Wanneer besteld, wanneer binnen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat is wat minder Maurice. Usps of niet? Gelukkig heb ik toch ups gekozen, ik zou niet zo lang kunnen wachten. Al bespaar je wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dat is wat minder Maurice. Usps of niet? Gelukkig heb ik toch ups gekozen, ik zou niet zo lang kunnen wachten. Al bespaar je wel wat meer dan mij =\
In ieder geval hoop ik voor je dat jij hem ook binnenkort in huis heb! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
USPS ja, bij TNT staat er het volgende:
Citaat:
Heb gebeld met de TNT en het kon dus nog een paar dagen duren dat ze 'm bij TNT binnen kregen maar kon ook een week duren... hij ligt al sinds de 26e (woensdag) bij de douane.. hoezo langzaam.. volgende keer wordt het voor mij ook USP, dan heb ik gewoon schijt op die paar euro's extra
|
|||
|
|||
Weet iemand toevallig hoe het bij UPS zit met de Track& Trace pagina?
Heb via Ellen een 8 Gb. besteld en deze is onderweg alleen staat op de pagina van UPS: Verzonden naar: ROTTERDAM, NL. Ik woon alleen in Amersfoort en daar moet het pakje naartoe. Is dit bij meer mensen zo of staat er een verkeerd adres op het pakje? |
|
||||
|
||||
Ach, ik denk dat het niet anders kan dat via die plaats er een busje naar jouw huis gaat met de Iphone. Dus ik denk niet dat je, je druk hoeft te maken. Ik heb Ellen hier vandaag over gemailt en wacht op haar antwoord. Ik zou als ik jou was je er niet druk over maken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn pakketje (24-9 verzonden met USPS Priority International) geeft bij TNT nu dezelfde status als bij jou, met als datum 3-10. Zucht, wachten duurt lang... |
|
||||
|
||||
Ik leef met jullie usps gebruikers mee. Mijn pakketje is maandag avond verstuurd. Hij komt vandaag ergens in de middag aan.
Dus ik had mijn iphone vrijdag besteld-zaterdag betaald. Maandag heeft Ellen hem op de post gedaan en 2 daagjes later, op woensdag, wordt hij bezorgd. En alles liep 'gesmeerd'. Ik post later mijn tracking page wel voor de geïnteresseerde. |
|
||||
|
||||
@ Spree, laat je ons hier ff wat weten wanneer de status veranderd is? Zodra mijn status veranderd is zal ik het ook wel hier neerzetten.
|
|
|||
|
|||
Doe ik. Kreeg van TNT Klantenservice te horen dat de melding ook komt wanneer er teveel tijd verstrijkt sinds het aanmelden van de zending, een soort time-out zeg maar. Blijkbaar werken ze bij Inklaring nog langzamer dan TNT zelf denkt...
|
|
|||
|
|||
Bij mij was ie telkens binnen een paar uur verwerkt.
Hij wordt als het goed is vandaag bezorgd. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem binnen maar ik kom niet verder. activeren (laat staan unlocken) lukt niet.
|
|
|||
|
|||
Yezzz!!!!
Mijn Iphone is binnen... Hij ligt thuis op mij te wachten... Het gaan hier nog 3 lange uren worden op mijn werk... Slechte 10 euro moeten betalen aan de postbode (verzending is via USPS gegaan). Er stond nogthans duidelijk "IPHONE Not Refurbished, NEW, NO CONTRACT" op het pakje vermeld. De value was 409 $. Heb dus geen invoerkosten of BTW moeten betalen. Heb ongelooflijk veel geluk vermoed ik. |
|
|||
|
|||
Citaat:
LOL, waarom wou de verstuurder je perse btw laten betalen ofzo? maar 10 euro extra aan belasting??!?! dat is wel heel weining en raar...? |
|
||||
|
||||
Ik heb mijn 'IPHONE 4GB-USA' laten verzenden met United States Postal Service.
Select a Destination : Netherlands Select shape : Package Enter Weight : 2 Pounds Ik heb gekozen voor Express Mail® International wat een Estimated Delivery Time heeft van 5 werkdagen en $34.75 kost. Hier zijn de Track & Confirm details : Citaat:
Zodra het pakketje in Nederland is gearriveerd kan je ze bellen (020-5873400) of mailen (klantenservice-inklaring@tntpost.nl voor een Nederlands Track & Trace nummer, hier is TNT wel weer snel in. Citaat:
Wat heeft me dit grapje gekost? IPHONE 4GB-USA + sales tax $319.93 €234,57 USPS $34.75 €25,48 BTW bij invoer (over € 229,00) € 43,32 Inklaringskosten € 16,75 TOTAAL € 320,30 De iPhone is trouwens ongelooflijk leuk speelgoed, ik had alle on-line demo's al gezien maar hij blijft verbazen :9~ |
|
||||
|
||||
Mooie, uitgebreide post. Thanks!
|
|
|||
|
|||
Mijn USPS-status laat nu zien:
Citaat:
Hopelijk veranderd vannacht de TNT-status en kan ik morgen eindelijk mijn iPhone ontvangen! Ben benieuwd wat ik moet gaan betalen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
mijn info:
Code:
Into Foreign Customs, September 29, 2007, 10:21 am, NETHERLANDS Arrived Abroad, September 29, 2007, 10:21 am, NETHERLANDS International Dispatch, September 27, 2007, 10:33 am, SAN FRANCISCO Acceptance, September 25, 2007, 5:26 pm, SALT LAKE CITY, UT 84122 |
|
||||
|
||||
Ben bang van wel swarthur
Ik heb er in totaal 7 werkdagen op moeten wachten voordat de status op Out of Foreign werd gezet. |
|
|||
|
|||
Ik heb voor de 2de keer de status Into Foreign Customs
Citaat:
Laatst gewijzigd door ratje; 04-10-07 om 21:34. |
|
||||
|
||||
Misschien gaan ze 'm ''onderzoeken''? Geen id hoor, zeg maar wat.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wanneer krijg je herinnering factuur binnen? | laura87 | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-11-08 18:40 |
Wanneer gejailbreakt? | RHCPeter | iPhone algemeen | 4 | 10-06-08 17:54 |
Wanneer binnen! | Tim070 | Koopinformatie Nederland | 2 | 20-03-08 22:28 |
Wanneer Wi-Fi, wanneer GRPS | forum.bericht | Wi-Fi | 2 | 18-02-08 22:59 |
|
|