Zelf kopen via Apple Store en myus.com: wat is de truuk? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 't zojuist via AT&T store geprobeerd, bestelling is gewoon gelukt. Nu hopen dat ik m ook daadwerkelijk binnenkrijg. Ik houd jullie op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb 't zojuist via AT&T store geprobeerd, bestelling is gewoon gelukt. Nu hopen dat ik m ook daadwerkelijk binnenkrijg. Ik houd jullie op de hoogte [je kan daar overigens maar 1 Iphone per keer bestellen].
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
mlam
Ik heb zaterdag daar 1 iphone besteld, die is vanmiddag al bij mijn oom en tante afgeleverd :S Kennelijk hebben die nog zat voorraad!!! Nu nog een ruime week wachten op de 5 andere via Apple |
|
|||
|
|||
Das mooi! In de bevestigingsmail staat dat ie binnen 3 tot 5 dagen verzonden wordt. Worden die 5 ook bij oom en tante afgeleverd?
|
|
||||
|
||||
jup, wachten tot die er zijn, en dan komt er weer een mooi pakketje via FedEx deze kant op
heb ook nog andere oordopjes en een kabel voor in de auto besteld |
|
|||
|
|||
ik heb nog steeds geen annulatie gehad (24uur)dus is hij erdoor denk ik
normaal heb je die annulatie na een paar uren |
|
||||
|
||||
er zijn berichten van annuleringen na meer dan 2 dagen.
Maar meestal is het vrij vlot |
|
|||
|
|||
Ik las zelfs een annulering na een week, hier ergens op 't forum..
|
|
||||
|
||||
link waar jullie bestellen nu ?
want hij vraagt at&t telfoon nummer waar ik nu op zit Grtz B |
|
|||
|
|||
In ben inderdaad erg benieuwd of het via AT&T lukt...
|
|
|||
|
|||
Voor de mensen die van plan waren via AT&T en MYUS te proberen heb ik helaas slecht nieuws :
Citaat:
Laatst gewijzigd door mlam; 10-04-08 om 18:34. |
|
||||
|
||||
@mlam heb jij nog al iphones naar je myus adres laten sturen ?
mss als je een nieuwe aanmaakt zo dat je een ander fictief adres hebt dat het wel werkt... ik zeg maar wat he heeft iemand dit al eens getest ? of een nieuwkomer op myus Grtz B |
|
|||
|
|||
Onlangs met een andere Apple account van me proberen te bestellen. De bestelling is nog niet geannuleerd. Heb zelfs al zo'n "your iPhone is coming blabla" mailtje gehad, alhoewel dat nog niet veel zegt. Maar 't is iig wel een beter teken dan mn vorige bestellingen...
@bartos: ik ben bang dat een andere account aanmaken niet zal helpen, omdat het adres precies 't zelfde blijft, alleen de suite # zal hooguit anders zijn |
|
|||
|
|||
vandaag 3 laten doorsturen door myus en zeker nog eens op apple/at&t proberen een aantal te bestellen..moest er iets lukken laat'k't weten
|
|
|||
|
|||
Ik wil ook eentje bestellen maar ik las dat er flink geannuleerd word. Is dat echt zo erg. Of toeval?
|
|
|||
|
|||
Als je al een myus account hebt, kan je 't altijd proberen..'t is gewoon geluk of niet, alhoewel 't nu wel moeilijker lijkt te zijn..
|
|
||||
|
||||
weet er iemand nog online sites in de vs waar ik zou kunne bestellen op at&t na dan want die blokeren de toegang naar mijn myus account ook dus ...
grtz B |
|
|||
|
|||
Vandaag besteld 2 stks en laten verzenden naar Myus adres, status geaccepteerd en worden verzonden op 17 april dus afwachten maar ......
|
|
|||
|
|||
Zijn er mensen die recent iphones hebben besteld via myUS? En dit met succes?
|
|
|||
|
|||
Mijne komt maandag toe via MyUS...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone via de VS appel store kopen via MYus | cederique | Koopinformatie Nederland | 6 | 28-11-09 14:19 |
Situatie MyUS vs Apple? | markbuis | Koopinformatie Nederland | 1 | 03-07-09 23:45 |
Kopen in een Apple Store in US | MacApp | Archief | 20 | 31-07-08 14:30 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
Iphone nu kopen in Apple store US | xzero | Archief | 3 | 24-02-08 14:49 |
|
|