Wanneer besteld, wanneer binnen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) deze melding heb ik nu bij de UPS track&trace staan: SPECIALE INVOER DOUANE - PAKKET TOEGEWEZEN AAN ONTVANGER MET EXTRA PAPIERWERK NA AFHANDELING DOUANE / ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
deze melding heb ik nu bij de UPS track&trace staan: SPECIALE INVOER DOUANE - PAKKET TOEGEWEZEN AAN ONTVANGER MET EXTRA PAPIERWERK NA AFHANDELING DOUANE / AFLEVERING GEWIJZIGD
wat houd dit in en hoelang gaat dit nog duren? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat betekend dat je invroerrechten/btw moet gaan betalen. Hoelang het nog gaat duren is niet echt te bepalen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
kan je tnt nu meteen bellen voor een track en trace als het arrived is of pas als het in customs is? nu dit: Arrived Abroad, October 08, 2007, 1:00 pm, NETHERLANDS International Dispatch, October 06, 2007, 11:24 am, O'HARE APT/CHICAGO Processed, October 06, 2007, 11:24 am, CHICAGO, IL 60666 Processed, October 05, 2007, 3:52 pm, FLINT, MI 48502 Acceptance, October 05, 2007, 12:27 pm, FENTON, MI 48430 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Helaas, hij kreeg weer geen mee.. Ik snap er niets van... Wel spijtig natuurlijk... Het zal nu eBay worden... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Vorige week maandag besteld. dinsdag op de post gedaan heb hem vandaag (maandag) ontvangen 6 dagen met gewoon first class mail :-P en natuurlijk geen extra invoerkosten :-D
|
|
|||
|
|||
Mijn via eBay bestelde iPhone is uiteindelijk gisteren binnengekomen.
Hij was verzonden met USPS Priority International op 24 september, op 27 september lag 'ie in Nederland bij Inklaring en uiteindelijk is op 5 oktober de eerste afleverpoging gedaan door TNT (was helaas niet thuis en omdat het een zending was waarvoor betaald diende te worden was de 2e bezorgpoging pas op maandag). Uiteindelijk 71,09 euro aan TNT moeten betalen (19% BTW over 399 dollar + inklaringskosten). Het pakketje was voor 399 dollar verzekerd en de Apple Store-factuur zat erbij, dus daar zijn ze dan ook vanuit gegaan bij de berekening. Wijze les voor volgende keer: kies voor een andere vervoerder dan USPS, want TNT Inklaring is traaaaaaaag. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
even een vraagje over dat nederlandse track en trace nummer..
als het dus in Nederland is aangekomen (bij mij 4 okt), kon je een NL track en trace aanvragen... maar wat heb je daar aan dan? Wat kan je daar allemaal mee? Want ik kan nu toch ook gewon vanzelf zien (via usps.nl) wanneer mijn pakketje uit de douane komt.. of? |
|
|||
|
|||
ja...
ik heb hem net ontvangen: At Foreign Delivery Unit, October 09, 2007, 5:57 pm, NETHERLANDS Arrived Abroad, October 08, 2007, 1:00 pm, NETHERLANDS International Dispatch, October 06, 2007, 11:24 am, O'HARE APT/CHICAGO Processed, October 06, 2007, 11:24 am, CHICAGO, IL 60666 Processed, October 05, 2007, 3:52 pm, FLINT, MI 48502 Acceptance, October 05, 2007, 12:27 pm, FENTON, MI 48430 ontvangst staat nog niet op de track geen belasting of inklaringskosten.. het was nml ook een "used m3 player" van 50$... 290 euro voor een 8GB 1.1.1 dat dan weer wel |
|
|||
|
|||
290 ALL IN ? :/
Ja, maar die van jou is via de UPS verzonden? De mijne was 4 okt al in NL. en ligt nu nog steeds: INTO .. bla bla (douane dus) Wanneer zal hij eruitkomen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
290 euro ALL in wel 1.1.1 iphone.. mijne is nooit into customs geweest, staat een grote stempel op: VRIJ VAN BELASTING INKLARING SCHIPHOL. |
|
|||
|
|||
geaakk
maar hoe kan dat? Gekocht via familie dan? Want via ebay kan toch niet. Ik bedoel zo''n iphone kost al 300 euro incl tax daarzo.. |
|
|||
|
|||
stond toch echt op ebay....
hij is wel niet helemaal nieuw, hij heeft hem 2 weken gebruikt ofzo.. maar hij had een screenprotector en een iphone omhulsel dus zit echt nog geen vingerafdruk op.. |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag mijn iPhone binnengekregen, heeft sinds 1 Okt. bij de inklaring gelegen; je raad het al; USPS Express. Gisteren was TNT vrolijk mijn huis voorbijgereden (nog bedankt, 'Petra') maar het is vandaag gelukkig allemaal goed gekomen, ondanks een melding op mijn track and trace om 4 uur in de nacht die zei dat het pakketje afgeleverd was. Ik moest ongeveer 80 euro betalen aan extra kosten, maar dat was het wel waard.
Ik had via eBay gekocht, voor 350 euro, een 8GB in de doos met 1.0.2. Werkt als een zonnetje! |
|
|||
|
|||
Ik wacht nog steeds op mijn iPhone.
Vorige week 1 oktober besteld. Donderdag 4 oktober verzonden via UPS Express. Nu 10 oktober en nog steeds niets. UPS levert niet op zaterdag dus het zal wel weer eind volgende week worden als het meezit. |
|
|||
|
|||
same here...verzonden 3 oktober met UPS Express...vrijdag 5 oktober al in Apeldoorn, tot nu toe....staat nu al 2 dagen PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / AFLEVERING GEWIJZIGD
Die lui bij de douane voeren volgens mij geen reet uit |
|
|||
|
|||
hoeland ligt een pakketje eigenlijk gemiddeld bij de douana? Als het via USPS verzonden is..
|
|
|||
|
|||
Reken maar op 7 werkdagen. Die lui zijn daar heel traag.
|
|
||||
|
||||
Ik ben waarschijnlijk 1 van de ongelukkige personen die lang moet wachten.
Op 24 september officieel besteld en betaald. Het is inmiddels 11 oktober en nog steeds niet. Laatste status; De iphone ligt in deUSA bij de Douane ...... zucht.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wanneer krijg je herinnering factuur binnen? | laura87 | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-11-08 18:40 |
Wanneer gejailbreakt? | RHCPeter | iPhone algemeen | 4 | 10-06-08 17:54 |
Wanneer binnen! | Tim070 | Koopinformatie Nederland | 2 | 20-03-08 22:28 |
Wanneer Wi-Fi, wanneer GRPS | forum.bericht | Wi-Fi | 2 | 18-02-08 22:59 |
|
|