Ervaring van Leliveld Services discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door KoNi Precies zelfde probleem hier sinds kort Opeens deed mijn sleep/wake button niet meer. Nu moet ik hard indrukken voordat die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga het rustig afwachten, hoe vervelend het ook is zonder m'n iPhone. Ik ga niet niet continu bellen of mails sturen met het risico dat ze laks worden en het nog langer gaat duren. Toevallig dat jij precies hetzelfde hebt. Overigens deden ze totaal niet moeilijk over het feit dat de factuur op naam van een ander staat. Hij keek heel even om te kijken wanneer de aankoopdatum was en klaar. Dus dat is geen probleem Ik moest eerst inderdaad ook heel hard drukken voordat ie wat deed, maar het ging met de dag moeizamer en op t laatst moest ik echt extreem hard drukken en dan hopen dat ie wat deed. Erg onhandig dus heb hem maar meteen weggebracht en nu hopen dat ik snel bericht krijg.. ze zouden me mailen als er een nieuwe voor me klaar lag of als ie is gerepareerd. Hoop op een nieuwe natuurlijk Laatst gewijzigd door Benny; 04-04-11 om 13:32. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vandaag mail gehad dat hij is gerepareerd.. heeft precies 1 week geduurd
Ik ga nu naar Utrecht om hem te halen.. edit: ik heb een nieuwe gehad althans, refurbished zeggen ze maar hij ziet er echt compleet nieuw uit. Hij komt uit Frankrijk. Geweldig bedrijf Leliveld services ! precies 1 week moeten wachten en een gloednieuwe gehad ! Laatst gewijzigd door Benny; 06-04-11 om 17:15. |
|
|||
|
|||
Nee hoor, op een iPhone zit echt maar 12 maanden fabrieksgarantie.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem dinsdag verstuurd naar Leliveld en zag via track&trace dat zij de iphone woensdag binnen hadden.
Mijn sleep button was dus kapot maar sinds kort ook is mijn home button ook kapot deze deed het af en toe wel.... 1 op de 30 keer deed die het Moet ik nu bellen hoe het met mijn iphone gaat of moet ik gewoon wachten op een reactie van hun? |
|
|||
|
|||
Geen updates?
|
|
|||
|
|||
Iphone
Citaat:
Citaat:
op een iphone hebt altijd 2 jaar garantie. als je een bon of een factuur hebt. met groeten |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Mijn ervaringen zijn niet echt positief. Nadat ik mijn iPhone 3GS had opgestuurd, bleef het een week stil. Ik heb maar eens gebeld en ze gaven aan dat ze nog niet helemaal bij waren met de administratie. Een week later heb ik weer gebeld en was het toestel nog niet ingeboekt, een week later heb ik weer gebeld en werd mij gevraagd of ik wilde aantonen dat het toestel verstuurd was. Ik heb toen het ontvangstbewijs opgestuurd en meteen weer gebeld. Plotseling bleek het toestel toch ingeboekt...
"binnen enkele dagen kunt u een offerte verwachten" werd mij verteld. Opnieuw veel mailtjes gestuurd en uiteindelijk, na bijna 4 weken en voortdurend bellen kreeg ik een offerte. Ik ben hierop ingegaan en mij werd verteld dat ik een verzoek tot betaling krijg op het moment dat zij het (vervangende) toestel hebben ontvangen. Dit gaat ongeveer drie weken duren, zeggen ze. Ik ben benieuwd of ze nu wél woord houden; de manier waarop ik de afgelopen 6 weken aan een lijntje werd gehouden doet mij het ergste vrezen... |
|
|||
|
|||
Wat een lef hebben die gasten zeg, dit verhaal staat er op hun website. Mijn toestel is bij Dixons online gekocht, en die was gewoon simlock vrij. En op hun site staat er ook geen woord over toestellen van KPN.
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dinsdagmiddag mijn iPhone 4 bij Van Leliveld Services gebracht in Utrecht.
Vandaag (donderdagmiddag) een mailtje gehad dat er een nieuwe voor me klaar ligt. Gelijk opgehaald en ziet er helemaal top uit. Binnen 2 dagen dus een nieuwe iPhone 4, ben er superblij mee! Bedankt Van Leliveld Services |
|
|||
|
|||
Ik heb ongever hetzelfde, woensdag mijn iphone binnen gebracht, gisteren heb ik nieuwe opgehaald. Kwam een vriendelijke jongen die mij goed geholpen heeft. Dankjewel!
|
|
|||
|
|||
Wow, top, die laatste 2 reacties
Ik zit er over te denken om ook mijn iPhone (microfoon is kapot..) heen te brengen. Zijn de nieuwe toestellen altijd refurbished eigenlijk? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
refurbished
refurbished, dat wil ik ook wel eens weten?
Is dat nieuw. Of andersmans toestel die weer is opgelapt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarna helemaal doorgelicht, getest en geupdate, enz. De voorkant en achterkant, of te wel de body is altijd compleet nieuw. Dus in principe krijg je een nieuwe iPhone. |
|
|||
|
|||
Ja, ik las ergens anders (ik weet niet meer waar) dat alle defecte onderdelen uiteraard worden vervangen, en verder een compleet nieuwe behuizing en batterij. Dus in feite is het gewoon een nieuwe.
|
|
|||
|
|||
Is er dan ook niet een punt waar dat op vooraad ligt zodat je niet weken wacht, maar het ter plaatse kan omruilen, als je klacht gegrond is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In het buitenland gekochte iPhone's kan je in Center O bij de Apple Store in Oberhausen omruilen voor een nieuwe. In Nederland kan dit niet. Laatst gewijzigd door krano; 09-08-11 om 21:36. |
|
|||
|
|||
|
Labels |
garantie, geen service, iphone 4, leliveld |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
Location Based Services ? | Rickymundo | iPhone Apps | 0 | 01-03-10 10:07 |
Services of iToggle op 1.1.3 ? | MNG | iPhone algemeen | 11 | 24-04-08 16:07 |
openSSH en services .app | sic139 | Unlock [archief] | 15 | 02-12-07 14:31 |
|
|