Wanneer besteld, wanneer binnen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cybernation Heb nu de volgende status bij TNT: "Zending gesorteerd in sorteercentrum" Check ik de info over deze status: "De zending ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn pakje is de 21e verstuurd en volgens site usps 5 dagen daarna afgeleverd moeten worden maar nederlandse douane heeft nogal wat tijd nodig lijkt het. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
UPS gaat zeer snel.
Ik heb maandagavond in de VS een draagtasje besteld in een of andere webwinkel en deze ochtend waren ze hier !Dus geen anderhalve dag moeten wachten… |
|
||||
|
||||
Die heeft gewoon heel veel geluk gehad lijkt me, normaal moet je gewoon dokken.
|
|||
|
|||
ben benieuwd. heeft iemand al een conclusie over wat de beste manier is om een iphone op te laten sturen qua op welke manier?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
399 dollar voor de telefoon 10 dollar 2 day shipping naar adres familie sales tax 30 dollar 35 dollar usps verzendkosten Totaal tot nu toe 474 dollar (340 euro) Reken daar nog even btw + invoerrechten bij ( +/- 64 euro) BTW en invoerrechten mag je aan de deur af rekenen of per acceptgiro las ik op het forum. |
|
|||
|
|||
Eergister besteld, gister verstuurd. Informatie:
Your item was accepted at 5:26 PM on September 25, 2007 in SALT LAKE CITY, UT 84122 Dus moet nog wel een paar dagen wachten. Ik gok ergens einde volgende week! |
|
|||
|
|||
Mijn iphone is gisteren binnen gekomen, ik heb hem op 13 sept besteld.
|
|
||||
|
||||
De mijne is gister verzonden middels Fedex Express en wordt volgens Fedex morgen rond 12 uur bij mij aangeboden. Ik ben benieuwd!
|
|
||||
|
||||
Besteld: 20 september
Bij Wie : Ellen Verstuurd : nog steeds niet … |
|
|||
|
|||
Vandaag contact opgenomen met TNT en wel een nederlands track&trace nummer gekregen maar de vriendelijke dame kon mij alleen vertellen dat het pakketje bij inklaring ligt en dat TNT daar maximaal 3 weken over mag doen!!!
|
|
|||
|
|||
Ik snap het echt niet
Zondag zei ze dat het binnen 48 uur in orde was. Ik heb maandag ochtend gelijk geld overgemaakt. Maandag zei ze; Binnen 48 uur in orde. Nu nog steeds niks.. |
|
|||
|
|||
eergister door mijn neef in US opgestuurd, vanmorgen om 11u binnen... 1 tip
VERZENDING VIA FEDEX!!!! als je m uit US besteld dan via fedex, komt ie binnen in frankrijk (weet niet of dit standaard is maar geloof t wel).... of ik heb geluk gehad maar hij is dus niet langs de douane geweest!!!!! Er zat in ieder geval niets bij van de douane! of die komt later.... totaal koop en (verzekerd) verzenden voor 2 iphones 919 dollar! in euro's 650 euro voor 2 tel.! Laatst gewijzigd door iberno; 27-09-07 om 20:17. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
yes..... ook fedex.... goede service!
|
|
||||
|
||||
Ik zal dan ook maar even weer iets gaan posten.
Maandag 17 september besteld Maandag 24 september binnen verstuurd via UPS invoerrechten bedroeg iets meer dan 40euro |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand die aan kan geven wat het verloop is van versturen via USPS?
Mijne is 24e verstuurd maar nog geen wijziging waarnomen in de track & trace |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel kun je TNT bellen en dan krijg je een nederlands tracktrace nummer. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wanneer krijg je herinnering factuur binnen? | laura87 | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-11-08 18:40 |
Wanneer gejailbreakt? | RHCPeter | iPhone algemeen | 4 | 10-06-08 17:54 |
Wanneer binnen! | Tim070 | Koopinformatie Nederland | 2 | 20-03-08 22:28 |
Wanneer Wi-Fi, wanneer GRPS | forum.bericht | Wi-Fi | 2 | 18-02-08 22:59 |
|
|