalen voor verzendkosten zodat ie direct verstuurd kan worden als hij er is. Hoop over 2 weken een nieuwe te hebben. Laatst gewijzigd door Patrickk; 11-02-11 om 18:49. |
|
|||
|
|||
Daarom snap ik dat hele bedrijf niet. Iedereen doet en zegt wat anders daar bij Leliveld. Communicatie is daar heel slecht. Maandag hang ik weer aan de lijn, waarom bij sommige wel handmatig wordt besteld, en bij de ander niet. En dan zegt ze nog tegen mij: "Het is veel werk, en daarom doe ik dat niet."
|
Labels |
garantie, geen service, iphone 4, leliveld |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
Location Based Services ? | Rickymundo | iPhone Apps | 0 | 01-03-10 10:07 |
Services of iToggle op 1.1.3 ? | MNG | iPhone algemeen | 11 | 24-04-08 16:07 |
openSSH en services .app | sic139 | Unlock [archief] | 15 | 02-12-07 14:31 |
|
|